Hop til indhold

Illona i Tolderlundsvej

Featured Replies

Skrevet

Har været et smut omkring denne skønne kvinde idag, hun kan helt klart anbefales.

Jeg kom ca. midt på dagen, det blev åbnet efter 3-4 minutters venten i forstuen. Jeg blev pænt modtaget, af en smilende kvinde i sort undertøj og høje hæle, hold fast hvor den røv er flot..(har villet se den siden jegstemte på hende i EB for nogle år siden)

Jeg betalte for en halv time og undertøjet kom af:-)

Hun virker letantændelig og med lidt tungearbejde var creme aldeles unødvendig.

Absolut ikke sidste besøg:-)

Skrevet

Tror hun kan findes her http://villabella.dk/vb/ - selvom det ikke er hende der skulle være på job i dag i følge vagtplanen :-)

Har selv haft hende i kikkerten, da hun ser lækker og naturlig ud. Har dog været lidt i tvivl om de mest er til det hårde og ikke ikke så meget det mere "traditionelle" blide?

/Degnen

Skrevet
  • Author

Tror hun kan findes her http://villabella.dk/vb/ - selvom det ikke er hende der skulle være på job i dag i følge vagtplanen :-)

Har selv haft hende i kikkerten, da hun ser lækker og naturlig ud. Har dog været lidt i tvivl om de mest er til det hårde og ikke ikke så meget det mere "traditionelle" blide?

/Degnen

Jeg er absolut mest til det blide og jeg er helt sikker på at hun kan det hele;-)

Skrevet

Har været et smut omkring denne skønne kvinde idag, hun kan helt klart anbefales.

Jeg kom ca. midt på dagen, det blev åbnet efter 3-4 minutters venten i forstuen. Jeg blev pænt modtaget, af en smilende kvinde i sort undertøj og høje hæle, hold fast hvor den røv er flot..(har villet se den siden jegstemte på hende i EB for nogle år siden)

Jeg betalte for en halv time og undertøjet kom af:-)

Hun virker letantændelig og med lidt tungearbejde var creme aldeles unødvendig.

Absolut ikke sidste besøg:-)

Ja - den røv hun har er mega fræk. Hun kunne tjene en formue, - hvis hun tilbød græsk :-P

Skrevet

Jeg har besøgt Madame Illona mange, mange gange og kan varmt anbefale et besøg hos hende. Specielt hvis man er til de lidt hårdere former ;-).

Hun er en skøn kvinde, der har masser af indlevelse og absolut god tid til snak både før og efter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.