Hop til indhold

Sweet wellness i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Nogle der har erfaringer med dette sted? 

Rød, grøn, mix??

Jeg har ingen link, men kom forbi stedet ved havnen. 

Skrevet

Det er det mest eksklusive sted jeg har besøgt. Kommer gerne igen

Ved ikke hvad mix er,  så det kan jeg ikke svare på. ^_^

8000

Redigeret af 8000

Skrevet

Har været det 1 gang hvor det var rødt, ved dog ikke hvem der er der nu

Skrevet

Hej

Service bestilt på hjemmeside og/eller tilhørende telefonnummer er grøn massage.

Rød massage bestilles på et andet telefonnummer jvf AL annonce for tilknyttet aktuelt pige.

Begge dele synes p.t. at være helt dødt - spekulerer på hvorvidt indehaveren kunne været på visit i Thailand for tiden. Fint om hjemmesiden så gjorde opmærksom på dette - lidt synd for Vejles flotteste sted.

• 2 weeks later...
Skrevet
Route66 skrev, den 10.1.2023 at 17:04:

Hej

Service bestilt på hjemmeside og/eller tilhørende telefonnummer er grøn massage.

Rød massage bestilles på et andet telefonnummer jvf AL annonce for tilknyttet aktuelt pige.

Begge dele synes p.t. at være helt dødt - spekulerer på hvorvidt indehaveren kunne været på visit i Thailand for tiden. Fint om hjemmesiden så gjorde opmærksom på dette - lidt synd for Vejles flotteste sted.

Har du link til AL?

Skrevet

AL annoncen blev taget ned midt i december da Ally stoppede og rejste tilbage til Thailand (søg på “Ally” for mere info). 
Ser frem til at der snart “sker noget” her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.