Hop til indhold
NaughtyGuyDK

Roxy - scammer!

Recommended Posts

Har egentlig haft en super god dialog med Roxy - en imponerende flot kvinde med meget store silikonebryster (800ml i hvert). Jeg er ikke i tvivl om, at der er en ægte Q bag profilen og hendes snap - hun har sendt video, hvor al tvivl udelukkes (siger: Hej "mit navn" ...) - det bad jeg netop om for at undgå en scammer ... Derfor var jeg heller ikke bekymret om at give et lille forskud i går på MobilePay. 

Aftalt fræk aftale i dag - og hun genbekræfter hele aftalen i går aftes - og i dag er jeg totalt ghostet (og blokeret på SD). 

Jeg er egentlig ikke ærgerlig over, at jeg gav et forskud - men mere over, at jeg faktisk aflyste en anden aftale ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NaughtyGuyDK skrev, for 29 minutter siden:

Har egentlig haft en super god dialog med Roxy - en imponerende flot kvinde med meget store silikonebryster (800ml i hvert). Jeg er ikke i tvivl om, at der er en ægte Q bag profilen og hendes snap - hun har sendt video, hvor al tvivl udelukkes (siger: Hej "mit navn" ...) - det bad jeg netop om for at undgå en scammer ... Derfor var jeg heller ikke bekymret om at give et lille forskud i går på MobilePay. 

Aftalt fræk aftale i dag - og hun genbekræfter hele aftalen i går aftes - og i dag er jeg totalt ghostet (og blokeret på SD). 

Jeg er egentlig ikke ærgerlig over, at jeg gav et forskud - men mere over, at jeg faktisk aflyste en anden aftale ... 

Uanset hvad , hvor smuk,fræk mm ---- ALDRIG betal forskud , forud , forhud :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 51 minutter siden:

Uanset hvad , hvor smuk,fræk mm ---- ALDRIG betal forskud , forud , forhud :-)

 

I know ... det gør jeg normalt heller aldrig. Gjorde en undtagelse her, fordi der faktisk var en reel og god dialog - og verifikation af, at der rent faktisk var en smuk kvinde i den anden ende. Det gør jeg så ikke igen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hende ikke. Hun har sendt en besked til mig med teksten "Hej"

Det virker lidt alternativt, specielt da hun skriver at hun er i Kolding og jeg er på Falster. Derfor ikke lige rundt om hjørnet. 

Hvad hun har tænkt sig ved jeg ikke, da jeg ikke har svaret. 

Udenlandske kvinder skriver normalt at de vil sælge billeder, eller at de kan komme når man kalder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...