Hop til indhold

Spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Inspireret af et andet indlæg, vil jeg gerne spørge om jeg må stille et spørgsmål. Vil gerne have et tydelig svar på spørgsmålet jeg måske vil stille. Svar venligst seriøst, uden at afspore mit indlæg.

Redigeret af next

Skrevet

tja hvis det er et fornuftigt spørgsmål, så er det vil ok :)

Skrevet
anmelder skrev, for 15 minutter siden:

tja hvis det er et fornuftigt spørgsmål, så er det vil ok :)

Har set mange ufornuftigt spørgsmål blive besvaret, så jeg er faktisk usikker på hvordan jeg nu finder ud af om mit spørgsmål er fornuftigt.

Redigeret af next

Skrevet
next skrev, for 16 minutter siden:

Har set mange ufornuftigt spørgsmål blive besvaret, så jeg er faktisk usikker på hvordan jeg nu finder ud af om mit spørgsmål er fornuftigt.

Ifølge retningslinjerne på EG er dit spørgsmål fornuftigt, hvis du synes det er fornuftigt. Man kan så til tider ramle ind i folk der har en anden opfattelse.

Skrevet
next skrev, 1 time siden:

Inspireret af et andet indlæg, vil jeg gerne spørge om jeg må stille et spørgsmål. Vil gerne have et tydelig svar på spørgsmålet jeg måske vil stille. Svar venligst seriøst, uden at afspore mit indlæg.

Hej next

Kan se du ikke helt ny her på EG, så du kender jo “gamet” ;-)

Kom nu til sagen - ven :)

Skrevet
bigfoot skrev, for 10 minutter siden:

Hej next

Kan se du ikke helt ny her på EG, så du kender jo “gamet” ;-)

Kom nu til sagen - ven :)

Jeg har forstået det sådan, at når jeg indleder et halvt spørgsmål, så skal jeg lade "gamet" køre i et stykke tid, uden at komme til sagen. Når folk er ved at miste interessen så giver jeg lidt flere info, uden stadig at komme til sagen.

Skrevet

Jeg kender kun svaret set fra egen stol og derfra benytter du ikke en strategi, der appellerer til mig - tværtimod.

Skrevet
next skrev, for 1 time siden:

Jeg har forstået det sådan, at når jeg indleder et halvt spørgsmål, så skal jeg lade "gamet" køre i et stykke tid, uden at komme til sagen. Når folk er ved at miste interessen så giver jeg lidt flere info, uden stadig at komme til sagen.

Jeg har allerede mistet interessen, så kom nu...!

Skrevet
Goldfinger skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kender kun svaret set fra egen stol og derfra benytter du ikke en strategi, der appellerer til mig - tværtimod.

Har ikke lige tænkt nogen strategi ud, blev bare inspireret og vil se hvor sådan et ret tåbelig men ofte brugt indledning fører hen.

Skrevet

Jeg ved ikke om du bare keder dig, har røget noget stærkt eller spist svampe fra skovbunden, men jeg skynder mig videre og kan desværre ikke hjælpe dig yderligere.

Skrevet

Jeg sidder her med et godt og tydeligt svar. Men vil jo ikke afspore, så venter på spørgsmålet.

Skrevet

Hvis svaret ikke er gaffel, så er spørgsmålet forkert B)

Skrevet

Vi er alle dybt seriøse  og jeg tror faktisk det er sandt at fisk de kan cykle , syntes jeg læste et sted at alt kan lade sig gøre ;)

PS. Jeg skal bare have for 50 øre af det du har fået da du lavede opslaget :)

Redigeret af Naboen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.