Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Findes der reelt piger, som gerne vil dominere?

Recommended Posts

Ja, der findes kvinder, som gerne vil bestemme det meste i et parforhold. Men når det kommer til den seksuelle akt - findes de så? Og her tænker jeg på dem, der har en egen reel lyst til at være den dominerende part, og ikke dem der påtager sig rollen for at gøre mande glad. Personligt har jeg nemlig aldrig oplevet en kvinde, som ikke har foretrukket at lade sig forføre af manden og lade ham være den styrrende aktør. Men hvad er jeres erfaringer - findes den slags kvinder i privaten?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg jo kun været lidt turist i den verden, men mit møde med Kamille (som er stoppet) åbnede nogen døre for mig i forhold til hvad det er S/M og dominans går ud på. Vi havde en empatisk kontakt hvor vi ikke så meget nød det der skete direkte, men mere nød hinandens reaktioner og vores reaktioner på hinandens reaktioner. Når hun tilførte mig smerte nød jeg ikke smerten, men hun nød min reaktion på smerten og jeg nød hendes reaktion på at hun nød min smerte. Gav det mening?

Jeg tænker ikke at det jeg oplevede var så unormalt, og at der findes en del kvinder der foretrækker at være styrende, om de så bliver betalt for det eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, 1 time siden:

Nu har jeg jo kun været lidt turist i den verden, men mit møde med Kamille (som er stoppet) åbnede nogen døre for mig i forhold til hvad det er S/M og dominans går ud på. Vi havde en empatisk kontakt hvor vi ikke så meget nød det der skete direkte, men mere nød hinandens reaktioner og vores reaktioner på hinandens reaktioner. Når hun tilførte mig smerte nød jeg ikke smerten, men hun nød min reaktion på smerten og jeg nød hendes reaktion på at hun nød min smerte. Gav det mening?

Jeg tænker ikke at det jeg oplevede var så unormalt, og at der findes en del kvinder der foretrækker at være styrende, om de så bliver betalt for det eller ej.

Men spørgsmålet er om hun reelt tænder på sin rolle seksuelt, eller om hun blot påtager sig rollen, fordi det er indbringende. Personligt har jeg nemlig aldrig mødt en pige med den mindste tendens i den retning i privat regi. De har altid nydt når det er manden, der har været den styrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 2 timer siden:

Ja, der findes kvinder, som gerne vil bestemme det meste i et parforhold. Men når det kommer til den seksuelle akt - findes de så? Og her tænker jeg på dem, der har en egen reel lyst til at være den dominerende part, og ikke dem der påtager sig rollen for at gøre mande glad. Personligt har jeg nemlig aldrig oplevet en kvinde, som ikke har foretrukket at lade sig forføre af manden og lade ham være den styrrende aktør. Men hvad er jeres erfaringer - findes den slags kvinder i privaten?

Opslået forkert , sorry 

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 11 timer siden:

Ja, de kvinder findes så absolut !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja de findes og jeg har selv mødt et par stykker,  har boet sammen med en der nød at bestemme og låne mig ud til hendes veninder, hun er desværre død i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dominans er voldsomt underholdende. Men ikke relationer byder ind til, at man trækker på den dominerende side, som mange kvinder har.
Kvinder er nok i vid udstrækning "switch" og tager den "rolle" ell adfærd, om du vil, på sig, som relationen byder ind med.
Når jeg dominerer, er det bestemt for at tilgodese MINE ønsker, lyster og behov. Og manden agerer redskab til den oplevelse, som jeg vil have.
Men jeg nyder absolut også at blive "taget", af den rette mand. Ikke alle mænd kan "tage" ell dominere, om man vil - og ikke alle mænd kan bruges som redskab for mine lyster.
Og begge dele er absolut fantastiske og nydelsesfulde.

XoXo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo selvfølgelig findes de. Kender personligt til flere. Et par er gift med hinanden og har været det i mange år. Hun er sadist OG Dominant og de har et SM rum hvor de udfolder sig. Han bliver ydmyget og udsat for alverdens pinsler, tvungen bisex og alverdens bizarre ting hun udsætter ham for. Hun er ikke switch men fullblown Domina. Hun har aldrig været i rollen som submissiv. 

Selv nyder jeg også om at dominere og også i " privat" regi. Det giver et kæmpe rush at være den dominerende. :)

Men det er rigtig nok at der nok er flere kvinder der er submissive end Dominante.

Men tro mig - de dominante og sadistiske kvinder - de findes. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TillyBamber og @Den lille frøken

Jeg er lidt nysgerrig .. 
Giver dominans et seksuelt kick, et følelsesmæssigt kick, eller en blanding .. ?

Jeg spørger fordi jeg har lagt mærke til, at flere af de GP'er jeg har besøgt, og som jeg har oplevet som engagerede, på eet eller andet tidspunkt begynder at tilbyde S/M.
Eller de stopper helt med at sælge sex som sådan og går over til at tilbyde 'ren' S/M.
Synes også mange af de engagerede piger virker meget 'power-agtige' (positivt forstået)
De kan nogle gange være lidt styrende, også under besøgene.
Det er egentlig fint med mig, selv om det også kan være lidt skræmmende - men det må jeg vænne mig til ... ;) 

Jeg selv er en lidt ængstelig og forsagt type på nogen punkter, og jeg kan godt li' at 'forkæle en pige under instruks - vejledning' ... 
Men jeg er så absolut ikke den submissive type, og det er en lidt svær balance nogle gange ... 

S/M lege tror jeg ville få mig til enten at bryde sammen af grin eller løbe skrigende væk ... :D
Jeg kan slet ikke se pointen ... 
Ud over teateret eller kunsten i det ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:

Jeg er lidt nysgerrig .. 
Giver dominans et seksuelt kick, et følelsesmæssigt kick, eller en blanding .. ?

Jeg spørger fordi jeg har lagt mærke til, at flere af de GP'er jeg har besøgt, og som jeg har oplevet som engagerede, på eet eller andet tidspunkt begynder at tilbyde S/M.
Eller de stopper helt med at sælge sex som sådan og går over til at tilbyde 'ren' S/M.
Synes også mange af de engagerede piger virker meget 'power-agtige' (positivt forstået)
Det er egentlig fint med mig, selv om det også kan være lidt skræmmende - men det må jeg vænne mig til ... ;) 

Jeg selv er en lidt ængstelig og forsagt type på nogen punkter, og jeg kan godt li' at 'forkæle en pige under instruks - vejledning' ... 
Men jeg er så absolut ikke den submissive type, og det er en lidt svær balance nogle gange ... 

S/M lege tror jeg ville få mig til enten at bryde sammen af grin eller løbe skrigende væk ... :D

Uhh altså. Det her kunne jeg skrive rigtig meget om :)

Jeg tager det sidste først. Det om teater. 

Jeg forstår godt hvorfor du kan have / få den tanke hvis du oplevet eller overværet kvinder  der " leger" de er Dominaer. Der kan også være set ups der virker så kunstige at det minder om et teater show. 

Når Dominaen vitterligt ER Domina, vil hun være helt sig selv og hendes måde at agere på seksuelt vil virke så naturlig og selvfølgelig at du aldrig vil få den tanke at hun " spiller skuespil" 

Det er egentlig ikke noget man kan forklare sig ud af så det giver mening, det skal opleves :)

Og så til det næste :

Når jeg dominerer og mærker msnden " lege kammeraten" følge tillidsfuldt med og jeg ved, at jeg har ham i min fulde magt og i min hule hånd, ja så beruses jeg af den grænseløse tillid han viser mig, det enorme ansvar jeg står med og den uhyggelige men også berusende magt der skyller hen over og indeni mig som en tsunami. 

Jeg har lige her og nu magten til at gøre hvad jeg vil med dette menneske der har overladt ansvaret for sin sikkerhed, sin førlighed og faktisk også sit liv til mig. 

Jeg bliver høj når dette sker og jo denne rus kan også blive en seksuel rus. Der sker en form for eksplosion af magt, kontrol og hengivenhed over dette tillidsfulde menneske jeg har fået det store privilegie at få lov til at se ind i - og engang imellem sker det at der opstår en magi som jeg aldrig har oplevet nogensinde ved almindelig vaniljesex 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 time siden:

Jeg er lidt nysgerrig .. 

Jeg kan let nikke genkendende til @denlillefrøken´s beskrivelser.

Det sjove med dominans er jo nok, at man altid tror, at den dominerende har magten og den submissive er den svage - men det er langt fra sandt. Det kræver som regel ret klare rammer, når jeg dominerer. Og det tager altid afsæt i de ikke-italesatte reaktioner, den submissive kommer med. Så som styrende el dominerende er man faktisk i den submissives magt, om man vil. For at overskride - mere end hvad rimeligt er - grænser, kan ødelægge relationen. Og dermed styrer den submissive jo faktisk hele showet...  det er værd at tænke over.

Det er nok mindre sandt om sadister, som bruger uden at tage hensyn. Men den submissive har jo sagt ja tak til aftalen, og dermed også samtykket til sadistens beslutninger.. så det er altså værd at overveje hele forståelsen af magtbalancen i samspillet.

Når jeg styrer, dominerer ell hvad vi nu kalder det - så ja, det er voldsomt ophidsende, frækt og liderligt. Jeg tager det, som jeg vil have. Bruger manden, som jeg lyster, men giver det til ham, som han ønsker. Give and take balance. 

Hvis relationen har et længere tidsforløb bag sig, vil det blende sig - det seksuelle, emotionelle og magt-følelsen. Når det er første gang el anden gang, er det naturligvis sværere at få mikset. Men mikset er målet. Det er bedst, når det hele kombineres. 

Og ja, det er nok ikke så udsædvanligt at bevæge sig fra regulært købesex til SM. Jeg selv har haft det omvendt, fra SM til GP. Men det er nok oftest, som først beskrevet. 
Det er nu ret skønt med SM og at bestemme. Og som regel er mændene jo voldsomt udholdende og flere kan slikke fisse i 45 min, uden problemer. 

Ifht dine tanker om teater-issuet - så handler SM jo om at finde et match på ens ønsker og det, som den dominerende tilbyder. Der er også en til dig, som ikke får dig til at føle dig som en statist i et freakshow.. 

Xoxo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TillyBamber skrev, den 22.1.2023 at 00:56:

Det er nu ret skønt med SM og at bestemme. Og som regel er mændene jo voldsomt udholdende og flere kan slikke fisse i 45 min, uden problemer. 

er 45min en god ting..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TillyBamber skrev, den 23.1.2023 at 15:57:

Ja, det er jeg personligt ret stor fan af... !:rolleyes:

XoXo

Lækkert. Jeg troede ikke der var mange kvinder der kan li det så længe. (jeg elsker det) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titan2 skrev, 1 time siden:

Lækkert. Jeg troede ikke der var mange kvinder der kan li det så længe. (jeg elsker det) ;)

De færreste mænd kan blive ved længe nok... De tænker kun på det, som skal ske med dem selv...

Xoxo

Del dette indlæg

Link til indlæg
TillyBamber skrev, for 4 timer siden:

De færreste mænd kan blive ved længe nok... De tænker kun på det, som skal ske med dem selv...

Xoxo

challenge accepted!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TillyBamber skrev, den 22.1.2023 at 00:56:

Ifht dine tanker om teater-issuet - så handler SM jo om at finde et match på ens ønsker og det, som den dominerende tilbyder. Der er også en til dig, som ikke får dig til at føle dig som en statist i et freakshow.. 

Det med 'Teater' er skam positivt ment, fra min side.
Jeg ka' godt li' når musikvideoer f. eks. har S/M temaer og lak og læder inde over.
Jeg ser det bare mere som kunst - eller udtryksform, om man vil ... men jeg oplever bare ikke selv noget seksuelt ved det ... tanken tænder mig ikke (måske er det 'for meget plastic' )

Måske handler det også om nogle erfaringer jeg har ude fra 'den virkelige verden' ... noget jeg har oplevet som gennemgribende dominans fra en partner, ikke noget med pisk og læder, men passiv / aggresiv ... 
Det er forfærdeligt, sku' jeg hilse og sige ...,
Tænker også på i al almindelighed hvordan interessen for S/M spiller sammen med hvordan man er 'i det virkelige liv', isælr i parforhold ... 
Så vidt jeg husker er I begge,  @Den lille frøken og @TillyBamber til de mere maskuline mænd ... 
Men samtidig til S/M som den dominerende part ...
Det er lidt interessant ... 

Dog har jeg selv et 'kink' i retning af voyeur / cuckold ... 
Men om det er S/M aspektet i det, kan jeg ikke helt finde ud af ... der er også andre muligheder ...

Jeg kan godt få nogle GP'er med på de lege eller fantasier, men det er en god idé at føle sig frem ... 
Det er meget grænseoverkridende for nogle, mens andre tænder (meget) på tanken om at have sex med en mand mens en anden kigger på ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 59 minutter siden:

Det med 'Teater' er skam positivt ment, fra min side.
Jeg ka' godt li' når musikvideoer f. eks. har S/M temaer og lak og læder inde over.
Jeg ser det bare mere som kunst - eller udtryksform, om man vil ... men jeg oplever bare ikke selv noget seksuelt ved det ... tanken tænder mig ikke (måske er det 'for meget plastic' )

Måske handler det også om nogle erfaringer jeg har ude fra 'den virkelige verden' ... noget jeg har oplevet som gennemgribende dominans fra en partner, ikke noget med pisk og læder, men passiv / aggresiv ... 
Det er forfærdeligt, sku' jeg hilse og sige ...,
Tænker også på i al almindelighed hvordan interessen for S/M spiller sammen med hvordan man er 'i det virkelige liv', isælr i parforhold ... 
Så vidt jeg husker er I begge,  @Den lille frøken og @TillyBamber til de mere maskuline mænd ... 
Men samtidig til S/M som den dominerende part ...
Det er lidt interessant ... 

Dog har jeg selv et 'kink' i retning af voyeur / cuckold ... 
Men om det er S/M aspektet i det, kan jeg ikke helt finde ud af ... der er også andre muligheder ...

Jeg kan godt få nogle GP'er med på de lege eller fantasier, men det er en god idé at føle sig frem ... 
Det er meget grænseoverkridende for nogle, mens andre tænder (meget) på tanken om at have sex med en mand mens en anden kigger på ... 

Jeg har ikke en bestemt type, men sex er kommunikation og god sex er god kommunikation - og det er aldrig til at vide, hvem der er en god kommunikatør.... 

Det som kendetegner maskuline mænd ell dominerende mænd (og deres ligestillede counter part, kvinder) er initiativet, som jeg tænder på. Men jeg tænder også på at udvise initiativ og altså være den "udadreagerende", og den, som får ting til at ske. Det er samspil og balance. Give and take. 

Og forskellige slags sex til forskellige anledninger og med hver sin partner. Sex er en leg for mig. Og i legen leges der med forskellige roller og "magt". I den leg er der ikke skader - ingen passiv/aggressiv, fordi det ikke er legesygt, men belastende og nedbrydende og absolut ikke noget, som man bør opholde sig i. 

Sex med tilskuere ell flere partnere er altid muntert. Og en slags sex udelukker aldrig en anden, i min bog.

Xoxo

Del dette indlæg

Link til indlæg
TillyBamber skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke en bestemt type, men sex er kommunikation og god sex er god kommunikation - og det er aldrig til at vide, hvem der er en god kommunikatør.... 

Ugens bedste citat! Er helt på linje med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...