Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja så må jeg til tasterne igen. Denne gang fandt jeg en ny perle i Hvidovre. Jeg har ikke set en anmeldelse af hende her, så en for holdet var en fryd.

Pinda er en dejlig kvinde på snart 30 somre, ja vi havde god Kemi og for satan hun kan sit kram, jeg blev vist lidt småforelsket.

Massagedelen var blid og tantrisk, kombineret med B2B. 

Selve akten bliver mellem hende og mig,  men hun virker ægte medlevende og til at elske hendes job. Hendes bryster er hjulpet, men de er meget flot lavet uden ar.

Pinda er snaksagelig og taler godt engelsk. Egentlig vil jeg helst beholde hende helt for mig selv, men hun er kælen og liderlig og hun fortjener jeres bedste behandling. 

Husk at hvis hun bruger glidecreme, er det fordi du ikke har gjort dit forarbejde godt nok :-D

https://annoncelight.dk/showad/357847

Billederne er Spot on ;-)

Redigeret af Medisteren

Skrevet
Medisteren skrev, for 25 minutter siden:

Selve akten bliver mellem hende og mig,  men hun virker ægte medlevende og til at elske hendes job.

Med al respekt forstår jeg ikke hvad kan kan bruge denne slags “anmeldelser” til. Det er en hendes valg af arbejde og det er ikke en kæreste du anmelder. Så forstår slet ikke logikken bag det. Hvis man ikke vil gå ind på ydelser er det lige som at spille lotto. Ubrugeligt i min bog. Men godt hvis nogen får noget ud af det.

Skrevet
Sigge skrev, for 5 minutter siden:

Så forstår slet ikke logikken bag det. Hvis man ikke vil gå ind på ydelser er det lige som at spille lotto. Ubrugeligt i min bog.

Både ja og nej. På den ene side, så er det vel mere væsentligt, når @Medisteren skriver, at

Medisteren skrev, for 37 minutter siden:

hun virker ægte medlevende

…end hvis han i bedste Rapports-grå-sider-stil kom med en detaljeret gennemgang af, hvilke positioner de var igennem.

På den anden side kunne det være fint, hvis anmeldelsen fremhævede noget at det, som @Medisteren synes, at Pinda var særligt god til. Og det er jo nok det, du efterlyser, @Sigge, gætter jeg på.

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, for 4 minutter siden:

Med al respekt forstår jeg ikke hvad kan kan bruge denne slags “anmeldelser” til. Det er en hendes valg af arbejde og det er ikke en kæreste du anmelder. Så forstår slet ikke logikken bag det. Hvis man ikke vil gå ind på ydelser er det lige som at spille lotto. Ubrugeligt i min bog. Men godt hvis nogen får noget ud af det.

Hvis du har brug for en lektion i bien og blomsten, så er du vist ikke gammel nok til at være her. 

Bottom line, hun giver god valuta for ens hårdt tjente penge, og hvis ikke penge var et issue, så havde jeg taget en tur mere i morgen.

God aften 

Skrevet
Medisteren skrev, for 10 minutter siden:

Hvis du har brug for en lektion i bien og blomsten, så er du vist ikke gammel nok til at være her. 

Bottom line, hun giver god valuta for ens hårdt tjente penge, og hvis ikke penge var et issue, så havde jeg taget en tur mere i morgen.

God aften 

Den kommentar fatter jeg ingenting af. Er helt enig med Sigge. 

Skrevet

Tror bare man skal glemme denne sætning  “Selve akten bliver mellem hende og mig,”

for resten af anmeldelsen er faktisk ganske fin. 

Skrevet
Medisteren skrev, for 18 minutter siden:

Kan oplyse dig om at bien og blomsten omfatter en masse forskellige aktiviteter :). Så virker som det måske er dig der har brug for en lektion -_-. Og tror både dig og mig ved jeg er gammel nok.

Ønsker dig også en god aften.

Skrevet
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

Tror bare man skal glemme denne sætning  “Selve akten bliver mellem hende og mig,”

for resten af anmeldelsen er faktisk ganske fin. 

Fair nok hvis andre for noget ud af det. Jeg mangler detaljer men det er da helt ok at være uenig. 

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, for 20 minutter siden:

Fair nok hvis andre for noget ud af det. Jeg mangler detaljer men det er da helt ok at være uenig. 

Beklager jeg blev lidt stødt, men har ikke lavet så mange anmeldelser før.

Jeg ville ikke være for detaljeret i respekt for Pinda og at hver gæst måske ikke skal forvente samme oplevelse 1:1 og så blev jeg ærligt lidt vild med hende, som anmeldelsen bære lidt præg af.

Redigeret af Medisteren

Skrevet

@Sigge og @AlfaN

Hvad er problemet?

Det er jo bare en anmeldelse fra en der har haft en god tur og en anbefaling om at her går man ikke galt i byen for en positiv oplevelse. Her bliver der ikke snydt med ydelser eller billeder. Hvis i vil vide mere, så må i besøge hende selv.

Jeg foretrækker selv ikke at gå i for mange detaljer da det ganske enkelt bliver for vulgært for min smag. I mine første anmeldelser var der flere detaljer med, men dem fortryder jeg i dag for det er ikke hvordan en kunde har bollet en GP der gør om jeg overvejer at besøger hende eller ej, men om hun er reel, har de ønskede ydelser, overholder aftaler og er tiltrækkende på mig.

Jeg er med på at andre kan have behov for at vide om hun har en stram 2'er eller om hun gurkler sæden, men den slags anmeldelser er det jo også rigeligt af. Så tag dog det i kan bruge fra de anmeldelser der giver mening for jer og stop brokkeriet over anmeldelser der ikke leverer op til lige præcis jeres idealer.

Jeg blev oplyst. Tak for en fin anmeldelse @Medisteren.

Redigeret af AB455

Skrevet
AB455 skrev, 1 time siden:

Sigge og @AlfaN

Hvad er problemet?

@Sigge og @AlfaN  - har måske intet problem, de er måske bare nysgerrige og interesseret sig i at vide, hvad pigen tilbyder. Men jeg har problemer  - jeg vender gerne tilbage i morgen B)

Skrevet
Mook skrev, for 2 minutter siden:

@Sigge og @AlfaN  - har måske intet problem, de er måske bare nysgerrige og interesseret sig i at vide, hvad pigen tilbyder. Men jeg har problemer  - jeg vender gerne tilbage i morgen B)

En cliffhanger - nu kan jeg jo ikke sove når jeg ikke ved om den står på ris, ros eller noget helt tredje :biggrin:

Skrevet

Nu er @Medisteren jo ret ny, så måske han skal have en chance for at finde sin stil. Anmeldelsen er fin nok. Stedet er velkendt og er igen under ny ejer med nye piger, hvilket er en massiv opgradering fra tidligere. Hvad folk føler for at fortælle om intimitet er jo forskelligt og frivilligt. Det er også pigen på foto du møder, så det er også bekræftet. Man kan jo også selv besøge Pinda eller en af de andre på stedet hvis det er så se om man er enig ;)

Skrevet

Emnet var "Pinda i Hvidovre" ikke hvordan en god anmeldelse skal udformes. Ikke flere afsporinger.

Skrevet
Medisteren skrev, den 12.1.2023 at 22:03:

Ja så må jeg til tasterne igen. Denne gang fandt jeg en ny perle i Hvidovre. Jeg har ikke set en anmeldelse af hende her, så en for holdet var en fryd.

Pinda er en dejlig kvinde på snart 30 somre, ja vi havde god Kemi og for satan hun kan sit kram, jeg blev vist lidt småforelsket.

Massagedelen var blid og tantrisk, kombineret med B2B. 

Selve akten bliver mellem hende og mig,  men hun virker ægte medlevende og til at elske hendes job. Hendes bryster er hjulpet, men de er meget flot lavet uden ar.

Pinda er snaksagelig og taler godt engelsk. Egentlig vil jeg helst beholde hende helt for mig selv, men hun er kælen og liderlig og hun fortjener jeres bedste behandling. 

Husk at hvis hun bruger glidecreme, er det fordi du ikke har gjort dit forarbejde godt nok :-D

https://annoncelight.dk/showad/357847

Billederne er Spot on ;-)

Annoncen findes ikke mere ?, hvor i Hvidovre holder hun til ? 

Skrevet
Zoro1 skrev, for 6 timer siden:

Annoncen findes ikke mere ?, hvor i Hvidovre holder hun til ? 

Pigen skal logge på deres profil på Annoncelight hver dag, ellers deaktiveres profilen automatisk.

Medisteren's anmeldelse er god nok, har selv besøgt Pinda da hun var i Odense. Mega-sød pige og nogle dejlige store patter. :wub:

Skrevet
Buck skrev, for 41 minutter siden:

profil på Annoncelight

Mener du ikke "annonce"?

@Medisteren: Vil du afsløre om der er mund til pik-kontakt uden gummi?

Skrevet
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Mener du ikke "annonce"?

@Medisteren: Vil du afsløre om der er mund til pik-kontakt uden gummi?

Korrekt, annonce :)

Blowjob er uden gummi og er med i prisen.

Redigeret af Buck

Skrevet
  • Author
Buck skrev, den 16.1.2023 at 16:17:

Korrekt, annonce :)

Blowjob er uden gummi og er med i prisen.

Hun er her desværre ikke mere, men vil man rejse helt til Rødby, så starter hun der på mandag. Har det fra hende selv. Overvejer seriøst en tur sydpå :D

Hætten kom først på da hun var færdig med at guffe :-)

• 2 months later...
Skrevet

Er det hende her der har skiftet navn, eller genbruges annonce nummer bare? 

Skrevet

Billederne er af samme dejlige kvinde (Pinda), men der er er sket et navneskift.

Absolut anbefalesværdig, jeg havde et rigtigt dejligt møde med hende, da hun var i Hvidovre samme sted som Nancy/Beni

Max

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.