Hop til indhold
lingamer

Er du træt af dårlige oplevelser – så vælge Tanja ja ja.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/326877

I ’gode gamle dage’ kunne man besøge kendte bordeller, hvor pigerne altid var dem, som var annonceret.

Det er desværre en sjældenhed i dag. Der dukker hele tiden nye steder op, hvor det mest er reglen, at den pige, du møder, slet ikke ligner billederne i annoncen.
Det er blevet et totalt lotteri, hvor service og oplevelsen ofte er en total nitte.
Bagmændene hævder frækt at det er ægte billeder. Ja, de er ægte, men bare ikke af den aktuelle pige!

Det er derfor befriende dejligt, at kunne møde en køn, lækker og charmerende pige, som Tanja.
Hun er 100 % som hendes billeder viser.  
Det var let at få en aftale, og adressen står i annoncen. Det er meget ærligt og usædvanligt.

Fra døren blev lukket op var Tanja meget imødekommende og i godt humør. Det var helt tydeligt at nu skulle vi da have det sjovt med noget god sex. Lige fra starten var der god stemning med fnis og grin.
Jeg startede med at give hende en afstressende massage, hvor hun slappede helt af og vrikkede frækt med røven ind imellem.
Tanja kan lide sex, og det tændte mig ekstra, at hun så naturligt og åbentlyst gav sig hen.
Jeg kan varmt anbefale Tanja, og kommer meget gerne igen, og helst inden så længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, for 17 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/326877

I ’gode gamle dage’ kunne man besøge kendte bordeller, hvor pigerne altid var dem, som var annonceret.

Det er desværre en sjældenhed i dag. Der dukker hele tiden nye steder op, hvor det mest er reglen, at den pige, du møder, slet ikke ligner billederne i annoncen.
Det er blevet et totalt lotteri, hvor service og oplevelsen ofte er en total nitte.
Bagmændene hævder frækt at det er ægte billeder. Ja, de er ægte, men bare ikke af den aktuelle pige!

Det er derfor befriende dejligt, at kunne møde en køn, lækker og charmerende pige, som Tanja.
Hun er 100 % som hendes billeder viser.  
Det var let at få en aftale, og adressen står i annoncen. Det er meget ærligt og usædvanligt.

Fra døren blev lukket op var Tanja meget imødekommende og i godt humør. Det var helt tydeligt at nu skulle vi da have det sjovt med noget god sex. Lige fra starten var der god stemning med fnis og grin.
Jeg startede med at give hende en afstressende massage, hvor hun slappede helt af og vrikkede frækt med røven ind imellem.
Tanja kan lide sex, og det tændte mig ekstra, at hun så naturligt og åbentlyst gav sig hen.
Jeg kan varmt anbefale Tanja, og kommer meget gerne igen, og helst inden så længe.

Til de priser?   Tilbyder hun så noget uden kondom? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 6 timer siden:

Til de priser?   Tilbyder hun så noget uden kondom? 

Det er nu ikke så dyrt, når anal og CIM er med i prisen. Hvis du ikke vil have det, så koster 30 min. kr.1000.- og med den oplevelse hun giver, så er det absolut pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex

kan kun tilslutte mig det MR 1time skriver har aldrig oplevet en sådan dejlig pige , godt humør fra start til slut . 

God jul og godt nytår  til alle herinde . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ligeledes kommet hjem fra en time med Tanja, og kan til fulde tilslutte mig koret af hendes beundrere.

Havde bestilt en time med b2b, bj, og gfe, hvilket hun leverede til fulde, og med en charme og fuldstændig uimodståelig personlighed.

Endte med at vi også kom omkring 69, og jeg måtte overgive mig hele 2 gange, hvilket ikke er normen for en ældre herre som mig længere.

Hun virker som andre ligeledes nævner virkelig som om hun nyder sit arbejde, og har ikke travlt med at sende folk ud af døren med det samme. 

Det blev også til lidt pillow talk efter akten, og hun snakker gerne om stort og småt.

Min bedste thaimassage/gfe til dato.

 

Stedet: 8/10, ok badeværelse og briks

Pigen 9/10, kan kun blive højere hvis der var lidt mere af hende (45kg er ikke meget hvis man er til former)

akten 10/10, Fik alt hvad jeg havde bestilt, og mere til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder som en fantastiks oplevelse - Vi nogen om det er muligt med lidt rollespil - da hun jo har en sygeplejerske uniform og det kunne være fedt hvis hun brugte en  butplug? 

 

Redigeret af Newhope

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prono skrev, for 28 minutter siden:

Hej

Er der nogen der ved om Tanja er stoppet. har ikke ser hendes annonce de sidste uger 

Nej men hun var på længe, så mon ikke hun holder velfortjent ferie, og vender stærkt tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prono skrev, for 7 timer siden:

Hej

Er der nogen der ved om Tanja er stoppet. har ikke ser hendes annonce de sidste uger 

Hun holder ferie og kommer tilbage i starten af august.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oprydning foretaget. Private dialoger kan taget i PM. Private forhold og spekulationer om hvor og med hvem GP holder ferie hører ikke hjemme noget sted i dette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jeg er enig med folket i denne sammenhæng. Jeg har også mødt Tanja, og som i skriver, godt humør. Og opfylder til fulde det som var aftalt på forhånd. En lækker lille petit Thai, uden alt for meget ekstra fyld som jeg synes er ved st være standarden for de asiatiske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yeps, Tanja er no. 1, det fås ikke bedre. Hun er den eneste som har fået mig i "ekstace" 2 gange indenfor en helt vildt, hed, erotisk, fræk time.. wow.

Så snart jeg har sat til side igen, så skal jeg til Odense til frække Tanja, som også er klar i fræk lingeri / udklædning.

Hun er ikke den billigste, men den bedste og alle pengene værd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, 1 time siden:

Yeps, Tanja er no. 1, det fås ikke bedre. Hun er den eneste som har fået mig i "ekstace" 2 gange indenfor en helt vildt, hed, erotisk, fræk time.. wow.

Så snart jeg har sat til side igen, så skal jeg til Odense til frække Tanja, som også er klar i fræk lingeri / udklædning.

Hun er ikke den billigste, men den bedste og alle pengene værd...

Tja....Da jeg besøgte Tanja for vel godt et års tid siden, var det nu ikke den helt store oplevelse jeg fik....har bestemt fået bedre oplevelser andre steder i byen. Når det er sagt var det heller ikke dårligt på nogen måde. Hun tændte mig bare ikke rigtig dengang tror jeg. Selvfølgelig, alt sker i relationen så måske jeg heller ikke var hendes type....ved ikke.

Det var så også kun den ene gang, men måske man skulle prøve og give det et skud mere en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Tja....Da jeg besøgte Tanja for vel godt et års tid siden, var det nu ikke den helt store oplevelse jeg fik....har bestemt fået bedre oplevelser andre steder i byen. Når det er sagt var det heller ikke dårligt på nogen måde. Hun tændte mig bare ikke rigtig dengang tror jeg. Selvfølgelig, alt sker i relationen så måske jeg heller ikke var hendes type....ved ikke.

Det var så også kun den ene gang, men måske man skulle prøve og give det et skud mere en dag.

Det er jeg ret sikker på du bliver tilfreds med dit valg , hvis du besøger Tanja igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt, jeg har besøgt hende flere gange. Altid gået derfra med et smil. Synes virkelig hun yder på alle parametre . Men igen handler det nok om kemi.

Men erkender det er et stykke tid siden jeg sidst har besøgt hende, da jeg fristes til anden side, men kommer gerne forbi igen, når tiden bliver til det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså - jeg kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser.

Jeg fik tidligt i formiddag en fantastisk tur med hende?

Whau

Hun suttede og behandlede (masserede) så jeg svævede.

En skøn ridetur fulgte - og det var i alle gangarter! Og hun er jo en lille skønhed at have siddende der!

Da jeg spurgte om hun ville slikkes, var hun straks oppe og facesitte. Ud over at koncentrere mig om hendes skønne fisse, så kunne jeg også følge hendes ansigtsudtryk! Tanja var helt væk!

Jeg har prøvet en del, men jeg er overbevist om at denne tur med Tanja er noget af det bedste jeg har prøvet.

Og jeg har allerede bestilt en ny tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi en tur her i formiddags, alt var super som det også har været de andre gange. 

Jeg syntes det er lidt frækt, når hun rider mig mens jeg ser hende i øjnene og kysser, samtidig med at jeg har 2 fingre oppe i røven på hende, og hun faktisk samtidig lyder som om hun nyder det. Selvfølgelig efterfølgende anal hvor hun starter i samme stilling. Efter masser af anal kom jeg afsluttende i hendes mund. Jeg er lidt pjattet med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...