Hop til indhold

Godt jul og glædeligt nytår

Featured Replies

Skrevet

Nu tænker i sikkert “hør hov det var da en besynderlig overskrift” til det kan jeg sige ja det er det men det her år har fandme også været besynderligt med alt det som er sket og det der sker lige nu. Alt er dyrt, der er krig og der er folk der bliver syge i flæng  ( har allerede 5 kammerater der har fået kold lunge betændelse) og jeg har været i fitness i dag og tabte en håndvægt over foden…. Det var jævnt lort.

men ej altså, jeg vil jo bare lige ønske alle jer gp’er og alle de andre   her på EG en glædelig jul og et godt nytår. Da klokken blev 00:00 blev det jo den 24 december og det vil sige at det er juleaftens dag og det betyder at vi alle sammen (går jeg stærkt ud fra) skal sidde og nyde julen med familien, konen eller kæresten eller sådan noget og det er jo hyggeligt og dejligt, så nyd tiden med familien og dem i alle har kær og nær

Og så er året jo også ved at være slut, det vil sige at snart er det nytår, og pas nu på hinanden for Søren. Brug beskyttelses briller, medmindre du ikke har nogle øjne og er blind så er du undtaget, men pointen er bare brug nu beskyttelses briller, lad være med at være en fjolleprut og få sprunget lemmerne, eller lemmet af, det kan jo være du/i/jer skal bruge nogle af dem når i skal være eller er sammen med hende den søde gp, konen, eller kæresten eller what ever i nu skal være sammen med, under et samleje er det jo sådan at tisseflutet også skal bruges, ellers er der nok ikke så meget sjov hvis nu dilleren bliver sprunget af af en raket eller et bombe rør eller hvis man får øjenskader og ikke kan se, det er jævnt lort har jeg hørt. Ej lad os lige være alvorlige nu, pas på hinanden og jer selv og jeres lemmer.

det bliver spændende og høre om alle jeres nytårs fortsæt (hvis i altså har et) jeg har et par stykker

1 jeg vil gerne tjene en masse penge

2 jeg vil gerne finde sådan en kæreste der, jeg har hørt at det skulle være dejligt at have

nå det var det jeg havde på hjertet, god jul og godt nytår, i er skønne hver især både jer søde glædespiger, men også jer gutter selvom infostanderen kan være lidt knotten engang imellem så er i også søde nok <3

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Og en rigtig god jul og et godt nytår til dig :razz:

Jeg har trukket nitten i år, så jeg napper julen også holder jeg bare jul med familien om nogle dage :D

Håber alle får en god jul og et godt nytår ^_^

Skrevet

Gabbana. Godt jul og glædeligt nytår også herfra, din røver. Hvis jeg kender dig ret, så bliver det nye år også fyldt med mange dejlige damer. ;) Vaniljekransebagningen må du så lade andre tage sig af. :D

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 1 time siden:

Og en rigtig god jul og et godt nytår til dig :razz:

Jeg har trukket nitten i år, så jeg napper julen også holder jeg bare jul med familien om nogle dage :D

Håber alle får en god jul og et godt nytår ^_^

tak min dreng <3 (jaja jeg ved godt du er ældre end mig :rolleyes:)

hvis du er blevet syg er det sgu nederen, især nu hvor det er jul…. Men så er det godt i kan ses om nogle dage

god jul og godt nytår til dig også :wub:

Skrevet
Lange skrev, for 31 minutter siden:

Gabbana. Godt jul og glædeligt nytår også herfra, din røver. Hvis jeg kender dig ret, så bliver det nye år også fyldt med mange dejlige damer. ;) Vaniljekransebagningen må du så lade andre tage sig af. :D

Tak for det din bandit <3 happy Christmas and a merry New year til dig :P

Jamen min gode herre du kender mig for godt, jeg skal faktisk allerede mødes med to lige efter hinanden den 27, og den 28, så jeg får travle når jeg returnere til trekantsområdet igen :lol:

men jeg håber år 2023 bringer en masse godt til dig også gamle dreng, man ved sgu aldrig det kan være du vinder i lotto eller eurojackpot ! 

angående mine vaniljekranse…. Det skal vi ikke prøve igen…. Der var kun en ting der var succesfuldt ved den date og det er at hun vil se mig igen på tirsdag ;)

god jul og godt nytår gamle dreng ! <3

Skrevet

Kære Gabbana:)

Jeg vil også ønske dig og dine en God Jul  og Godt Nytår samt et godt nyt år 

- men Nytår i denne sandfærdige udgave - tænk lige over den engelske tekst

1219301786_HappyNewYear2022.thumb.jpg.5d30edf299ed54384633b20c661905af.jpg

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

Kære Gabbana:)

Jeg vil også ønske dig og dine en God Jul  og Godt Nytår samt et godt nyt år 

- men Nytår i denne sandfærdige udgave - tænk lige over den engelske tekst

1219301786_HappyNewYear2022.thumb.jpg.5d30edf299ed54384633b20c661905af.jpg

Mange hilsner

Nye tider

Tak for din besked, den varmede, og gav et smil på læben ^_^ og ligeså vil jeg sige til dig god jul og godt nytår og må du og dine nærmeste få en dejlig jul.

jeg kan godt lide citatet, der er nogle gode guldkorn, trods  problemer vi nok kommer igennem næste år er vi jo stadig i live og det er det der tæller.

Skrevet
Gabbana skrev, for 4 minutter siden:

Tak for det din bandit <3 happy Christmas and a merry New year til dig :P

Jamen min gode herre du kender mig for godt, jeg skal faktisk allerede mødes med to lige efter hinanden den 27, og den 28, så jeg får travle når jeg returnere til trekantsområdet igen :lol:

men jeg håber år 2023 bringer en masse godt til dig også gamle dreng, man ved sgu aldrig det kan være du vinder i lotto eller eurojackpot ! 

angående mine vaniljekranse…. Det skal vi ikke prøve igen…. Der var kun en ting der var succesfuldt ved den date og det er at hun vil se mig igen på tirsdag ;)

god jul og godt nytår gamle dreng ! <3

Tak skal du have, din røver. Ja du skal nok få travlt i trekantsområdet. Det overrasker mig ikke. ;)

Ja lotto vinder jeg garanteret ikke i - spiller aldrig. Vil hellere bruge pengene på glædespiger. Der er garantien for gevinst meget større. :D

Du må kunne noget andet, når nu dine vaniljekranse ikke var pænere. Siden hun vil se dig igen. :)

Håber du kommer godt ind i det nye år. :)

Skrevet
Gabbana skrev, for 2 timer siden:

tak min dreng <3 (jaja jeg ved godt du er ældre end mig :rolleyes:)

hvis du er blevet syg er det sgu nederen, især nu hvor det er jul…. Men så er det godt i kan ses om nogle dage

god jul og godt nytår til dig også :wub:

Retter lige mig selv :lol:

Er røget på juletjansen på jobbet :lol:

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

Retter lige mig selv :lol:

Er røget på juletjansen på jobbet :lol:

Ah ja okay det er nøjeren :wacko:

Skrevet
Lange skrev, for 4 timer siden:

Tak skal du have, din røver. Ja du skal nok få travlt i trekantsområdet. Det overrasker mig ikke. ;)

Du kender mig så godt makker :P

Ja lotto vinder jeg garanteret ikke i - spiller aldrig. Vil hellere bruge pengene på glædespiger. Der er garantien for gevinst meget større. :D

Det er også bedre ;)

Du må kunne noget andet, når nu dine vaniljekranse ikke var pænere. Siden hun vil se dig igen. :)

Mine vaniljekranse var absolut ikke et hit, men så kunne jeg supplere med noget andet ;)

Tak min ven, jeg håber også du kommer godt ind i det nye år ^_^

Skrevet
Gabbana skrev, for 4 timer siden:

Ah ja okay det er nøjeren :wacko:

Det er nu okay, hellere juleaften end nytårsaften/nat :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.