Hop til indhold

New Girl in Randers

Featured Replies

Skrevet

Det er længe siden at jeg har været hos en thaipige, og lysten er der igen. Men ud fra det jeg kan læse, er der desværre ikke meget at komme efter i Randers.

Nu er jeg stødt på dette oplsag:

https://annoncelight.dk/showad/358719

Er der tilfældigvis nogen der har været forbi hende? Jeg synes hun ser lovende ud, men det betyder jo ikke altid noget.

Har I ellers nogle andre bud på thaisteder? Jeg leder efter yngre kvinder. De behøver ikke at være 20, men helst ikke meget over 40. Og så er jeg mere interesseret i en god massage, end fuld pakke. Hvis der bliver tilbudt FP så siger jeg ikke nej, men det er ikke prioritet.

På forhånd tak.

Skrevet

Var forbi forleden, valgte at gå igen, ikke noget for mig. Svær at bedømme alder, men helt sikkert tættere på 40 end på 20.

Men du har ret, ikke det store udvalg i Randers.

• 4 weeks later...
Skrevet

Lille sød dame, alder nok ca 40, fyldige bryster. Slap massage, men ok bj. Det er hende på billederne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.