Hop til indhold

Fræk Dansk Babe Fredericia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/356271

Hende her har jeg været forbi forleden og det blev ikke til som forventet..

Hendes billeder er meget misvisende .. du møder en lille buttet pige... hun er ikke grim men ikke min smag ..  syns hele oplevelsen var lidt forlangsomt og kedeligt ..jeg købte 30min jeg aldrig skulle have købt.skulle nøjes med en hurtig knald og ud igen .. hun prøvede på at få kondom på mens den var slap for at sut den og det fortsætter hun med men den vil altså ikke ... så jeg måtte selv gør det ..spurgte hende om jeg lige måtte slikke hendes fisse det måtte jeg gerne med forsigtighed det var heller ikke særligt rart da det hverken smagte eller dufte godt..synes ikke hun vasker sig efter hvert knald og det syns jeg er lidt uhygjenisk.  Jeg nåede lige en hurtigt tur at kneppe med en slap pik og kondom af og spille den selv af .. så pengene ud af vinduet..

Pige: 6/10 hun er hverken grim eller køn men får 6 pil nedad

Sted: boligkompleks ikke særligt diskret

Gentagelse: NEJ.. vil ikke anbefale..  

Skrevet

Det er jo i virkeligheden også ret intetsigende billeder.

bedre held næste gang

god jul 

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, for 22 minutter siden:

bedre held næste gang

god jul 

Tak og i lige måde 

Skrevet

bedre held næste gang

god jul 

jeg har selv stirret mig lidt blind på de to her.

https://annoncelight.dk/showad/289021

man kan få lov at ondulere dem begge samtidig for 2500,- , måske var det en ide at smide de extra penge oveni og gi den fuld gas med to dejlige thaipiger på engang.

bare et forslag til tidsfordriv mellem jul og nytår.

skriv lige en anmeldelse hvis det skulle komme så vidt…

Skrevet

hvor holder hun til hende 

Skrevet
Joan skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/356271

Hende her har jeg været forbi forleden og det blev ikke til som forventet..

Hendes billeder er meget misvisende .. du møder en lille buttet pige... hun er ikke grim men ikke min smag ..  syns hele oplevelsen var lidt forlangsomt og kedeligt ..jeg købte 30min jeg aldrig skulle have købt.skulle nøjes med en hurtig knald og ud igen .. hun prøvede på at få kondom på mens den var slap for at sut den og det fortsætter hun med men den vil altså ikke ... så jeg måtte selv gør det ..spurgte hende om jeg lige måtte slikke hendes fisse det måtte jeg gerne med forsigtighed det var heller ikke særligt rart da det hverken smagte eller dufte godt..synes ikke hun vasker sig efter hvert knald og det syns jeg er lidt uhygjenisk.  Jeg nåede lige en hurtigt tur at kneppe med en slap pik og kondom af og spille den selv af .. så pengene ud af vinduet..

Pige: 6/10 hun er hverken grim eller køn men får 6 pil nedad

Sted: boligkompleks ikke særligt diskret

Gentagelse: NEJ.. vil ikke anbefale..  

Tak for en fin anmeldelse.

Undrer mig bare at det ikke er din type, når du så samtidig roser Luder Lotte? Hun er da, efter billeder at bedømme,  ikke ligefrem med pil op ad i udseende?

Skrevet
  • Author

Nej gir dig ret i at luderlotte ikke er den kønneste men hun kan satme  sutte pik og det får hun selvfølgelig et kæmpe stor ros for  ...

Skrevet
  • Author
per00 skrev, for 16 timer siden:

hvor holder hun til hende 

Fredericia 

Skrevet

hv

Joan skrev, den 24.12.2022 at 18:06:

Fredericia 

hvor fredericia

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
per00 skrev, den 25.12.2022 at 23:39:

hv

hvor fredericia

Det må du spørger hende om

Skrevet
Joan skrev, den 23.12.2022 at 19:20:

hun prøvede på at få kondom på mens den var slap for at sut den og det fortsætter hun med men den vil altså ikke ... så jeg måtte selv gør det ..

Altså du suttede dig selv? Du er godt nok atletisk, eller særdeles veludrustet 

Skrevet
  • Author
Tinas mand skrev, den 7.1.2023 at 17:58:

Altså du suttede dig selv? Du er godt nok atletisk, eller særdeles veludrustet 

Der står at jeg selv spillede den af 

• 3 months later...
Skrevet

har været hos hende og jeg synes selv det var rat kedlig man må ikke slik eller kys kun sex med gummi så det er bare så kedlig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.