Hop til indhold

Søger Bull til kæreste

Featured Replies

Skrevet

Hej eroguide, 

Min kæreste og jeg er nye i dette univers, men vi har længe talt om at det kunne være spændende og frækt at begynde at udforske dette. 

Derfor søger vi en mødestabil mand, som kan komme på besøg hos os. Her vil Q give et blowjob imens M kigger på eller tager hende bagfra. Det vil være uden gummi, du kommer og du trækker dine bukser op og lister afsted igen. 

Vi gør dette udenlukkende af lyst. 

Vi er i 30’erne, velsoigneret og attraktive. Q er af udenlandsk herkomst. 

Du er mellem 40-50 år, veludrustet og mødestabil. Vi tænker at der vil være et kort stemningsmøde inden, enten digitalt eller IRL. 

Det vil være privat i Storkøbenhavn i juleferien/januar. 

Såfremt ovenstående bliver en succes, vil vi invitere på besøg igen og legen vil udvikle sig. Du må meget gerne have erfaring. 

Vi håber at få nogle spændende henvendelser! 

Frækt par 

Skrevet

Dejlig frækt tilbud - desværre er jeg udenfor målrammen.

Tror ikke I skal bekrymre jer om der kommer nogle mænd - i bliver spammet.

Og ellers kunne jeres setup også udføres i en swingerklub, i trygge rammer uden at man skal give privat adresse ud.

//Amar Lover

Skrevet

Det lyder som om i er på vej ind i en ny livsstil.

Jeg har selv været der i mange år, både med min kone som "Hotwife" og mig som "Bull".

Der findes et forum på internettet http://www.ourhotwives.org, forummet er på engelsk og der udveksles oplevelser og svares på spørgsmål. Alt på en positiv måde.

Der findes også et forum kun for kvinder, hvor andre kvinder svarer på alle de spørgsmål der er om denne livsstil.

Desværre ligger jeg lidt uden for jeres aldersgruppe, men i er velkommen til at sende mig en PM hvis i har spørgsmål.

Skrevet
bifyr71 skrev, den 24.12.2022 at 14:30:

Sendt en PB...

temptingman1234 skrev, for 1 time siden:

hejsa 

har skrevet pb

kh Eddie

Hvis ikke I er klar over det, så får man en notifikation når man modtager en PB. 
Oven i købet også en mail. 

Skrevet

Ja og når.man skriver er indlæg kan andre se at man har sendt en pb så det er helt bevidst at jeg skrev et indlæg ....

• 3 months later...
Skrevet

Hej. Søger I stadig? Hvis ja. Send mig gerne email eller nr over dm :)

Redigeret af iluv2gethigh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.