Hop til indhold

Zoe i Hobro

Featured Replies

Skrevet

Trods ikke så gode anmeldelser, besøgte jeg Zoe i Hobro. Inden besøget havde vi skrevet en del sammen - hvor jeg havde spurgt ind til de ikke så flatterende anmeldelser. Zoe kan ikke engelsk, så enten hjælper veninden eller også bruger hun translate.

Ankommet på adressen blev jeg mødt af en lille ung kvinde - med et kønt ansigt. ( mine øjne). Hun virkede nervøs, så jeg tog hende ind til mig og fik et langt dejligt kys. Af med tøjet og jeg fik hende ned på sengen. Smagte på hendes lille krop og bryster og endte med at slikke hendes glatte mis. Jeg tror hun nød det. Herefter modtog jeg et dejligt bj - tror hun gjorde det bedste hun kunne,

Herefter sex i forskellige stillinger - hun startede med at ride mig - samtidig kunne jeg lege med hendes brystvorter.

Jeg afsluttede i en dejlig doggy som jeg også tror hun nød inden jeg måtte overgive mig. En god oplevelse - udfordringen er hendes manglende engelsk kundskaber. Tror man skal tage styringen på en sød og blid måde. Stedet hvor hun besøges er rent og pænt.

Skrevet
Picasso skrev, for 54 minutter siden:

Trods ikke så gode anmeldelser, besøgte jeg Zoe i Hobro. Inden besøget havde vi skrevet en del sammen - hvor jeg havde spurgt ind til de ikke så flatterende anmeldelser. Zoe kan ikke engelsk, så enten hjælper veninden eller også bruger hun translate.

Ankommet på adressen blev jeg mødt af en lille ung kvinde - med et kønt ansigt. ( mine øjne). Hun virkede nervøs, så jeg tog hende ind til mig og fik et langt dejligt kys. Af med tøjet og jeg fik hende ned på sengen. Smagte på hendes lille krop og bryster og endte med at slikke hendes glatte mis. Jeg tror hun nød det. Herefter modtog jeg et dejligt bj - tror hun gjorde det bedste hun kunne,

Herefter sex i forskellige stillinger - hun startede med at ride mig - samtidig kunne jeg lege med hendes brystvorter.

Jeg afsluttede i en dejlig doggy som jeg også tror hun nød inden jeg måtte overgive mig. En god oplevelse - udfordringen er hendes manglende engelsk kundskaber. Tror man skal tage styringen på en sød og blid måde. Stedet hvor hun besøges er rent og pænt.

Findes der mon et link? Der kommer ingen hits på annoncelight.

Skrevet
Picasso skrev, for 1 time siden:

Er hendes bryster faste? De ser lidt store ud i bh’en 

Skrevet
  • Author

Brysterne ser stor ud i BH’en - men falder lidt når de lukkes ud.

Jeg synes de er bløde og dejlige.

Skrevet
  • Author

Nej, hun er ikke dværg.

Men hun er en lille - vil tro hun er ca. 1,5 meter.

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke hun er så forfærdelig. Jeg prøvede hende i Holsted sidste år,og ganske som Picasso beskriver det er hun stille,lidt tilbageholdende - men hun gør hvad man beder hende om hvis man behandler hende ordentligt. Jeg synes hun har en møglækker krop.Dejlige bløde ,store babser og i det hele taget velformet. Men det sproglige gør at det bliver lidt akavet.

Jeg har lovet mig selv at jeg vil prøve hende igen næste gang hun lander i Holsted.

Jeg vil også prøve hendes veninde -Jasmin- når/hvis hun engang kommer igen. Hun var godtnok aldeles død men hun havde den lækreste krop;og hun var faktisk rigtig sød -synes jeg. Hun har ligeledes fået nogle dårlige anmeldelser -også af mig! - men set lidt på afstand skal hun altså have en extra chance.

Redigeret af Altid uden

Skrevet
Picasso skrev, for 15 timer siden:

Nej, hun er ikke dværg.

Men hun er en lille - vil tro hun er ca. 1,5 meter.

ok hvis det er ca så er det dælme også tæt på dværg. Pande, lemmer, bagdel tyder altså meget på hun er dværg

Skrevet
  • Author

Jeg har lidt svært ved at følge det du skriver MrLova - men det afhænger jo af øjnene der ser.

De fleste piger følger med i hvad der skrives herinde - tænker nogle bliver kede af det, når de læser her.

Bare min mening.

Skrevet

Du kan se, at hun ikke ønsker at gøre dette, og at hun enten bliver trukket ind til dette af nogen eksternt, eller at hun ikke nyder sit job. Spar dine penge og gå til nogen, der vil sætte pris på dine hårdtarbejdende penge. Det er det ikke. 

https://annoncelight.dk/showad/358941

Skrevet
Picasso skrev, for 6 timer siden:

Jeg har lidt svært ved at følge det du skriver MrLova - men det afhænger jo af øjnene der ser.

De fleste piger følger med i hvad der skrives herinde - tænker nogle bliver kede af det, når de læser her.

Bare min mening.

fair nok, det var nu ikke for at støde nogen.

Skrevet
Altid uden skrev, den 12.1.2023 at 07:52:

Jeg synes faktisk ikke hun er så forfærdelig. Jeg prøvede hende i Holsted sidste år,og ganske som Picasso beskriver det er hun stille,lidt tilbageholdende - men hun gør hvad man beder hende om hvis man behandler hende ordentligt. Jeg synes hun har en møglækker krop.Dejlige bløde ,store babser og i det hele taget velformet. Men det sproglige gør at det bliver lidt akavet.

Jeg har lovet mig selv at jeg vil prøve hende igen næste gang hun lander i Holsted.

Jeg vil også prøve hendes veninde -Jasmin- når/hvis hun engang kommer igen. Hun var godtnok aldeles død men hun havde den lækreste krop;og hun var faktisk rigtig sød -synes jeg. Hun har ligeledes fået nogle dårlige anmeldelser -også af mig! - men set lidt på afstand skal hun altså have en extra chance.

Håber ikke hun er aldeles død, for så går vi ind på et forbudt område er jeg bange for :) 

Redigeret af PoulAfDannebrog

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 6 timer siden:

Håber ikke hun er aldeles død, for så går vi ind på et forbudt område er jeg bange for :) 

Jeg måtte stoppe halvvejs og checke om hun trak vejret................... -det gjorde hun.Så bare rolig :-)

Skrevet

Jeg må dog erkende at jeg ikke kan anbefale hende. Som flere skriver, virker hun mut, stille og generelt virker det som om hun er presset ud i den her branche

jeg besøgte hende fredag, men efter kort tid blow, og endnu kortere sex akt, kunne jeg ikke få mig selv til at gennemføre.

jeg trak mig ud, tog tøjet på, sagde “sorry” og kørte igen.

Skrevet
exostar skrev, for 8 timer siden:

Jeg må dog erkende at jeg ikke kan anbefale hende. Som flere skriver, virker hun mut, stille og generelt virker det som om hun er presset ud i den her branche

jeg besøgte hende fredag, men efter kort tid blow, og endnu kortere sex akt, kunne jeg ikke få mig selv til at gennemføre.

Jeg er enig med dig, pigen er meget genert, jeg var på besøg i Hobro, hun var måske gået i fredags, tror jeg vil finde hende, men hun tager ikke telefonen, jeg skrev mange gange. hvordan kan jeg finde henne .. 

Skrevet
Denmark_9500 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er enig med dig, pigen er meget genert, jeg var på besøg i Hobro, hun var måske gået i fredags, tror jeg vil finde hende, men hun tager ikke telefonen, jeg skrev mange gange. hvordan kan jeg finde henne .. 

Du burde ikke finde hende, men blive væk, altså helt ærligt du sgu underlig

Skrevet
exostar skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil kneppe den pige med mine penge, hvad der er mærkeligt ved det. 

Skrevet
Denmark_9500 skrev, for 13 timer siden:

Jeg vil kneppe den pige med mine penge, hvad der er mærkeligt ved det. 

At du skal forholde dig til de anmeldelser der er herinde. Hun er efter bedste overbevisning presset ud i det, hun smiler akavet, ingen indlevelse = hun vil det faktisk ikke. Slidt ældre 1 sals lejlighed hvor man fornemmer “pimpen” sidder inde ved siden af. (Jeg hørte masser af trafik lige udenfor døren, da vi var i rummet)

så lad være med at “kneppe pigen med dine penge” det er utrolig ucharmerende at høre på - FØJ!

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.