George 3 Skrevet 5. Januar, 2023 Hej håber i kan hjælpe herinde. Jeg sørget to danske piger der tilbyder en trekant med ægte og indlevende læsbisk. Hvor i landet gør ikke det store og prisen er heller ikke så vigtig. Det vigtige er at de er i tyverne eller start trediverne, med stramme kroppe og så tilbyder de indlevende læsbisk og græsk. har ledt i de fleste links på massageklinkikker men kan ikke rigtigt finde nogen. Kender i nogen eller et sted hvor jeg kan finde hvad jeg søger, eller har i nogle gode råd til hvor jeg burde søge? mvh george Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4639 Skrevet 5. Januar, 2023 Kombinationen med indlevende lesbisk og græsk er nok svær at finde. Hvad med at udvælge dig en pige, fortælle hende om dine ønsker og høre hende, om hun er med på ideen og i givet fald har et forslag til, hvem den anden pige skal være? Hvis det med græsk kan fraviges, kunne du måske høre om @JenniferRomantica kunne være frisk på ideen. Hun har i hvert fald tidligere tilbudt trekanter sammen med @Dina Devine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 5. Januar, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Hvis det med græsk kan fraviges, kunne du måske høre om @JenniferRomantica kunne være frisk på ideen. Hun har i hvert fald tidligere tilbudt trekanter sammen med @Dina Devine. Vi kører uden lesbisk med manden i centrum.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 5. Januar, 2023 Hvis du er hurtig kan du måske nå at få Candy Cane til at arrangerer en 3-kant inden hun rejser udenlands. Hun dyrker lesbisk med en veninde. Candy er super sød - jeg har aldrig mødt veninden. https://annoncelight.dk/showad/338834 Eller @Candy Cane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg