HereItGoes 2 Skrevet 8. Januar, 2023 Hejsa For en del år siden blev der afholdt gangbangs i Ahornsgade i Kbh. Disse blev, såvidt jeg ved, arrangeret af en fyr ved navn Bjørn. Blandt pigerne hed en af dem Pia. Nogen der ved, om hun stadig er aktiv et sted eller om Bjørn laver disse events andre steder? Pfh. tak Thomas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 142 Skrevet 9. Januar, 2023 Hej Thomas, Husker det. Det var noget af det bedste dengang. Har desværre ingen viden, men mener June overtog lokalerne? Så måske hun ved noget. Mvh, Brandmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HereItGoes 2 Skrevet 9. Januar, 2023 Hej Brandmand Tak for dit svar. Enig! Af samme årsag kunne det være fint at kunne rende på hende igen . Du har selv besøgt hende? T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar1 182 Skrevet 9. Januar, 2023 Nej, de lokaler som June nu har ligger nogle numre fra hvor Bjørn havde arrangementer. Og nogle af pigerne fik så et sted overfor, jeg tror ikke at der er nogen aktivitet i det oprindelige lokale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 256 Skrevet 9. Januar, 2023 (edited) HereItGoes skrev, den 8.1.2023 at 14:05: Hejsa For en del år siden blev der afholdt gangbangs i Ahornsgade i Kbh. Disse blev, såvidt jeg ved, arrangeret af en fyr ved navn Bjørn. Blandt pigerne hed en af dem Pia. Nogen der ved, om hun stadig er aktiv et sted eller om Bjørn laver disse events andre steder? Pfh. tak Thomas Det var nogle fantastiske arrangementer som Bjørn afholdt i Ahornsgade. Jeg har siden af slut halvfemserne deltaget i en del af dem. Han havde en særlig evne til at finde de frække damer. Jeg ved fra en af de piger som kom der at Bjørn desværre døde for en 6-7 år siden. Der hvor June holder til er ikke samme sted som Bjørns frække kælder lejlighed. Savner sgu hans arrangementer…. med hensyn til Pia så husker jeg hende, men har ikke set hende siden tiden i Ahornsgade Redigeret 9. Januar, 2023 af Sailorman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 10. Januar, 2023 Det var ikke kun Bjørn som afholdte GB i lokalerne. Der var også en pige, som kaldte sig Madeline og hun havde sin mand eller en god ven med der ned. Komisk nok fik EB lukket "klubben" efter en journalist fik skrevet om klubben, som betalte andelsforeningen leje. Desværre fik journalisten ikke en Cavlingpris for artiklen og EB mistede også en af deres annoncører på de sidste sider i avisen. Alt i alt en win win situation. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 11. Januar, 2023 Findes det steder med lign. Arrangementer ? Send gerne link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naya 60 3 Skrevet 26. Juli, 2023 Sailorman skrev, den 9/1/2023 at 19:28: Det var nogle fantastiske arrangementer som Bjørn afholdt i Ahornsgade. Jeg har siden af slut halvfemserne deltaget i en del af dem. Han havde en særlig evne til at finde de frække damer. Jeg ved fra en af de piger som kom der at Bjørn desværre døde for en 6-7 år siden. Der hvor June holder til er ikke samme sted som Bjørns frække kælder lejlighed. Savner sgu hans arrangementer…. med hensyn til Pia så husker jeg hende, men har ikke set hende siden tiden i Ahornsgade Hej med jer ja det var nogle frække oplevelser jeg fik med, men desværre stoppede det da vi ikke måtte være i kælderen mere. Jeg har ikke lege de sidste par andet privat, men hold da op hvor jeg savner det meget, knus og stadig med frække tanker Pia 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 232 Skrevet 26. Juli, 2023 Naya 60 skrev, for 5 timer siden: Hej med jer ja det var nogle frække oplevelser jeg fik med, men desværre stoppede det da vi ikke måtte være i kælderen mere. Jeg har ikke lege de sidste par andet privat, men hold da op hvor jeg savner det meget, knus og stadig med frække tanker Pia Nu bliver jeg lidt nysgerrig, for dit navn her på Eroguide er Naya, og det kaldte den første jeg mødte i Ahornsgade for mange år siden sig også. En dejlig dame uanset om det var den samme. Senere var Naya vist mest i Sorø. Hun mindede i øvrigt meget om Putte, som man heldigvis stadig kan møde hos June. Hun var også hos Bjørn dengang. Men hvis du savner det, hvorfor så ikke begynde igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naya 60 3 Skrevet 27. Juli, 2023 Ja det var jeg og stadig dem samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 125 Skrevet 2. August, 2023 HereItGoes skrev, den 8.1.2023 at 14:05: Hejsa For en del år siden blev der afholdt gangbangs i Ahornsgade i Kbh. Disse blev, såvidt jeg ved, arrangeret af en fyr ved navn Bjørn. Blandt pigerne hed en af dem Pia. Nogen der ved, om hun stadig er aktiv et sted eller om Bjørn laver disse events andre steder? Pfh. tak Thomas Nu er hun let at finde. Jeg blev så nysgerrig, at jeg besøgte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Why Not 84 Skrevet 3. August, 2023 Analelsker skrev, for 16 timer siden: Nu er hun let at finde. Jeg blev så nysgerrig, at jeg besøgte hende. Hvordan fandt du hende da? Eller kom i kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 125 Skrevet 3. August, 2023 Why Not skrev, for 4 timer siden: Hvordan fandt du hende da? Eller kom i kontakt med hende? Hun skriver jo her i tråden. Klik på hendes navn, så kan du se hvordan du kontakter hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 232 Skrevet 3. August, 2023 Analelsker skrev, for 2 timer siden: Hun skriver jo her i tråden. Klik på hendes navn, så kan du se hvordan du kontakter hende.. Ja der står et tlf nummer, men jeg synes ikke man kan være bekendt at ringe uden at vide bare lidt mere om, hvad hun tilbyder i dag. Hun gider vel ikke blive ringet op af alle der interesserer sig for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 3. August, 2023 Du kunne vel starte med at sende en SMS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 21. August, 2023 Analelsker skrev, den 2.8.2023 at 18:16: Nu er hun let at finde. Jeg blev så nysgerrig, at jeg besøgte hende. Har du lyst til at sætte et par ord på, hvordan mødet gik? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 125 Skrevet 22. August, 2023 Jørgensen skrev, for 11 timer siden: Har du lyst til at sætte et par ord på, hvordan mødet gik? På forhånd tak. Det kan jeg godt. Aftalen var let at lave, så jeg bestilte en time med alt. Jeg syntes priserne er meget fair Stedet er privat, selvom der ligger noget auto rep. nedenunder. Jeg mødte en pige sidst i 50erne. Og det kan man godt se på hendes krop, som er meget moden. Men det er fint med mig. Der var god tid sammen med hende...ved ikke om det er normalt, men jeg var der halvanden time. Jeg kom rundt i alle huller og hun er god til at give udtryk for, hvor dejligt hun syntes det er. Og hun tager imod som en champ. Desværre var der også lidt negativt. Hun er ryger, hvilket ikke tænder noget i mig. Jeg syntes ikke hun smagte super lækkert....så hvis jeg kommer igen, skal vi klart starte med et opvarmnings bad sammen, inden jeg dykker ned. Hendes kys er ret hårde og ikke blødt og i min verden lækkert. Altså stramme læber og spændt tunge. En professionel afstand, tænker jeg. Men ved eftertanke, skulle jeg nok bare ha sagt, hvad det er jeg kan lide. Ud over det, blev jeg selv virkelig svimmel da jeg var ved at skulle gå. Så jeg blev hængende og vi drak vand og kaffe sammen og fik snakket en masse. Hun er virkelig sød og nærværende. Jeg overvejer klart et genbesøg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisker 37 Skrevet 22. August, 2023 Tak for anmeldelsen. Kan du sige noget om prisniveauet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg