Hop til indhold
Hedensted

Efterlysning/anmeldelse af Silke

Recommended Posts

Hej "brødre"

Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg ville lave en anmeldelse af Silke herinde fra (Silke/Lærke) da hun jo har fået blandet anmeldelser og kommentare.

Jeg er ked af jeg nu skal skrive en efterlysning i stedet for, for har forsøgt at ringe/SMS/maile hende, men uden held :( intet svar på nogen måder.

Så efter en uge med forgæves forsøg på kontakt, så giver jeg op og kalder hende for, for useriøs til MIG.

Silke, syntes det er en skam du har fået folk på nakken, men forstår godt nogen af de kommentare folk giver dig med på vejen.

Du er velkommen til at kontakte mig privat herinde, men jeg har ikke yderlige kommentare på denne tråd.

Takker eroguide for at give mange muligheden for at sortere de "dårligere" oplevelser fra, og samtidigt give de mange gode oplevelser muligheden for at blive til flere :)

God mandag til jer alle

Hedensted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej "brødre"

Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg ville lave en anmeldelse af Silke herinde fra (Silke/Lærke) da hun jo har fået blandet anmeldelser og kommentare.

Jeg er ked af jeg nu skal skrive en efterlysning i stedet for, for har forsøgt at ringe/SMS/maile hende, men uden held :( intet svar på nogen måder.

Så efter en uge med forgæves forsøg på kontakt, så giver jeg op og kalder hende for, for useriøs til MIG.

Silke, syntes det er en skam du har fået folk på nakken, men forstår godt nogen af de kommentare folk giver dig med på vejen.

Du er velkommen til at kontakte mig privat herinde, men jeg har ikke yderlige kommentare på denne tråd.

Takker eroguide for at give mange muligheden for at sortere de "dårligere" oplevelser fra, og samtidigt give de mange gode oplevelser muligheden for at blive til flere :)

God mandag til jer alle

Hedensted

Jeg kan udemærket godt følge dig i at hvis man har ringet/sms´et og mail´et og det ikke giver en lille respons i den anden ende, så er det surt for dig.

Jeg kan tilgengæld også af egne erfaringer konkludere at der er desværre en del fyre derude som kontakter mig på en måde som slet ikke tænder mig overhovedet og som er total upassende. Jeg ved ikke hvordan du har kontaktet en pige/piger før, jeg fortæller disse ting ud fra en kvindes objekt og anklager ingen. Det er blot som det er her hos mig.

Så om det er måden du henvender dig på eller hvad skal jeg ikke kunne sige, men der er desværre en del fyre som tror at en besked med linien;

skal du kneppes her i dag ?

Det tænder mig på ingen måder, disse fyre bruger jeg ikke tid på. Så hvis nogen har sendt mig en sms og aldrig har fået en tilbagemelding, så tænk på jeg har en tlf der frasortere de platte sms der er kommet igennem min tid.

Ang at du måtte lave en efterlysning frem for en anmeldelse er desværre sørgeligt.. og inden jeg fortsætter med at skrive så vil jeg lige sige at jeg ikke tager nogen i forsvar og ikke holder med nogen parter på det her område. jeg skriver blot ud fra det jeg har kunnet obserevere herinde igennem tiden.

desværre fremmer det for mig ikke lige trovædrigheden for silke / lærke eller hvad hun nu hedder.

da der er kommet adskillige indlæge / efterlysninger / anmeldelser / debatter, om netop samme problem.

Enten kan man ikke få fat i hende eller hun udebliver.

Man skal også lige huske det er jo ikke alle der er på eroguide så der 'kan' være flere derude som har haft gode oplevelser. - dette kan jeg ikke udtale mig om. jeg kan som sagt kun forholde mig til hvad der skrives herinde.

Desværre har hun dog også op til flere gange "jokket" i spinaten herinde og lavet nogle udtalelser der var knap så heldige for hende.

fred være med det.

Jeg synes det er kedeligt at måtte læse endnu engang om den useriøsitet i denne her branche

. Og dette gælder for begge parter..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej "brødre"

God mandag til jer alle

Hedensted

Selv om en henvendelse er holdt i et sobert og pænt sprog, og er seriøst ment skal du ikke forvente at du får  respons, selv om profilen har skrevet í annoncen at du kan henvende dig.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...