Hop til indhold

Tre fyre til gruppesex uden gummi

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer,

Jeg har lavet en aftale med en kvinde om gruppesex i starten af februar. Enten i et lokale til formålet, eller privat hos mig. 

I den forbindelse søger jeg 2-3 fyre til at være med. Jeg har ikke krav til størrelse, højde eller lignende, bare man ikke selv er kræsen. Jeg er selv til den tunge side.

Info om pigen kan fås hvis man skriver til mig. Hun vil have 4000 for to timer pr. Person uden gummi, med anal.

Redigeret af Tingel

Skrevet

Hejsa. Det lyder interressant du må gerne skrive til mig eventuelt billeder så man kan se skønheden

Skrevet
Fyr88 skrev, for 28 minutter siden:

Lyder godt nok til den dyre side.

Det synes jeg også selv, men det er vel en personlig afvejning. :)

Skrevet
Tingel skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer,

Jeg har lavet en aftale med en kvinde om gruppesex i starten af februar. Enten i et lokale til formålet, eller privat hos mig. 

I den forbindelse søger jeg 2-3 fyre til at være med. Jeg har ikke krav til størrelse, højde eller lignende, bare man ikke selv er kræsen. Jeg er selv til den tunge side.

Info om pigen kan fås hvis man skriver til mig. Hun vil have 4000 for to timer pr. Person uden gummi, med anal.

Lyder super interessant,  hvor i landet er vi ??

Skrevet
lovethatass skrev, for 2 timer siden:

Lyder super interessant,  hvor i landet er vi ??

Vestegnen, ude omkring Albertslund/Taastrup

Skrevet

Uden gummi....Er I ikke bange for sygdomme?

Jeg tænker det er modigt. Lidt som at flyve over Ukraine med Air-russia i højt solskin.

Redigeret af Sub

Skrevet
Sub skrev, for 54 minutter siden:

Jeg tænker det er modigt. Lidt som at flyve over Ukraine med Air-russia i højt solskin.

Det er ikke et debatoplæg. Det er en efterlysning. Det står enhver frit for, at vælge selv. :)

Skrevet

Lyder til et godt setup - jeg er frisk, send pm og gerne med billeder af skønheden :-)

Skrevet

Tak for interessen. Har fundet 3 fyre og mangler nu bare at koordinere. Tak for hjælpen! :) 

Skrevet
Tingel skrev, for 2 timer siden:

Tak for interessen. Har fundet 3 fyre og mangler nu bare at koordinere. Tak for hjælpen! :) 

regn med at en højst to af dem møder op ;)

Skrevet
Bebop skrev, for 28 minutter siden:

regn med at en højst to af dem møder op ;)

Man må tage nogle chancer ;)

Skrevet
Sub skrev, den 5.1.2023 at 16:02:

Læs reglerne igen newbie, og stop med at starte diskussioner om andres valg om at have sex uden kondom - du afsporer tråden, det rager ikke dig, og vi er alle ligeglade med hvad du tænker om det.

Skrevet

@Sub har lært lektion og vi fortsætter nu med at hjælpe trådstarter uden flere afsporinger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.