Thai-addict 44 Skrevet 23. December, 2022 (edited) Hej Min kone (thai) er sgu en dejlig kvinde, hun tænder på og se mig være sammen med en anden kvinde. Hun behøver ikke og deltage 100 % men være der og kysse lidt med mig og hjælpe pikken ind der hvor hun syntes den skal hen. Mit store problem er: hvor søger jeg hende, hun skal være asiat, og min kone er jo bange for at de sladrer indbyrdes så det skal være en som ikke har nogen relation til hende. Så det skal være helt tys tys så vi kan ikke søge nogen steder i hendes alm. thai-verden. Så evt gerne fra Sverige eller lign. Måske en kvinde der ikke får sex mere hjemme. Vi ønsker ikke en glædespige, vi skal have lidt længere tid sammen hvor vi måske laver lidt mad, drikker lidt vin og hygger og lægger op til det som skal ske. Hvad kaldes det type egentligt ? det er jo ikke hotwife og ikke noget med jeg er hanrej, men modsat ?? Redigeret 23. December, 2022 af Thai-addict Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1531 Skrevet 23. December, 2022 Hvis det ikke er en betalings kvinde du søger - så er det ekstremt hårdt atbejde på tinder eller lignende. Og det er ufatteligt svært at finde asiater der, som ikke også ønsker en finansieringskilde ellet ægteskab. Så jeg tror du skal gå klinikvejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 23. December, 2022 Er det mon ikke diverse dating sider der skal annonceres i, nogle af de mere seriøse. Noget i stil med kontaktannoncer Eller noget med sugardating? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 118 Skrevet 23. December, 2022 Det var en svær opgave.. og din kone har ret, du kan være helt sikker på at de sladrer indbyrdes. du bliver nok nødt til at søge i betalingsverdenen og finde en der, der vil gå med på legen mod klækkelig betaling. held og lykke med projektet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 23. December, 2022 Thai-addict skrev, for 53 minutter siden: Mit store problem er: hvor søger jeg hende, hun skal være asiat, og min kone er jo bange for at de sladrer indbyrdes så det skal være en som ikke har nogen relation til hende. Så det skal være helt tys tys så vi kan ikke søge nogen steder i hendes alm. thai-verden. Så evt gerne fra Sverige eller lign Hvorfor ikke bare tage på en ferietur til Thailand eller et andet asiatisk land? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 23. December, 2022 De tanker har vi også haft, men hun starter på uddannelse 2. Januar så det bliver først noget senere det kan lade sig gøre.:-( Vi (jeg) vil helst ikke vente så længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 23. December, 2022 (edited) Jogge skrev, for 17 minutter siden: Jogge skrev, for 17 minutter siden: Så jeg tror du skal gå klinikvejen. Jeg er bange for du har ret Redigeret 23. December, 2022 af Thai-addict Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 23. December, 2022 (edited) Thai-addict skrev, for 1 time siden: Hej Min kone (thai) er sgu en dejlig kvinde, hun tænder på og se mig være sammen med en anden kvinde. Hun behøver ikke og deltage 100 % men være der og kysse lidt med mig og hjælpe pikken ind der hvor hun syntes den skal hen. Mit store problem er: hvor søger jeg hende, hun skal være asiat, og min kone er jo bange for at de sladrer indbyrdes så det skal være en som ikke har nogen relation til hende. Så det skal være helt tys tys så vi kan ikke søge nogen steder i hendes alm. thai-verden. Så evt gerne fra Sverige eller lign. Måske en kvinde der ikke får sex mere hjemme. Vi ønsker ikke en glædespige, vi skal have lidt længere tid sammen hvor vi måske laver lidt mad, drikker lidt vin og hygger og lægger op til det som skal ske. Hvad kaldes det type egentligt ? det er jo ikke hotwife og ikke noget med jeg er hanrej, men modsat ?? Det er jo egetlig lidt pudsigt, at når det er konen der har en fantasi, at det så er manden skal skal klare alt det praktiske. Reelt burde hun jo gøre det, også taget alle hendes bekymringer i betragtning. Redigeret 23. December, 2022 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 23. December, 2022 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Det er jo egetlig lidt pudsigt, at når det er konen der har en fantasi, at det så er manden skal skal klare alt det praktiske. Reelt burde hun jo gøre det, også taget alle hendes bekymringer i betragtning. Ja og det ville have været så meget mere spændende at hun pludselig havde en veninde hjemme som ville lege med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 23. December, 2022 Thai-addict skrev, 1 time siden: Ja og det ville have været så meget mere spændende at hun pludselig havde en veninde hjemme som ville lege med Ja , og så måtte du da gerne kontakte mig også hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict 44 Skrevet 23. December, 2022 pdrhan skrev, for 3 timer siden: Ja , og så måtte du da gerne kontakte mig også hehe Ha ha hvad skulle jeg bruge dig til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monte 53 Skrevet 23. December, 2022 Scor.dk eller swingerklub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 23. December, 2022 Der er da piger, der reklamere med at de modtager par. Det er måske i den retning du skal gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 25. December, 2022 Monte skrev, den 23.12.2022 at 19:27: Scor.dk eller swingerklub Det er dælme ikke mange thai kvinder der er på Scor kan jeg oplyse om eller jeg er ikke stødt på så mange og dem jeg har set er i forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg