Hop til indhold
Guest JANST2305

klage over thaipiger

Recommended Posts

Guest JANST2305

hej allesammen jeg sidder tit og læser jeres anmeldelser og skriver da en enkelt i ny og næ . Men når i har været ude for en dårlig oplevelse , hvorfor kontakter i ikke mutter inden i forlader stedet det kunne jo være at hun troede at alt var godt   , jeg har selv klaget til mutter og nogen  fået penge tilbage eller fået tilbud om en anden pige en anden dag samt en undskyldning . Det er ikke i ordentligt at skrive en anmeldelse på eroguide og så svine stedet til. lad mig høre jeres mening .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@JANST2305 Jeg ville nok prøve at vurdere, hvad grunden til den dårlige oplevelse/service kunne være. Først ville jeg se indad ("udseende", hygiejne, opførsel m.v.). Hvis dette burde være i iorden, så kunne man måske overveje, om pigen ikke var/er glad ved situationen/arbejdet, siden hun har leveret en dårlig service. 
Jeg ville aldrig meddele pigens ruffer, at pigen har leveret en dårlig service.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
JANST2305 skrev, for 3 timer siden:

hej allesammen jeg sidder tit og læser jeres anmeldelser og skriver da en enkelt i ny og næ . Men når i har været ude for en dårlig oplevelse , hvorfor kontakter i ikke mutter inden i forlader stedet det kunne jo være at hun troede at alt var godt   , jeg har selv klaget til mutter og nogen  fået penge tilbage eller fået tilbud om en anden pige en anden dag samt en undskyldning . Det er ikke i ordentligt at skrive en anmeldelse på eroguide og så svine stedet til. lad mig høre jeres mening .

Men hvorfor bruger du "i" -som om du er bedre end os andre? selvom du også har været ude for dårlig oplevelser (som du skriver) naturligvis er det ikke i orden at svine "stedet" eller nogen til. Når det så er sagt kan man let blive så overrasket/frustreret over, hvor ringe en service man lige har fået -og på trods af -man han konfronteret både pigen og mutter med ens anke/oplevelse -bliver man f.eks. skældt ud/ overfuset -og anklaget for det ene og det andet -som forklaring på det man sagde/ikke fik -og tit på thai... -F.eks. når de bruger mobilen under massagen/sexen mere end 1 gang og fokus er på den. Eller når man har booket fp -også de siger -du må ikke..., Nej, Nej -du må ikke rør... -kun stoppe din p.. ind -men ikke røre babserne el. benene... ikke kysse -selv om du havde book det... Prisen pludselig bliver højere under agtet... -osv. osv. osv.... Jeg har også fået penge tilbage, andet -tilbud -pige endda nu og her eller en anden dag -hvor de så sjovt nok ikke husker, noget som helst. Har også fået en beklagelse/undskyldning og en forklaring fra de varme lande... 

Når så nogen skriver herinde er det ikke en "sviner" men en advarsel til andre -der har kik på stedet/pigen... Det er det mange misforstår, måske også dig. (Naturligvis kan det være undtagelser) 

Thaier er uforudsigelig, man tror lige, man har forstået, men pludselig er det helt modsat... Man laver en aftale/booker på forhånd, og tror så det er det man får, det behøver slet ikke være tilfældet -det er nødvendigvis ikke ringer el. dårligere på nogen måde, men bare ikke det man bestilte/aftalte... -hvis man kan leve med det -så kan man få mange spændende, og langt større oplevelser i thaiverden...;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Thaier er uforudsigelig, man tror lige, man har forstået, men pludselig er det helt modsat... Man laver en aftale/booker på forhånd, og tror så det er det man får, det behøver slet ikke være tilfældet -det er nødvendigvis ikke ringer el. dårligere på nogen måde, men bare ikke det man bestilte/aftalte... -hvis man kan leve med det -så kan man få mange spændende, og langt større oplevelser i thaiverden...;-)

Det er jo det.

Jeg får en fornemmelse af at mange skandinaver har en firkantet holdning til thaiklinikker - skuffede forventninger overskygger ofte det man faktiskt har mulighed at få. Man læser om folk som tydligt har deklareret sin faiblesse for unge smukke piger, og siden erklærer de ikke er tilfreds med de 50+ thaidamer de har besøgt. But why go there? Man læser om folk som har skuffende oplevelser - pluralis - med en og samme pige. Men hvorfor komme tilbage hvis man var skuffet? Tænker man at hun er blevet forvandlet til noget andet; selv har man vel ikke forandret sig? Man læser om dem som ikke vil blive spurgt om ekstra inden seancen starter - og hvis det sker så bliver det en dårlig anmeldelse. Man læser om dem som gerne vil have det hele afklaret inden seancen - og hvis det ikke sker så bliver det ev en dårlig anmeldelse. Man læser om irritation over mersalg, på trods af at det oftest er noget ekstra man er ude efter. 

Der er ofte noget mystiskt med hvordan mange danske og svenske mænd nærmer sig thai'erne. Man ved at thaiklinikker og thaikvinder oftest er anderledes end alt andet, og ikke anderledes på en og samme måde men anderledes på en masse forskellige måder. Alligevel har man en forestilling om hvordan det burde være.

Men som du siger: hvis man kan leve med at det ikke altid bliver som forventet, så kan man få mange spændende oplevelser i thaiverden.

Personligt har jeg opgivet om at få noget ud overhoved af thaianmeldelser på EG. Jeg stoler kun på mig selv, og det er gået temmelig godt efterhånden. Det siger sig selv at alle ikke får samme oplevelser - eller oplever det samme - så den slags forventninger er kun en sikker metode at bliv skuffet. Har også utallige gange trodset advarsler fra EG-brugere, og fået forrygende oplevelser.

Thai'er er uforudsigelige - og helt ærligt er det jo derfor mange af os gerne besøger dem.  Hvis man godt kan lide det uforudsigelige så må man jo også lære at tage det gode med det onde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JANST2305 skrev, for 6 timer siden:

jeg har selv klaget til mutter og nogen  fået penge tilbage eller fået tilbud om en anden pige en anden dag samt en undskyldning .

Jeg ville aldrig klage til en tredjepart i dette tilfælde. Det er nemmere at snakke med kvinden du havde oplevelsen med, på en konstruktiv, og ikke negativ måde. 

Har selv oplevet hvor de ikke vil kysse i starten, men undervejs begynder de så småt at oprøste mod til det. Har spurgt efterfølgende omkring det, og så sagde de kvinder, at de normalt ikke kysser kunder, men jeg lige er undtagelsen. 

Man kan godt kalde det særbehandling, men alle mennesker får særbehandling på den ene eller den anden måde. 

Har også fået en service der var under standard, hvor jeg efterfølgende tog den op med kvinden. Hun beklagede, og lovede næste gang ville være bedre. Det blev det også. 

Jeg prøver ikke at tvinge nogen til noget, og derfor vil jeg aldrig sige det til deres "chef" som måske tvinger dem til en ydelse de ikke er komfortabelt med, pga ry og rygte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 8 timer siden:

Jeg ville aldrig klage til en tredjepart i dette tilfælde. Det er nemmere at snakke med kvinden du havde oplevelsen med, på en konstruktiv, og ikke negativ måde. 

Har selv oplevet hvor de ikke vil kysse i starten, men undervejs begynder de så småt at oprøste mod til det. Har spurgt efterfølgende omkring det, og så sagde de kvinder, at de normalt ikke kysser kunder, men jeg lige er undtagelsen. 

Man kan godt kalde det særbehandling, men alle mennesker får særbehandling på den ene eller den anden måde. 

Har også fået en service der var under standard, hvor jeg efterfølgende tog den op med kvinden. Hun beklagede, og lovede næste gang ville være bedre. Det blev det også. 

Jeg prøver ikke at tvinge nogen til noget, og derfor vil jeg aldrig sige det til deres "chef" som måske tvinger dem til en ydelse de ikke er komfortabelt med, pga ry og rygte. 

Hmm..."ville ikke kysse i starten, men undervejs" du prøve til undervejs -også tøede de lidt op -fordi du er en undtagelse... right;-) Når man taler med mutter-kunne det måske være pigen ikke var så god til engelsk el. dansk (ikke alle kunder kan engelsk) Men igen er du bedre end os andre? hvis mutter tvinger dem til noget -har hun gjort det længe før du/jeg taler med hende om en evt. misforståelse pga. f.eks. sproget... Men hvis du tror på du er nogen som helst undtagelse -så har du meget at lære endnu omkring thaier... Pigerne der arbejder under en "mutter" kalder hende tit for "Storesøster" -og det er hende der "lærer dem op" og fortæller dem, hvad de skal og ikke skal -hvad en mand kan lide og ikke lide. De spørg hende til råds, hvis de er i tvivl om noget. Mutter fortæller dem, hvad de skal passe på med... Er det problemer med en kunde -er det også mutter der reder trådende ud -de fleste gange (hvis hun er på stedet) hun holder styr på pengene, priserne, menu og annoncerne.

Jeg har fået at vide: "jeg elskede dig, og kun dig" "du er helt speciel" "du får noget andre ikke får -fordi du er noget særligt til mig" osv. osv... -det kan man godt blive forført af, og tro på de første gange -så lærer man et og andet -for at passe på sig selv og sit hjerte;-) Det er mange der får følelser i klemme -man kan bare læse herinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 13 minutter siden:

Hmm..."ville ikke kysse i starten, men undervejs" du prøve til undervejs -også tøede de lidt op -fordi du er en undtagelse... right;-) Når man taler med mutter-kunne det måske være pigen ikke var så god til engelsk el. dansk (ikke alle kunder kan engelsk) Men igen er du bedre end os andre? hvis mutter tvinger dem til noget -har hun gjort det længe før du/jeg taler med hende om en evt. misforståelse pga. f.eks. sproget... Men hvis du tror på du er nogen som helst undtagelse -så har du meget at lære endnu omkring thaier... Pigerne der arbejder under en "mutter" kalder hende tit for "Storesøster" -og det er hende der "lærer dem op" og fortæller dem, hvad de skal og ikke skal -hvad en mand kan lide og ikke lide. De spørg hende til råds, hvis de er i tvivl om noget. Mutter fortæller dem, hvad de skal passe på med... Er det problemer med en kunde -er det også mutter der reder trådende ud -de fleste gange (hvis hun er på stedet) hun holder styr på pengene, priserne, menu og annoncerne.

Jeg har fået at vide: "jeg elskede dig, og kun dig" "du er helt speciel" "du får noget andre ikke får -fordi du er noget særligt til mig" osv. osv... -det kan man godt blive forført af, og tro på de første gange -så lærer man et og andet -for at passe på sig selv og sit hjerte;-) Det er mange der får følelser i klemme -man kan bare læse herinde...

Jeg går bare ud fra andre folks oplevelser og anmeldelser. Hvis en større mængde skriver hvad der ikke var muligt, men det er muligt for lige præcis for dig efter 25-30 min, så vil jeg tro det er særbehandling? 

De er ikke objekter eller maskiner som bliver programmet til at servicere os. De er rent faktisk kvinder, som også har rigtige følelser. 

Tror også de kan føle hvornår der er tale om mænd der kun vil have en ydelse, eller nogen som værdsætter dem som mennesker. 

Min seneste nybesøg hos en kvinde forstærker kun min teori, at de er villige til mere, hvis du også tillader at værdsætte dem mere. 

For sølle 1500 kroner har jeg fået en fantastisk weekend, hvor hun brugte markant flere penge på mig, end jeg gjorde hende. Hendes begrundelse var at, jeg behandlede hende som et mennesker fremfor et stykke kød. 

Jeg tror på alt det gode i mennesker, så hvis du har dårlige oplevelser med thai kvinder, måske burde du kigge indad, eller måske er hun blevet dårligt behandlet 1 gang for meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har dog aldrig været ud for at der er nogen der siger  dette, men mit seneste oplevelse blev der sagt nogle ting der var oprigtigt (hvordan jeg opfattede det) Hvis en "storesøster" har lært hende at sige nogle af de ting hun sagde til mig..... Så ville biksen lukke efter 2 uger. 

Oprigtighed kan være mange ting. Handlinger, at være ærlig, være positiv omkring én. Give opmærksomhed, osv. 

Måske tager jeg fejl, men det er et dårligt salgstrick, at spenderer så meget tid og penge på en kunde, du kun lige har mødt (1,5 time) og som du ikke kan lide. Vise den kunde frem for dine venner og veninder, som er her i DK og i Thailand. Fortælle personlige sager omkring dig selv (dårlige og gode). Vise interesse for dig gennem spørgsmål der ikke ender med ja/nej. Uddybe disse spørgsmål yderligere. Konstante opkald, hvor hun bare ville spørge hvordan det går. Spørge ind til planer, og eventuelt invitere kunden ud til noget arrangement 

Alt dette mens hun ved du går til andre GP'er, og onlinedater/går i byen hver weekend. 

Måske tager jeg fejl, og thai kvinder er de mest glubske, ubarmhjertige grådige, dovne kvinder på jorden, som, kun er til for at skade danske mænds følelser og pengepung. Men min holdning generelt omkring mennesker og kvinder  ændrer sig ikke, før jeg er blevet modbevist.  

Og nej, jeg vil ikke have PB omkring hvem det er. Jeg vil ignore alle henvendelser omkring denne kvinde, som i også gør mod mig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 5 timer siden:

Jeg går bare ud fra andre folks oplevelser og anmeldelser. Hvis en større mængde skriver hvad der ikke var muligt, men det er muligt for lige præcis for dig efter 25-30 min, så vil jeg tro det er særbehandling? 

De er ikke objekter eller maskiner som bliver programmet til at servicere os. De er rent faktisk kvinder, som også har rigtige følelser. 

Tror også de kan føle hvornår der er tale om mænd der kun vil have en ydelse, eller nogen som værdsætter dem som mennesker. 

Min seneste nybesøg hos en kvinde forstærker kun min teori, at de er villige til mere, hvis du også tillader at værdsætte dem mere. 

For sølle 1500 kroner har jeg fået en fantastisk weekend, hvor hun brugte markant flere penge på mig, end jeg gjorde hende. Hendes begrundelse var at, jeg behandlede hende som et mennesker fremfor et stykke kød. 

Jeg tror på alt det gode i mennesker, så hvis du har dårlige oplevelser med thai kvinder, måske burde du kigge indad, eller måske er hun blevet dårligt behandlet 1 gang for meget. 

-du kører ud af en tangent... væk fra emnet i tråden;-) men du er nok forelsket -og har fundet en pige som ser nogle muligheder i dig tillykke;-) håber det bedste for jer. Det kan bare ikke bruges som argument for man skal gøre som dig, når man går til thai massage/gp ikke alle kunder søger mere end det de kommer for -massage/sex -god oplevelse -eller er dårlig mennesker -der ikke behandler kvinder godt/med respekt.  Naturligvis er der undtagelser.

Hende du omtaler som har brugt en weekend med dig, arbejde selvstændigt? Er svært at sammenligne med en der arbejde under en mutter... og hvis hun gør er det jo i den grad "dårlig forretning" og gjorde alle pigerne det meget dårligt forretning... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du misforstår min pointe. TS kan ikke forstå hvorfor folk skriver dårlige anmeldelser af en klinik. Hans pointe er at man skal kontakte "mutter" hvis man oplever dårlig service. 

Jeg prøver bare at forklare at vi er alle forskellige, og dermed forskellige grænser. Samtidigt har jeg læst her på Eroguide/hørt fra selve kilden, at de fleste mænd forventer at kvinden er 100% tilgængelig fordi man har "betalt" for det. Jeg prøver bare at pointere service afhænger af kvinden, og hvad der er indenfor hendes grænser. Du betaler for sex, men det er kvinden der bestemmer hvad og hvordan det kommer til at foregå.   

Ved at gå til deres chef, som oftest kun tænker på sin forretning, bliver kvinden oftest skældt ud, eller tvunget til at yde noget som er grænseoverskridende for hende. Dermed  bliver denne kvindes livsglæde forringet, også hendes opfattelse af danske mænd. 

Møffe skrev, for 56 minutter siden:

-du kører ud af en tangent... væk fra emnet i tråden;-) men du er nok forelsket -og har fundet en pige som ser nogle muligheder i dig tillykke;-) håber det bedste for jer. Det kan bare ikke bruges som argument for man skal gøre som dig, når man går til thai massage/gp ikke alle kunder søger mere end det de kommer for -massage/sex -god oplevelse -eller er dårlig mennesker -der ikke behandler kvinder godt/med respekt.  Naturligvis er der undtagelser.

Jeg er ikke forelsket overhovedet, og går aldrig efter mere end selve servicen, specielt med en ny GP. Jeg er bare mere villig til at sige ja, end at tie, og fundere over en længere periode, hvad der kunne have været. Vores første møde var meget atypisk, det forstod vi meget hurtigt, og det eskalerede til at vi aftalte (1,5 time) efter vi mødte hinanden om at spendere mere tid sammen. Hun sagde også ærligt at mange mænd har inviteret hende ud, men hun skyder dem hurtigt ned, fordi de prøver bare at udnytte hende. Hendes ord, ikke mine.  

Møffe skrev, 1 time siden:

Hende du omtaler som har brugt en weekend med dig, arbejde selvstændigt? Er svært at sammenligne med en der arbejde under en mutter... og hvis hun gør er det jo i den grad "dårlig forretning" og gjorde alle pigerne det meget dårligt forretning... 

Hun er ikke selvstændig, og ja, det er også dårlig "forretning" fra hendes mutters side af, da hun har oplært hende;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror du misforstår min pointe. TS kan ikke forstå hvorfor folk skriver dårlige anmeldelser af en klinik. Hans pointe er at man skal kontakte "mutter" hvis man oplever dårlig service. 

Jeg prøver bare at forklare at vi er alle forskellige, og dermed forskellige grænser. Samtidigt har jeg læst her på Eroguide/hørt fra selve kilden, at de fleste mænd forventer at kvinden er 100% tilgængelig fordi man har "betalt" for det. Jeg prøver bare at pointere service afhænger af kvinden, og hvad der er indenfor hendes grænser. Du betaler for sex, men det er kvinden der bestemmer hvad og hvordan det kommer til at foregå.   

Ved at gå til deres chef, som oftest kun tænker på sin forretning, bliver kvinden oftest skældt ud, eller tvunget til at yde noget som er grænseoverskridende for hende. Dermed  bliver denne kvindes livsglæde forringet, også hendes opfattelse af danske mænd. 

Jeg er ikke forelsket overhovedet, og går aldrig efter mere end selve servicen, specielt med en ny GP. Jeg er bare mere villig til at sige ja, end at tie, og fundere over en længere periode, hvad der kunne have været. Vores første møde var meget atypisk, det forstod vi meget hurtigt, og det eskalerede til at vi aftalte (1,5 time) efter vi mødte hinanden om at spendere mere tid sammen. Hun sagde også ærligt at mange mænd har inviteret hende ud, men hun skyder dem hurtigt ned, fordi de prøver bare at udnytte hende. Hendes ord, ikke mine.  

Hun er ikke selvstændig, og ja, det er også dårlig "forretning" fra hendes mutters side af, da hun har oplært hende;)

Ved ikke hvad det er at misforstå i det du skriver... Du prøver at fremstille "mænd" som skriver om en dårlig oplevelse de har haft med en thaipige -som urimelige/grænseoverskridende fordi de gerne vil have, det de har bestilt 100% tilgængeligt -fordi man har betalt for netop den ydelse -men pigen siger Nej!/fra! -trods det var aftalt på forhånd... -at de så ikke kan kommunikere med pigen -og måske gerne vil drøfte det med mutter (er jo forkert i dine øjne) trods du nu hævder at det er det du selv gør (hørt fra selv kilden) Det er jo så mange det skriver et i deres annonce -det læser en stakkels mand/mænd -og det er det de book efter -så møde de op til aftalen -pigen forstår måske minimalt engelsk -og ved slet ikke hvad det står i annoncen -da mutter ikke har ulejliget sig med at fortælle pigebarnet det -det er jo dømt til at gå galt -hvad skal en mand/mænd gøre??? -lade sig massere i en time til sølle 1.500kr. trods han har bestilt Fp?? -eller forsøg at overbevise pigen om noget er galt i kommunikationen -pigen henter mutter -og mutter hør hvad hun tror du siger -og forklare så pigen -en hel masse på thai (som de fleste kunder ikke forstår) pigen undskylder og  mutter siger man naturligvis får det du har bestilt  -pigen forsætter massagen -da det er 10minutter tilbage af timen tager pigen sit tøj af -og sexen kan gå igang -du er helt forvirrede/frustreret -og da det hele er overstået -fortæller du mutter -at du ikke fik hvad du bestilte -så siger hun -hvis du skal have fp (kun sex) koster det 2.000kr. -men i annoncen står det f.eks. fp, kys, bj uden, berøringsvenlige bryster. Jeg har aldrig hørt en mutter skælde en pige ud (deres kultur taber man ansigt, hvis man skælder ud el. hæver stemmen) Jeg er dog flere gange bleven skældt ud af forskellige piger eller mutter selv (men så skal jeg jo kikke indad)

Det er okay for mig du ikke er forelsket, og ikke går efter mere end selv servicen. og "er bare mere villig til at sige ja, end at tie" -I mine øjne lyder det bare som om du tag hvad der byder sig/du kan få;-) Og du skal have held og lykke med dit forhavende med din nye veninde...

Dette forum er ikke kun for de lyserøde historier (hov har du i øvrigt skreven en anmeldelse om dit nye fund?) Hvis man ikke kan "klage- over-thaipiger" i en anmeldelse herinde -og advare andre mænd/kunder hvor så -i mine øjne er det alt for meget offer vs stygge mænd over det efterhånden -og det er sgu for grænseoverskridende/diskriminering -for vos der har de bedste intentioner og ikke er kriminel på nogen måde... (det er bare min ærlige mening)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak @Møffe for at du vil henvende dig endnu en gang:)

Du har lige bevist mig at, du  har misforstået mine indlæg, og måske hele tråden.

TS sagde at man skulle klage til mutter efter ens session med kvinden, for at få rabat på et par hundrede kroner.  Mutter prøver at føre en forretning, så et afslag på 2-300 kroner 3-4 gange dagligt, plus dårligt rygte/anmeldelser, putter dem begge i en dårlig situation. Mutter tænker oftest på sin forretning fremfor arbejderen, så bag lukkede døre kan gp'en blive tvunget til ydelser, vedrørende ikke er bekvemt med.  

JANST2305 skrev, den 25.12.2022 at 08:40:

Mit forslag var at tage den med kvinden i stedet for. Er der dårlig kommunikationsevner kan man hente mutter for oversættelse. Hvis thai-kvinden ikke vil yde servicen kan man bare forlade stedet, med pengene og stoltheden i behold.

Thai annoncer har haft en stigende tendens med at ikke at beskrive ydelser længere, men at man skal komme forbi og snakke omkring det. Her kommer særbehandling til livs. Hvis de hurtigt kan fornemme at du rent faktisk respekterer dem som individer, og ikke et stykke kød, er høflig, god hygiejne, kan man komme meget langt. 

Jeg har fået af vide af danske, udenlandske, og thai gp'er at lige så snart der sker en valuta transaktion, så tror manden at han ejer hende i det aftalte tidsrum. Grænseoverskridende adfærd, ikke aftalte ydelser der skal ydes, det er deres dagligdag sørgeligt nok.   

Møffe skrev, for 7 timer siden:

Ved ikke hvad det er at misforstå i det du skriver... Du prøver at fremstille "mænd" som skriver om en dårlig oplevelse de har haft med en thaipige -som urimelige/grænseoverskridende fordi de gerne vil have, det de har bestilt 100% tilgængeligt -fordi man har betalt for netop den ydelse -men pigen siger Nej!/fra! -trods det var aftalt på forhånd... -at de så ikke kan kommunikere med pigen -og måske gerne vil drøfte det med mutter (er jo forkert i dine øjne) trods du nu hævder at det er det du selv gør (hørt fra selv kilden) Det er jo så mange det skriver et i deres annonce -det læser en stakkels mand/mænd -og det er det de book efter -så møde de op til aftalen -pigen forstår måske minimalt engelsk -og ved slet ikke hvad det står i annoncen -da mutter ikke har ulejliget sig med at fortælle pigebarnet det -det er jo dømt til at gå galt -hvad skal en mand/mænd gøre??? -lade sig massere i en time til sølle 1.500kr. trods han har bestilt Fp?? -eller forsøg at overbevise pigen om noget er galt i kommunikationen -pigen henter mutter -og mutter hør hvad hun tror du siger -og forklare så pigen -en hel masse på thai (som de fleste kunder ikke forstår) pigen undskylder og  mutter siger man naturligvis får det du har bestilt  -pigen forsætter massagen -da det er 10minutter tilbage af timen tager pigen sit tøj af -og sexen kan gå igang -du er helt forvirrede/frustreret -og da det hele er overstået -fortæller du mutter -at du ikke fik hvad du bestilte -så siger hun -hvis du skal have fp (kun sex) koster det 2.000kr. -men i annoncen står det f.eks. fp, kys, bj uden, berøringsvenlige bryster. Jeg har aldrig hørt en mutter skælde en pige ud (deres kultur taber man ansigt, hvis man skælder ud el. hæver stemmen) Jeg er dog flere gange bleven skældt ud af forskellige piger eller mutter selv (men så skal jeg jo kikke indad)

Når jeg startede for 2 år siden, havde jeg en fordom til thai-kvinder pga. familie, venner, samfundet, og dette forum. Nogle af de anmeldelser jeg har læst herinde har været brutale. Det forstærker i min mening bare den danske holdning til thai-kulturen her i Danmark, og det er deprimerende. Jeg besluttede mig for at aldrig besøge en thai-klinik nogensinde, som jeg efterfølgende har brudt.  

Jeg er en meget åben person, som eksklusivt fokuserer på det gode i mennesker. Der er mange ting man ikke kan ændre ved sig selv, men den måde man behandler sin medmennesker på, er det nemmeste. Hvis jeg ikke har en god ting at sige, hvorfor sige det overhovedet?

Dette forum er ikke kun for de lyserøde historier  Hvis man ikke kan "klage- over-thaipiger" i en anmeldelse herinde -og advare andre mænd/kunder hvor så -i mine øjne er det alt for meget offer vs stygge mænd over det efterhånden -og det er sgu for grænseoverskridende/diskriminering -for vos der har de bedste intentioner og ikke er kriminel på nogen måde... (det er bare min ærlige mening)

Dette er et forum omkring ens seksuelle oplevelser, dette kan ikke benægtes. Men man skal altid tage hver en anmeldelse med et gram salt. Der er mindst 45 forskelige variabler til hver session. Vi lever desværre i et negativt præget samfund. Ulykke sælger mere end glæde. De fleste mennesker er mere tilbøjelige til at skrive om en dårlige oplevelse end en good én. 

Jeg ændrede mit syn på thai-kvinder ved at se en gruppe thai-kvinder stå/sidde i et hjørne i byen, fordi ingen vil røre dem knuste mit hjerte. Tog endeligt beslutningen og endte med nogle gode byture sammen med dem. De er meget åbne omkring hvad de laver her i landet, men det definerer dem slet ikke. De har også brug for at slappe af, og nyde livet, få positiv opmærksomhed. 

Det gav mig en åbenbaring, måske er disse kvinder slet ikke onde. Måske har disse kvinder også følelser. Måske vil de gerne respekteres. Måske vil de gerne ses, som et menneske, fremfor et stykke kød. 

Det er okay for mig du ikke er forelsket, og ikke går efter mere end selv servicen. og "er bare mere villig til at sige ja, end at tie" -I mine øjne lyder det bare som om du tag hvad der byder sig/du kan få;-) Og du skal have held og lykke med dit forhavende med din nye veninde...

Jeg har holdt min tone meget venlig, så jeg kan ikke forstå hvorfor de begynder at nedgøre mig?

At kalde en person forelsket, når jeg har en tidligere tråd omkring tinder/samle kvinder op i byen/gp'er, fordi jeg fik lidt særbehandling og ekstra tid? Jeg tøvede med at spørge hende om at spise ude, fordi det lød meget aggressivt, selv for mig. Men det  endte med at være en af de bedste beslutninger jeg har taget dette år. 

Og at sige jeg kan får hvad jeg kan få siger implicit, at jeg ikke kan få noget af substans. Du antager for meget, i stedet for at aflede. Hvis jeg virkeligt levede sådan, ville jeg aldrig vide af Eroguide, bo på strøget, have et idyllisk liv set udefra. Men JEG valgte, at gå min egen vej, da jeg vil have MIN egen vej at gå på. 

Vi er begge medlem af et fora, hvor folks alder/køn/baggrund/erhverv/uddannelse/civilt forhold er alle forskellige. Det er meget vigtigt at holde en venlig tone, fordi du ikke ved hvem du i sidste ende skriver med. 

(hov har du i øvrigt skreven en anmeldelse om dit nye fund?) 

Jeg ville aldrig skrive en anmeldelse om hende da dette afslører hvem det er. Hendes tillid til mig ville forsvinde overnat, og hun vil blive bombaderet med henvendelser til mere , fordi de har læst en tilfældig person fik mere. Jeg har intet at vinde med at dele med jer. Jeg har alt at tabe. 

Selvom jeg skrev i mit forrige indlæg at PB omkring kvinden vil blive ignoreret, har det ikke stoppet de modige medlemmer om at spørge omkring hende. De har vel hendes bedste intentioner i mente, når de spørger om særbehandling, og hvordan man får hende ud?

P.S det er dejligt med en kvinde som rent faktisk kan lide en for den man er, og ikke hvad man prøver at forstille sig at være:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JANST2305

hej allesammen jeg er noget overrasket over  den store interesse , havde ikke troet at et så simpelt spørgsmål kunne give så mange phd afhandlinger , syntes at det er gået over gevind . jer er også ked af at jeg fik skrevet  KLAGE OVER THAIPIGER  det gælde vel alle . Jeg kan nu se at vi har forskellige synspunkter. Jeg er så naiv at jeg tror at alle pigerne kan bestemme hvad de vil tilbyde. og ikke at der sidder en som kræver at de skal opfylde alle ønsker fra kunder. Derfor kunne jeg ikke se noget galt i at henvende sig til mutter eller storesøster . ha en forsat god jul .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Operaelskeren skrev, 1 time siden:

Hvis jeg ikke har en god ting at sige, hvorfor sige det overhovedet?

Dette er et forum omkring ens seksuelle oplevelser, dette kan ikke benægtes. Men man skal altid tage hver en anmeldelse med et gram salt. Der er mindst 45 forskelige variabler til hver session. Vi lever desværre i et negativt præget samfund. Ulykke sælger mere end glæde. De fleste mennesker er mere tilbøjelige til at skrive om en dårlige oplevelse end en good én. 

Det citerede er jeg enig med dig om. Der er oveni de 45 variablerne også flere som kan være grund til en dårlig anmeldelse: han lykkedes ikke prutte, han fik det ikke uden kondom etc etc.

Jeg besøgte en gang en pige efter at hun var blevet tilsvinet herinde. Uden at gå ind på detaljer (hun mente at anmeldelsen var løgn fra start til slut, men jeg var jo ikke der så det kan jeg ikke bekræfte) så var det interessante det som skete efterfølgende. Hun fik en række tilbud fra mænd som lovede at skrive positive anmeldelser, hvis de fik rabat hos hende. En var så venlig at han lovede at angribe anmelderen - bare han fik en time gratis hos hende. Hvis ikke så skulle han bekræfte anmeldelsen. Jeg så selv hans sms, så den er god nok.

Hvorfor sige noget overhoved hvis man ikke har en god ting at sige? Ja, det er godt spørgsmål. For at advare brødrerne herinde ville nok mange svare. Hvilke brødre? Jeg har ingen brødre herinde, kender ikke nogen overhoved - ved bare at her er mindst lige så mange klaphate som gode mennesker. Desuden så kan jeg jo aldrig vide hvad som foregik advarslen. 

Jeg har en forestilling om at mange af de dårlige anmeldelserne er skrevne som straf. Hun skal sagtens få se kællingen. Man føler sig fornærmet og forurettet - mænd er jo så følsomme når det kommer til sex - og nu skal han straffe hende.

Sikkert har mange af de positive anmeldelserne også lyssky grunde, men de er i hvert fald ikke skrevne med hensigt at forårsage skade.

Så jeg er enig - er du ikke tilfreds, tag det op med pigen. Lær dig noget og kom videre. Og får du lyst at straffe hende så husk at hævn ikke fører til noget godt - og definitivt ikke til at du lærer noget som helst om dig selv.

Når små mænd kaster lange skygger, er mørket tæt på (gammelt kinesiskt ordsprog).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Operaelskeren skrev, for 2 timer siden:

Tak @Møffe for at du vil henvende dig endnu en gang:)

Du har lige bevist mig at, du  har misforstået mine indlæg, og måske hele tråden.

Velbekom det gør jeg gerne til en person som dig;-) Forsat kan jeg ikke se, hvad kan misforstås, hverken hvad du eller hele tråden angår... Der i mod har du fra første svar fortalt, hvor meget bedre du er til, at forstå og agere i thaiverden -og din måde er den eneste rigtige... Og hvor meget du tror på det bedste i pigerne vi besøger (dette er vi til gengæld helt enig i, jeg dømmer aldrig nogen på forhånd) de er forskellige som dig, og mig heldigvis -og jeg har også været ved piger som havde dårlig omtale herinde -og fået en rigtig god behandling, og en fin oplevelse. alt det du skriver betvivler jeg ikke er rigtig for dig. Men andre har måske en anden tilgang til det at besøg et thaisted -som er det helt rigtig for dem... -Jeg går ikke efter at besøge de samme steder/samme piger -men efter noget der fanger min nysgerrighed -jeg elsker jagten på den gode oplevelse -det betyder også jeg kommer rundt til mange steder -da jeg kun få gange vender tilbage -jeg skriver nok ca. lige mange (man kan kalde) negative og positive anmeldelser -men selv om det er noget negativt i en anmeldelse forsøger jeg altid, at få en god/positiv oplevelse selvom det kan være næsten umuligt. Årsagen til det ikke er flertal af de positive -er at jeg vil have  dem for mig selv (leger lidt hun er min) og dem skriver jeg ikke om før langt senere måske.

Derfor behøver jeg/andre nødvendigvis ikke være en dårligere kunde end dig -uanset om vi taler med mutter eller ej eller invitere pigen ud, eller prutter om prisen osv...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Jeg besøgte en gang en pige efter at hun var blevet tilsvinet herinde. Uden at gå ind på detaljer (hun mente at anmeldelsen var løgn fra start til slut, men jeg var jo ikke der så det kan jeg ikke bekræfte) så var det interessante det som skete efterfølgende. Hun fik en række tilbud fra mænd som lovede at skrive positive anmeldelser, hvis de fik rabat hos hende. En var så venlig at han lovede at angribe anmelderen - bare han fik en time gratis hos hende. Hvis ikke så skulle han bekræfte anmeldelsen. Jeg så selv hans sms, så den er god nok.

Hvorfor sige noget overhoved hvis man ikke har en god ting at sige? Ja, det er godt spørgsmål. For at advare brødrerne herinde ville nok mange svare. Hvilke brødre? Jeg har ingen brødre herinde, kender ikke nogen overhoved - ved bare at her er mindst lige så mange klaphate som gode mennesker. Desuden så kan jeg jo aldrig vide hvad som foregik advarslen. 

Jeg har en forestilling om at mange af de dårlige anmeldelserne er skrevne som straf. Hun skal sagtens få se kællingen. Man føler sig fornærmet og forurettet - mænd er jo så følsomme når det kommer til sex - og nu skal han straffe hende.

Jeg tror godt jeg kan huske hvem det var. Jeg havde aldrig den forestilling at voksne mænd ville/kan synke så lavt, når det det handler om sex. 

Kan ikke forstå hvorfor størstedelen af brugerne ser mellem fingerene, så længe det handler om deres egne behov. 

Jeg tror de fleste negative anmeldelser stammer fra ikke overensstemmelse med realiteten. Som du selv sagde så er de fleste mænd overfølsom når det handler om sex, og måske en anelse mere når det handler om købesex. Hvis man ikke får lov til det man gerne vil, anses det som en afvisning. Mænd i dagens Danmark kan ikke håndtere afvisning, da det handler om at "vinde" situationen. Ofte bliver kvinden, som har sin rettighed til at vælge og vrage, svinet til. 

@Bananas

Tak for noget dejligt og informativ skriv, som altid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...