Hop til indhold
Thomson

Kamilla318f, 23 København

Recommended Posts

Guest daddyo

tror jeg
havde en aftale , hun siger en dag, mandags, og en pris jeg accepterer. Men hun svarer pludseligt ikke på dagen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 12.1.2023 at 22:20:

tror jeg
havde en aftale , hun siger en dag, mandags, og en pris jeg accepterer. Men hun svarer pludseligt ikke på dagen

 

Den slags er jo desværre set før :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 12.1.2023 at 22:20:

tror jeg
havde en aftale , hun siger en dag, mandags, og en pris jeg accepterer. Men hun svarer pludseligt ikke på dagen

 

Tjaa hun har jo nok bare blevet valgt dig fra, og det skal man vel bare acceptere har jeg læst et andet sted herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Petter123 skrev, 1 time siden:

Tjaa hun har jo nok bare blevet valgt dig fra, og det skal man vel bare acceptere har jeg læst et andet sted herinde. 

enig, og jeg skriver også tror, og har ladet det ligge: men hun skriver ikkehun ikke vl mødes , men stopper samtalen pludseligt

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 20.1.2023 at 09:04:

enig, og jeg skriver også tror, og har ladet det ligge: men hun skriver ikkehun ikke vl mødes , men stopper samtalen pludseligt

Igen . Hun virker lidt useriøs - Der er ikke andre som kan sige lidt omkring hende . Hun skriver selv at hun er høj standard :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg igennem .

Rigtig lækker pige . Og hun ved det - Maskinsex som bare skal overstås fra hendes side og en efterfølgende tur til lægen pga. sår på læberne .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, 1 time siden:

Så kom jeg igennem .

Rigtig lækker pige . Og hun ved det - Maskinsex som bare skal overstås fra hendes side og en efterfølgende tur til lægen pga. sår på læberne .

 

hm hvilke sår ?? og hvad gav du for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt hende for nylig. Hun var let at lave en aftale med.

Hun har et virkelig flot ansigt men kroppen er gennemsnitligt.

Sex var uden kondom men ikke meget indlevelse fra hendes side. Hun gav sig dog god tid.

Det er ikke en gentagelse værd, men omvendt fortryder jeg ikke mit møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahah, i skal tage jer sammen. Hun er yderst dejlig og i høj kvalitet! Mere man kan sige end og de fleste på SD ;) Hun er ung, lækker, friskt kød. Prisen matcher jo kvaliteten. Har mødtes med hende og holdt øje med hendes spor. Hun holder pause imellem hende log-ins hvis hun ses med en fyr.

 

hygiejnen er jo i top, mere end hvad man kan sige om de andre dåser herinde. Hun er 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
James45 skrev, for 7 timer siden:

Hahah, i skal tage jer sammen. Hun er yderst dejlig og i høj kvalitet! Mere man kan sige end og de fleste på SD ;) Hun er ung, lækker, friskt kød. Prisen matcher jo kvaliteten. Har mødtes med hende og holdt øje med hendes spor. Hun holder pause imellem hende log-ins hvis hun ses med en fyr.

 

hygiejnen er jo i top, mere end hvad man kan sige om de andre dåser herinde. Hun er 10/10

spændende indlæg, så du har tjekket alle de andre dåser derinde og ved derfor de ikke har hygiejnen i top woow. . Tror nok du er den dåse som hedder Kamilla318f , et indlæg og en ny profil lol 
Hvis du var en mand, er det da ret underligt du ved hun holder pause , når hun har ses med en fyr, hvor skulle du dog vide fra , hvornår hun har ses med en )
god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, den 18.5.2023 at 21:41:

hm hvilke sår ?? og hvad gav du for det

Herpes .

Hun har en pris , som hun ikke afviger fra . En dyr pige . Ja - Høj standard burde nok ændres til uengageret .

En pige med et kønt ansigt . Men ingen gentagelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 19 timer siden:

spændende indlæg, så du har tjekket alle de andre dåser derinde og ved derfor de ikke har hygiejnen i top woow. . Tror nok du er den dåse som hedder Kamilla318f , et indlæg og en ny profil lol 
Hvis du var en mand, er det da ret underligt du ved hun holder pause , når hun har ses med en fyr, hvor skulle du dog vide fra , hvornår hun har ses med en )
god jagt

Var sammen med hende i sidste uge:) os mænd kan åbenbart ikke finde ud af at holde den her side privat, så hun nævnte det selv. Kort sagt, ville jeg hellere have hende som fast babe end at dele. Så bliv endelig væk 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 4 timer siden:

Herpes .

Hun har en pris , som hun ikke afviger fra . En dyr pige . Ja - Høj standard burde nok ændres til uengageret .

En pige med et kønt ansigt . Men ingen gentagelse .

Hvis hun har herpes, har du vel det samme nu? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
James45 skrev, for 3 timer siden:

Var sammen med hende i sidste uge:) os mænd kan åbenbart ikke finde ud af at holde den her side privat, så hun nævnte det selv. Kort sagt, ville jeg hellere have hende som fast babe end at dele. Så bliv endelig væk 

 

 

 

 

rigtig god fornøjelse , må du få bugt med den herbes

Del dette indlæg


Link til indlæg
James45 skrev, for 4 timer siden:

Hvis hun har herpes, har du vel det samme nu? ;)

Ja , havde .. Måtte en tur forbi doktermanden  .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
James45 skrev, den 19.5.2023 at 13:45:

Hahah, i skal tage jer sammen. Hun er yderst dejlig og i høj kvalitet! Mere man kan sige end og de fleste på SD ;) Hun er ung, lækker, friskt kød. Prisen matcher jo kvaliteten. Har mødtes med hende og holdt øje med hendes spor. Hun holder pause imellem hende log-ins hvis hun ses med en fyr.

 

hygiejnen er jo i top, mere end hvad man kan sige om de andre dåser herinde. Hun er 10/10

Hej Kamilla :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 8 timer siden:

Så er der flere som skal forbi doktermanden .

Der er hele tiden en eller anden som skal forbi doktormanden… Ikke at det hjælper hvis man har herpes… det findes det ikke nogen kur for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
lucullusb skrev, for 3 timer siden:

Der er hele tiden en eller anden som skal forbi doktormanden… Ikke at det hjælper hvis man har herpes… det findes det ikke nogen kur for

Hope, det er for livet. Men man kan dog få medicin der i den grad dæmper udbruddet størrelse så det er nok en god ide med en recept og så lige havde medicinen med i baglommen så man kan tage den så snart der kommer tegn på udbrud :)) 

Redigeret af AndersJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, medicin til at dæmpe plagerne kan man få.. Det er som oftest også lang tid mellem udbruderne, så for de fleste er det ikke så besværligt at leve med, der findes plenty nok med andre nasty sygdomme der ude som jeg er mere bekymret for 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...