Hop til indhold

Lisa fra Sverige

Featured Replies

Skrevet

Hvad blev der af Lisa fra Sverige.

Hun var på Thai Skye Wellness indtil maj/juni 2022, hvor hun rykkede ind i Ann's lokaler i Holbæk.
Jeg talte sidst med hende, da hun tog på ferie i juli måned. Hun vendte dog ikke tilbage.

Håber nogen kan hjælpe.

Skrevet

Thai Skye Wellness lukkede når Sofia som ejede stedet døde i Covid - i marts 2022 tror jeg det var. Lisa arbejdede derefter et stykke tid i den klinik i Holbæk som også Sofia ejede når hun døde. 

Jeg tror hun stadig er i Danmark, men ved ikke hvis hun arbejder mere. Jeg kan spørge nogle stykker i morgen og vender tilbage hvis jeg får svar.

Skrevet

Tak for hurtigt svar Bananas - Du må gerne forhøre dig i morgen.

Skrevet
Bananas skrev, for 16 timer siden:

Thai Skye Wellness lukkede når Sofia som ejede stedet døde i Covid - i marts 2022 tror jeg det var. Lisa arbejdede derefter et stykke tid i den klinik i Holbæk som også Sofia ejede når hun døde. 

Jeg tror hun stadig er i Danmark, men ved ikke hvis hun arbejder mere. Jeg kan spørge nogle stykker i morgen og vender tilbage hvis jeg får svar.

Det var da frygtelig trist at Sofia døde, det vidste jeg ikke. Jeg besøgte hende et par gange for flere år siden. En rigtig sød kvinde.

Skrevet
Allerhelst Thai skrev, for 25 minutter siden:

Det var da frygtelig trist at Sofia døde, det vidste jeg ikke. Jeg besøgte hende et par gange for flere år siden. En rigtig sød kvinde.

Ja, uhyre trist. Hun var virkelig en dejlig kvinde - og meget venlig.

Skrevet
Artax skrev, for 16 timer siden:

Tak for hurtigt svar Bananas - Du må gerne forhøre dig i morgen.

Desværre har jeg ikke fået noget svar på hvor Lisa kan være nu. Får jeg noget at vide, så skriver jeg.

Skrevet

Tak for forsøget!

Det vil glæde mig, hvis du hørte noget :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.