Hop til indhold

Erotisk tiltrækningskraft ...!

Featured Replies

Skrevet

Begrebet kom op i en tråd, jeg skrev for nylig. Det var signaturen "moden libertiner", der filosoferede over emnet, og han relaterede til pigens intelligens mere end til hendes udseende.

Begge dele tændte ham. Tiltrækningskraft og intelligens. Og de tænder mig.

Men hvad er erotisk tiltrækningskraft?

Ifølge jer, piger og mænd?

Skrevet

For mig handler det meget om glimtet i øjet. Det der frække, lidt udefineebare kække blik der giver en et hint om at denne fyr/kvinde er fuld af spilopper og glad for sex 

Dernæst er der også noget med selvtillid. En mand der har selvtillid uden at være selvhævdende og uden arrogance, den ydmyge form for selvtillid - den er erotisk tiltrækkende synes jeg. 

Jeg tror også at hvis man selv er meget glad for sex og sexfikseret, så får man automatisk en erotisk udstråling. 

Man behøver overhovedet ikke være fysisk smuk for at have erotisk tiltrækningskraft

Se bare på Jack Nicholson og Mick Jagger

Ingen af dem har nogensinde gået for at være smukke - alligevel er de blevet kåret som nogle af verdens mest sexede mænd

Hvorfor? 

Det kan man jo spekulere på, men jeg synes helt klart de har en frækhed og en kækhed over sig og en sexappeal som måske kommer af at de selv er ret glade for sex. 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden:

Begrebet kom op i en tråd, jeg skrev for nylig. Det var signaturen "moden libertiner", der filosoferede over emnet, og han relaterede til pigens intelligens mere end til hendes udseende.

Jeg tror samspillet, og den erotiske tiltrækningskraft, blandt mænd og kvinder bygger en helt række variable som man ikke kan sætte i kasser eller definere.

Det synes jeg er godt. 

For det fortæller lidt om os.

Jo vi kan sige nogle floskler om dit og dat.

Når du går ind til en jobsamtale står det i løbet af meget kort tid fast om der er en god kemi med den eller dem du skal tale med. Du kan ikke på forhånd forklare hvad det præcis er hos modparten der gør at kemien er der udover floskler der passer på mange. 

Det samme hvis du havner ved et bord til et selskab med folk du ikke kender, eller em kvinde du ikke kender.

Så at ville definere noget der ikke er definerbart er noget lommefilosofisk.

Jeg har flere gange oplevet hos mig selv og his venner, at vi har talt om at vores drømme partner skulle være sådan og sådan og så er vi endt i gode relationer med noget helt andet. Og heldigvis synes jeg. Det er det der gør os mennesker så spændende.

Den erotiske tiltrækningskraft jeg har oplevet at gå gennem livet mange gange har jeg forfulgt, nydt, og været glad for at opleve.

Jeg har aldrig begivet mig ud i lommefilosofiske tanker om at pigen skulle være intelligent også fordi det ville blive noget komplet vrøvl at filosofere over for der findes  9 former for intelligens 

1) Musikalsk, 2) sproglig, 3) kropslig, 4) logisk, 5) social, 6) personlig, 7) Naturalistisk, 8) eksitentiel, 9) visuel 

De fleste mennesker om ikke næsten alle er intelligente mennesker, og de fleste er mere intelligente end gennemsnittet i en eller flere af de 9 former for intelligens 

Så at sige at man tænder på en intelligent kvinde og filosofere over det synes jeg ikke giver mening 

Redigeret af Armstrong

Skrevet

Hendes evne at lytte når jeg siger noget interessant og begavet, tænder mig.

Og min evne at smile når hun siger noget rart, tænder hende.

Og så lidt andre ting som kommer når vi åbnet sluserne gennem at lytte og smile.

Armstrong skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har flere gange oplevet hos mig selv og his venner, at vi har talt om at vores drømme partner skulle være sådan og sådan og så er vi endt i gode relationer med noget helt andet. Og heldigvis synes jeg.

Jeg indså tidligt at jeg nemmest blev forelsket i kvinder som var forelskede i mig; eller i hvert fald viste mig at de var interesset i mig. Hvis ikke andet, så sagde det jo noget om deres gode smag og at vi i det mindste havde en fælles interesse.

Skrevet

For mig handler det om -øjne, bryster og hvad det sker, når de lukker munden op...

Skrevet
Møffe skrev, for 17 minutter siden:

og hvad det sker, når de lukker munden op...

Lige modsat. Hvis de dog bare kunne lukke munden i to minutter, så der kunne blive lidt fred :roll::biggrin:

Sorry (ikke mindst til en vis Eva og/eller Jennifer). Smutter igen inden heksejagten indtræffer :ph34r:

Redigeret af AB455

Skrevet

For mig er det den første berøring fingerflet kysset og øjne kontakten der tænder gnisten i mig.

Hun behøver ikke ligne en million bare nærværet lysten og liderligheden spiller op.

Bryster store som små erotisk buttet eller bodybuilder krop er underordnet  bare kemien i sexen spiller og hun vil lege og dække mit og hendes behov.

Fræk og hurtigt tændende kvinder der tør vise deres liderlighed og behov er i høj kurs hos mig og sekvfølglig at de kan lide min personlighed..

Som sagt...skolens floteste pige boller ikke altid bedst men er det man drømmer om ...hvorfra skolens uheldige udsendende pige boller bedre pga hun savner en at være sammen med og er 100% mere på under agten og har svære ved at scorre.

Måske et kik den anden vej og finde lidt guld i bakken?

Skrevet
AB455 skrev, for 37 minutter siden:

Lige modsat. Hvis de dog bare kunne lukke munden i to minutter, så der kunne blive lidt fred :roll::biggrin:

Sorry (ikke mindst til en vis Eva og/eller Jennifer). Smutter igen inden heksejagten indtræffer :ph34r:

-nu er det jo "erotisk-tiltrækningskraft" her på siden er den ikke eksisterende... -men det er afgørende for mig ved et besøg -det kan også være tavshed -bestemt ikke munddiarre;-) 

Skrevet
AB455 skrev, for 3 timer siden:

Husk at forhøje livsforsikringen, så der er råd til alle de mange små kasser, der bliver nødvendige for at begrave dine legemesdele  efter de har løbet dig op.... :lol: 

Skrevet

Netop det med munddiarre jeg hos en GP prøvede jeg for et års tid siden, hun snakkede den ned og den kom aldrig op igen, og hun tilbød endda bareback :(

Selvsagt har jeg ikke opsøgt hende efterfølgende. :P

Redigeret af moden libertiner

Skrevet

Erotisk tiltrækningskraft ... ?

Gå ind i en hvilken som helst brugskunst- og blomsterbutik ... (helst een der sælger begge dele - og gerne en lille butik)

Kig på ekspedienten - og smil ... 
Kig dig rundt i butikken ...
Og kig på ekspedienten igen ...  og smil ...

Så véd du med 80% sikkerhed præcis hvad erotisk udstråling er ... 

Jeg var i Sverige en gang ...
Og var inde i en butik af dén type ... 
Pigen bag disken slog fuldstændig benene væk under mig ...
Da jeg var ude af butikken, tænkte jeg, jeg sku' ha' sagt til hende:
"Hvis det her havde været en anden verden, og jeg havde været 20 år yngre, så havde jeg inviteret dig på en date lige på en studs ... "
Helt seriøst, jeg sku' ha' sagt det ... 

Jeg havde nok overlevet et døgn eller en uge i et svensk fængsel ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 11 timer siden:

Erotisk tiltrækningskraft ... ?

Gå ind i en hvilken som helst brugskunst- og blomsterbutik ... (helst een der sælger begge dele - og gerne en lille butik)

Kig på ekspedienten - og smil ... 
Kig dig rundt i butikken ...
Og kig på ekspedienten igen ...  og smil ...

Så véd du med 80% sikkerhed præcis hvad erotisk udstråling er ... 

Jeg var i Sverige en gang ...
Og var inde i en butik af dén type ... 
Pigen bag disken slog fuldstændig benene væk under mig ...
Da jeg var ude af butikken, tænkte jeg, jeg sku' ha' sagt til hende:
"Hvis det her havde været en anden verden, og jeg havde været 20 år yngre, så havde jeg inviteret dig på en date lige på en studs ... "
Helt seriøst, jeg sku' ha' sagt det ... 

Jeg havde nok overlevet et døgn eller en uge i et svensk fængsel ... 

Uha. Kender det. Fik samme oplevelse i Føtex for 6 mdr siden da en ultra smuk pige sad i kassen og scannede varer. Da jeg bemærkede hende kasse kø var mega lang fattede jeg bydskab da jeg stod foran hende. Hun var så smukt skabt mellem store bryster der var presset ind bag en halvåbne skjorte og dårdyr øjne og flot makeup og smukke naturlige kysselæber. 

Da jeg skulle betale og hun siger ..var der andet? ...kunne jeg squ ikke lade være med at sige...en middage for 2 med dig ville være lykken...hun smilede og sagde uden at blinke og tog en kuglepen op og skrev sit telefon nr op og gav mig....med et drilsk smil sagde hun...vi ses senere...

Folk gloede helt vild på mig...henslingt sagde jeg .. some guy have all the luck (Robert Pamer) og gik videre.

Ringede senere og var på Cafe med hende 14 dage efter dog uden at det blev til mere...utroligt. men sjovt nok fik en go middage og godt selskab af en ret hot kvinde der viste præsis hvad hun ville.

Desuden var hun 27 år og var til ældre mænd gerne over 40-50 da hun tændt på disse mænd og var led og ked af de unge fyre der spillede smarte hele tiden.

Redigeret af Kim Madsen

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 22 timer siden:

Fik samme oplevelse i Føtex for 6 mdr siden da en ultra smuk pige sad i kassen og scannede varer. Da jeg bemærkede hende kasse kø var mega lang fattede jeg bydskab da jeg stod foran hende. Hun var så smukt skabt mellem store bryster der var presset ind bag en halvåbne skjorte og dårdyr øjne og flot makeup og smukke naturlige kysselæber. 

Uuhh, det får mig til at huske en kasse-pige i vores lokale Aldi for nogle måneder siden.
Hun havde et gudesmukt ansigt og modtog kunderne med det flotteste smil og en hurtig bemærkning ... en frisk og glad udstråling ... 
Jeg er i dén grad til ansigter - og smil.
Og med ikke for store bryster ... faktisk hellere lidt små i det. ..  B, C, maks D
'Dén kassepige var lille og spinkel ... 

Der sidder mange søde piger bag kasserne rundt omkring ...
Men de fleste er lidt reserverede, det er ikke typer der på dén måde har udstråling ... 
Med nogle få undtagelser, altså ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

I sidste uge var jeg inde i en kbh netto og 1 kø med meget lidt plads, gik hen mod 2 kasser, da jeg nåede et stykke frem fik jeg kontakt med et ansigt som inviterede mig frem, de 5 foran mig så kun den ene åbne kasse, så jeg gik frem til pigen og stod et øjeblik og betragtede hende og sagde: du skal da ikke stå her og kede dig, hvor til hun siger: mon der er noget galt med mig og smiler varmt.

Hun er slank, flot, ung, smukke fyldige læber, store klare øjne og virkelig et levende kønt ansigt.

Jeg siger hun ser ganske fin ud, for at styrke hendes selvtillid og charme hende lidt, hun siger helt cool tak i lige måde og jeg ønsker et øjeblik vi er alene og min fantasi stikker lidt af imens jeg får betalt mit indkøb og siger tak skal du have, kan du have en skøn dag.

Mere skal der ikke til, før end at resten af dagen bare er en fest, et smil en venlig/kærlig bemærkning et glimt i øjet som fortryller hele kroppen på et splitsekund.

Skrevet
Solskin skrev, den 3.1.2023 at 20:47:

I sidste uge var jeg inde i en kbh netto og 1 kø med meget lidt plads, gik hen mod 2 kasser, da jeg nåede et stykke frem fik jeg kontakt med et ansigt som inviterede mig frem, de 5 foran mig så kun den ene åbne kasse, så jeg gik frem til pigen og stod et øjeblik og betragtede hende og sagde: du skal da ikke stå her og kede dig, hvor til hun siger: mon der er noget galt med mig og smiler varmt.

Hun er slank, flot, ung, smukke fyldige læber, store klare øjne og virkelig et levende kønt ansigt.

Jeg siger hun ser ganske fin ud, for at styrke hendes selvtillid og charme hende lidt, hun siger helt cool tak i lige måde og jeg ønsker et øjeblik vi er alene og min fantasi stikker lidt af imens jeg får betalt mit indkøb og siger tak skal du have, kan du have en skøn dag.

Mere skal der ikke til, før end at resten af dagen bare er en fest, et smil en venlig/kærlig bemærkning et glimt i øjet som fortryller hele kroppen på et splitsekund.

En 100% udløsning og orgasme uden sex. Respekt. Respekt;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 28.12.2022 at 21:08:

Tænding er vel ret beset en nuanceret størrelse, hvor eet er tiltrækkende i en mand, og noget helt andet med en anden.

Jeg tænder på et match mellem stærke, insisterende ord og en ligeså nærværende, stærk og insisterende adfærd "live".

Det tænder for alle sluserne. Og så tænder jeg på højde, hvor jeg kan føle mig "lille" og "kvindelig". Det sker ikke så tit, men er voldsomt tiltrækkende. Og så tænder det mig voldsomt, når jeg bliver "taget" af insisterende type, som tidligere beskrevet...
Jeg tænder stort set ikke på øjne, udseende, hår og alle de andre facetter, som mange tænder på. Men match på fremtoning, skrivestil, adfærd ? Katjiiiiing og :wub:

XoXo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.