Hop til indhold

“Mads og monopolet”: Bros before h*es eller hvad?

Featured Replies

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 11.1.2023 at 12:47:

Jeg kan i øvrigt ikke se hvorfor det at det var hardcore sex, skulle medføre at du føler det vigtigere at fortælle din ven det, end hvis det blot havde været mainstream sex. 

Nikita Darling skrev, for 9 timer siden:

Så diskretionen i denne branche kommer simpelthen af på HVILKEN slags sex man har dyrket!? :rolleyes:

Altså HVOR “slem” man nu engang er…

Præcis, det er nok ikke hensynet over for vennen der er kernen i det her.

Det virker mere som om at trådstarter brænder efter at komme af med noget sensationelt sladder.

• Svar 75
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Du ved reelt ikke, om din ven ved noget eller ikke. Min mand går ikke og fortæller folk, hvad jeg (også) arbejder med. Det er en sag mellem os, ikke alle mulige andre. Men lad os vende den om, hv

• Der er ikke skyggen af et dilemma i det her. Du holder din kaje. Og ønsker hun så at dele sin fortid med din kammersjuk, må de selv rode med det. Du skal i hvert fald ikke antænde det bål.  

• Jeg er ikke i tvivl. Du skal naturligvis intet fortælle. Hendes fortid vedkommer ikke dig mere. Det er op til hende selv, hvor meget hun vælger at fortælle en kæreste. Ha' en god dag To

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.