Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Tidligere var Vejleprisen for 30 min FP 700 - 800 kr enkelte GP'er forsøgte sig med op til 1.000, men nu ser det ud til at langt største delen af de dejlige Thai piger har sat prisen op med 200 kr for 30 min FP.

Er det bare mig eller er de 1.000 kr  ved at blive Vejleprisen?

Skrevet
goodfuck skrev, for 29 minutter siden:

Hej

Tidligere var Vejleprisen for 30 min FP 700 - 800 kr enkelte GP'er forsøgte sig med op til 1.000, men nu ser det ud til at langt største delen af de dejlige Thai piger har sat prisen op med 200 kr for 30 min FP.

Det er ikke min erfaring. Har godt set at prisen i de nye annoncer er kr 1.000 for 30 min. Inflationen er på 8,5 %, så er vi næsten deroppe….

De “gamle” eks Anna og Mint har vist beholdt deres pris på kr 800.

Skrevet

jeg synes også vi ligger omkring 1000kr per 30min nu, det er vel egentligt ok taget tingene i betragtning. 

Skrevet

Jeg tænker ikke priserne har ændret sig. Har godt set der er kommet en stak annoncer der har skruet priserne i vejret med et par hundrede. Mit gæt er at de forsvinder igen snart. Ifølge de anmeldelser der er på dem jeg har tjekket stemmer billeder og virkelighed ikke overens - så mon ikke de snart “rejser” videre i systemet.

-lurik

Skrevet
lurik skrev, for 13 timer siden:

Jeg tænker ikke priserne har ændret sig. Har godt set der er kommet en stak annoncer der har skruet priserne i vejret med et par hundrede. Mit gæt er at de forsvinder igen snart. Ifølge de anmeldelser der er på dem jeg har tjekket stemmer billeder og virkelighed ikke overens - så mon ikke de snart “rejser” videre i systemet.

-lurik

Hey Lurik

Så enig med dig.

Vejle priser er og bliver VEJLE PRISER, Hvem vil være så tosset at skrue priserne om i en tid vor inflationen stiger og stiger og priserne på alt de alle har behov for bare koster mere …!!! 

Så skal man jo netop ikke skrue priserne op på alt det som har med at udforskning af al Verdens landes fortrædeligheder græsk, svensk, fransk, spansk und so weiter. 

Så derfor,  Vejle er VEJLE og en by i Jylland, og ikke en by i Rusland - 

God weekend 

69lover

Skrevet
goodfuck skrev, den 12.1.2023 at 13:56:

Hej

Flere piger er på 1500/60 desværre, så det skal vi lige ha lavet om i fællesskab

Skrevet

Min erfaring med “Vejle priser” som stammer fra 2020 er ( jeg har kun benyttet mig af 60 min)

15 min 5-600kr

30 min 800-1000kr

60 min 1000-1500kr

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.