Hop til indhold
jydetampen

PR Video

Recommended Posts

Engang var det muligt at købe videoer med danske piger, der blev castet og bollet af en mand med den tykkeste jyske accent. Jeg har stadig et par sf hans dvd’er - ja så længe er det siden - samt er par videoer på en gammel harddisk. Er der andre, som også har og vil bytte film? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Lyder frækt. 

findes der noget nyere? Altså film som er 2-3-4 år gamle hvor helt unge danske tøser castes til sex?

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt nyere film med helt unge, danske tøser er vel.. sexdebut.dk, analdebut.dk m.m......nogle år siden...har kneppet et par stykker derfra privat;)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JANST2305

hvordan skriver man privat nogen der kan vise mig det,  jeg har mange film  

Redigeret af JANST2305

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
JANST2305 skrev, for 40 minutter siden:

Skriv til til mig privat. Oppe ved postkassen.  Interesseret. 
BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Noget af det som Rudy F. lavede for 8-10 år siden. Er det stadig på markedet?

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 1 time siden:

Noget af det som Rudy F. lavede for 8-10 år siden. Er det stadig på markedet?

BUC

Altså der hvor han udnyttede sin position til at presse helt unge piger til at have sex med ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Du kan kalde det hvad du vil. Hvis bare tøserne er over 18 år vil jeg gerne se med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
jydetampen skrev, den 23.12.2022 at 17:07:

https://xhamster.com/videos/danish-grils-first-audition-1275383

Her et eksempel. Havde selv en kæmpe samling engang i lignende stil. Desværre gik de tabt ved en flytning, men det er super frækt, og derfor jeg fortsat leder. Har som stadig lidt film selv at kunne byde ind med i bytte. Skriv PB. 

Den video du linker til er en "Best Teens" video, som er lavet af "Jyden" for mange år siden. Jeg ved ikke om han nogensinde har kaldt sig "PR Video", men mener faktisk at "Homemade Pictures" også gik under navnet PR Video for år tilbage. Jyden stoppede for længe siden, og Jeg har ikke set/hørt noget til Homemade Pictures siden Karen Naomi lavede noget for ham i 2015, eller deromkring....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keyser

Det var nogle frække film. Jeg er ked af, at jeg ikke købte hele samlingen, men blot udvalgte film :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 11 timer siden:

Den video du linker til er en "Best Teens" video, som er lavet af "Jyden" for mange år siden. Jeg ved ikke om han nogensinde har kaldt sig "PR Video", men mener faktisk at "Homemade Pictures" også gik under navnet PR Video for år tilbage. Jyden stoppede for længe siden, og Jeg har ikke set/hørt noget til Homemade Pictures siden Karen Naomi lavede noget for ham i 2015, eller deromkring....

Set kan sagtens være, at jeg husker forkert. Men vi taler 100% om den samme. Der er kun 1 jyde i den sammenhæng ;-)  Havde engang en masse, men det fik tabt, desværre. Ellers en guldgrube. Spændende med Karen. Har du evt. et link til det? Også gerne hvis man skal betale. Hun er ganske fræk trods et gangbang med urin til en tysk producent ødelagde noget af det for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydetampen skrev, den 23.12.2022 at 14:50:

Engang var det muligt at købe videoer med danske piger, der blev castet og bollet af en mand med den tykkeste jyske accent. Jeg har stadig et par sf hans dvd’er - ja så længe er det siden - samt er par videoer på en gammel harddisk. Er der andre, som også har og vil bytte film? 

Jeg har nogle film, som jeg gerne vil bytte med. Har sendt dig en PB. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JANST2305 skrev, den 23.12.2022 at 17:30:

Har sendt dig en PB. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...