Lorten 7 Skrevet 2. Januar, 2023 Hey. Har aldrig prøvet nogle klubber eller steder i udlandet. Men kunne godt tænke mig at prøve et sted hvor kan sider og drikke i baren inden man vurdere hvem man vil gå videre med. Og gerne er sted hvor man kan overnatte efter man har hygget sig med en pige eller to. er der noget i kan anbefale i Nordtyskland helst?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 2. Januar, 2023 Lorten skrev, for 1 time siden: kunne godt tænke mig at prøve et sted hvor kan sider og drikke i baren inden man vurdere hvem man vil gå videre med. Og gerne er sted hvor man kan overnatte Prøv Harmony i Seevetal lige syd for Hamburg, men accomodation må du selv finde ud af: Booking.com, Hotels.com, Airbnb mfl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 2. Januar, 2023 Lorten skrev, for 8 timer siden: Hey. Har aldrig prøvet nogle klubber eller steder i udlandet. Men kunne godt tænke mig at prøve et sted hvor kan sider og drikke i baren inden man vurdere hvem man vil gå videre med. Og gerne er sted hvor man kan overnatte efter man har hygget sig med en pige eller to. er der noget i kan anbefale i Nordtyskland helst?? Enig i Harmony. Overnatning kan foretages på Pharos zur Zeeve der er 100 meter fra Harmony. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg