Hop til indhold

Maja i Esbjerg - tidspilde

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/316109

Jeg havde - troede jeg - lavet en aftale med Maja, og adspurgt om hendes åbningstider fik jeg blot at vide at jeg skulle skrive 30 min. før ankomst til gaden, for så ville hun have åbent for mit besøg. Altså ikke nogen fast åbningstid! 

Som sagt, så gjort... Finder en rasteplads, 30 minutter før ankomst, og sender den adspurgte sms, hvorefter jeg fortsætter til gaden i Esbjerg.
Men da jeg finder en p-plads ser jeg at jeg, endnu, ikke har modtaget en adresse, så jeg skriver at jeg nu har parkeret og mangler blot et husnummer.

På dette tidspunkt tænker jeg at hun nok har en kunde, så jeg fordriver ventetiden på en café, men efter en god times tid er der stadig ingen respons fra Maja.

Ved 16 tiden (6½ timer senere) skriver hun så at hun først har åbnet klinikken nu, men hun håber at se mig næste gang jeg er liderlig...

Næste gang jeg vil bruge 3500 - 4000 kroner på frække ting, så kører jeg hellere til hende der tog min liderlighed igår. Bruger i hvert fald aldrig mere tid på Maja.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.