Le courvoisier 837 Skrevet 13. Januar, 2023 (edited) Vejle pigen Der er blevet skrevet om Vejle pigen før, men her kommer lidt mere om hende. Hun er smuk, ung, sød og fræk. Hun har en lækker krop og flotte blå øjne. Sex delen er ret intens og hun er stram som hun skriver. Oplevelsen kan beskrives som ungpige GFE med masser af berøring og nærvær. Pigen er hende på billeder og ja hun er virkelig lækker som vist på billederne. Hun var også ret hurtig til at svare, så vi kunne få en aftale. Stedet i Vejle er ret diskret. De varmeste anbefalinger herfra! Redigeret 13. Januar, 2023 af Le courvoisier 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 13. Januar, 2023 Stærkt! Kun 5k for sex, blowjob og 69. Whats not to like Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 13. Januar, 2023 (edited) PoulAfDannebrog skrev, for 37 minutter siden: Stærkt! Kun 5k for sex, blowjob og 69. Whats not to like Ja, hun må da være en heeeeeelt usædvanlig, lækker godte...nåh nej!...det var hun så ikke...totalt latterlige priser.....come on..hun ligner på fotos en ganske almindelig, dansk leverpostejspige...never!....hun kan jo slet ikke leve op til alle de lækre piger der findes i denne verden...og så til 1/4 af, hvad hun forlanger...NEVER! Redigeret 13. Januar, 2023 af GIANT COCK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 13. Januar, 2023 (edited) Le courvoisier skrev, for 2 timer siden: Vejle pigen Der er blevet skrevet om Vejle pigen før, men her kommer lidt mere om hende. Hun er smuk, ung, sød og fræk. Hun har en lækker krop og flotte blå øjne. Sex delen er ret intens og hun er stram som hun skriver. Oplevelsen kan beskrives som ungpige GFE med masser af berøring og nærvær. Pigen er hende på billeder og ja hun er virkelig lækker som vist på billederne. Hun var også ret hurtig til at svare, så vi kunne få en aftale. Stedet i Vejle er ret diskret. De varmeste anbefalinger herfra! Har du været der eller reklamerer du bare for hende, for jeg kan da godt forstå hvis hun har svært ved at få kunder med de priser Redigeret 13. Januar, 2023 af Rudo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 13. Januar, 2023 Her er flere der har besøgt pigen - de mener hun er alle pengene værd. https://www.eroguide.dk/forum/topic/161956-dejlig-stram-ung-pige-i-vejle/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 13. Januar, 2023 Så vil jeg hellere besøge en lækker thai pige 3 gange for de samme penge 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 837 Skrevet 13. Januar, 2023 (edited) Rudo skrev, for 2 timer siden: Har du været der eller reklamerer du bare for hende, for jeg kan da godt forstå hvis hun har svært ved at få kunder med de priser Jeg reklamerer ikke- jeg har været et par gange -max 30 min hver gang -men uden ekstras- jeg er enig i at de ekstras hun tilbyder er dyre. Det er ellers ret svært at finde unge danske GPEer som ser så godt ud -i hvert fald i Jylland - Jeg synes godt om hende. Redigeret 13. Januar, 2023 af Le courvoisier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 837 Skrevet 13. Januar, 2023 GIANT COCK skrev, for 2 timer siden: Ja, hun må da være en heeeeeelt usædvanlig, lækker godte...nåh nej!...det var hun så ikke...totalt latterlige priser.....come on..hun ligner på fotos en ganske almindelig, dansk leverpostejspige...never!....hun kan jo slet ikke leve op til alle de lækre piger der findes i denne verden...og så til 1/4 af, hvad hun forlanger...NEVER! Det er nemlig det som jeg synes er meget tiltrækende “at hun ligner en ganske almindelig dansk pige” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 14. Januar, 2023 Hun tager 2200 for en time. Det er vel ikke dyrt for en lækker dansk pige. Hendes priser for BJ uden, 1500, men kun 500 for sex uden virker lidt underlige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 14. Januar, 2023 Desværre ser det ud til at ret mange de danske kvinder der holder til i Østjylland og Middelfart tilbyder sex uden kondom mod merpris. Nej tak herfra 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 837 Skrevet 14. Januar, 2023 nuser9 skrev, for 8 minutter siden: Hun tager 2200 for en time. Det er vel ikke dyrt for en lækker dansk pige. Hendes priser for BJ uden, 1500, men kun 500 for sex uden virker lidt underlige. Hun giver et godt BJ med- men det er mest sex delen og kemien som er grundet jeg ville besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 14. Januar, 2023 nuser9 skrev, for 8 timer siden: Desværre ser det ud til at ret mange de danske kvinder der holder til i Østjylland og Middelfart tilbyder sex uden kondom mod merpris. Nej tak herfra Hendes dansk i annoncen er ikke ret godt, så mon hun er dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 14. Januar, 2023 nuser9 skrev, for 8 timer siden: Desværre ser det ud til at ret mange de danske kvinder der holder til i Østjylland og Middelfart tilbyder sex uden kondom mod merpris. Nej tak herfra Vi andre er ligeglade med din moralprædiken, tag selv et kondom på eller bliv væk, hvis det støder dig så meget. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 837 Skrevet 14. Januar, 2023 erwin c skrev, for 26 minutter siden: Hendes dansk i annoncen er ikke ret godt, så mon hun er dansk? Hun er en 19 årig dansk pige - så man forventer en del forkortelser i det hun skriver…. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 15. Januar, 2023 Aliaset "Emptyman" betegner vist fint hans IQ-niveau. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 15. Januar, 2023 nuser9 skrev, for 9 timer siden: Aliaset "Emptyman" betegner vist fint hans IQ-niveau. Brugeren her holder en længere ferie. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanse18 11 Skrevet 16. Januar, 2023 Helt enig. Jeg har besøgt hende. Smuk, sød og dejlig pige, og alle pengene værd. Ift. kondom er det selvfølgelig ens eget valg. Men der er meget i omløb, og man løber en stor risiko uden. Men det er en helt anden snak. Pigen er i hvert fald sød. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 19. Januar, 2023 Le courvoisier skrev, den 14.1.2023 at 19:15: Hun er en 19 årig dansk pige - så man forventer en del forkortelser i det hun skriver…. Ja, men ikke så mange fejl som der også er i teksten.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 20. Januar, 2023 Hov Hvor blev det sjove indlæg om “Bryan Mills” af. Er han nærtagende?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 20. Januar, 2023 Hvis det er Nuser9 du tænker på, så kan han vist ikke skrive i denne tråd. He-He Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 20. Januar, 2023 hagbarth skrev, for 9 timer siden: Hov Hvor blev det sjove indlæg om “Bryan Mills” af. Er han nærtagende?? Sjove? Den del må du og smalhans vist nok bære alene, jeg vil kalde den mangel på respekt af Nuser9 men nu kan andre i sagens natur ej se hvad han skrev hvilket også som sådan er underordnet, jeg vil blot pointerer at vi herinde er mere forskellige end nogen sinde = over 200 % forskellige men da stadig et godt sted at more sig på andres bekostning, hatten af for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg