Hop til indhold

Anna Party Girl

Featured Replies

• 1 year later...
Skrevet

Gentager lige den her: Er der virkeligt ingen der har erfaringer med hende?

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Jeg holder mig langt væk fra Party Girls  det er et rødt flag for mig personligt.

Tilgiv mig min uvidenhed og uerfarenhed: Er Party Girls er fasttømret begreb, som er/burde være alment kendt? Jeg bevæger mig godt nok mest i thai-segmentet, men jeg troede at det blot dækkede "munterhed" eller lign., uden undertoner.

Skrevet
DDR skrev, for 53 minutter siden:

Tilgiv mig min uvidenhed og uerfarenhed: Er Party Girls er fasttømret begreb, som er/burde være alment kendt? Jeg bevæger mig godt nok mest i thai-segmentet, men jeg troede at det blot dækkede "munterhed" eller lign., uden undertoner.

Det står ikke mejslet i sten, og måske er din tolkning rigtig i nogle tilfælde. Det har dog været fremme i en del andre tråde, at Party Girl signalerer, at pigen er med på at indtage stoffer med dig. Måske endda noget, hun selv (eller hendes bagland) kan levere.

Om det passer eller ej, ved jeg ikke. Jeg holder mig væk, ligesom @Dillermand Junior.

Skrevet

Det kan godt være enkelte piger bruger det anderledes eller ikke kender termen men normalt betyder Party Girl en GP der accepterer alkohol og stoffer undervejs og i nogen tilfælde også selv deltager og er påvirket. Eller kan skaffe stofferne. 

I alle tilfælde så undgår jeg piger der betegner sig som Party Girls, 

Skrevet

Hvis de tilføjer flaske, champagne emoticons i annonce teksten og Party Girl i et så er det nærmest 100% sikkert at det er det de tilbyder

Skrevet

Blandt andet den her annonce som eksempel her bruges ret mange cocktail glas, vin glas og drinks glas i teksten plus en par Sne emoticons (Snow slang for kokain). 

Hvis hun ikke er en af de piger der tilbyder alkohol og stoffer så gad jeg godt høre hendes forklaring på teksten og brugen af emoticons i annoncen ;)

https://annoncelight.dk/showad/393298

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.