Hop til indhold

Mænd - hvordan forbereder i jer til optimal sex?

Featured Replies

Skrevet
Bødlen skrev, for 11 timer siden:

Det kender jeg ikke, men mine hverdags rutiner holder mig fit slank og veltrænet kredsløb og muskler - Og mine tanker før sex starter flere timer inden sex, tænke positivt om alt det gode der kommer til at ske - en opbygning af en selvskabt profeti. 

Jeg har ikke onaneret siden jeg var 13/14 år - det er for mig uværdigt, og det vil snyde mime kvinder for p.k. 

Com on? Ligefrem uværdigt?? Men godt du skiver "for mig" det kan være jeg har været heldig -jeg har onaneret siden jeg var 12år -og det går næsten ikke en dag i mellem (som minimum) det kan godt være man kan kalde mig "Onanist" men det er da en kompliment i mine øjne. Det er et behov (som at trække vejret) Og til dato ikke noget nogen kvinde kan styre -og det giver mig udsøgt glæde. Når det så er det bliver en smule trivielt -begynder jeg og lade op til et besøg;-) Og hvis jeg er så heldig der er fisse, at få sådan mere dagligdags -kan jeg godt lade være, at onanere -medmindre lysten lige er der... 

Det er sundt at onanere -og det holder armene/mavemusklerne i god form;-) Jeg døjer så helle ikke med rejsningsproblemer -nogen gange kan jeg gå i baglås -og det er nærmest umuligt, at komme, hvis jeg ikke onaner... -men det har jeg intet i mod -og har lært mange gp hvordan de skal gøre -og når de har lært det -kan de også godt gøre det... 

Tror man skal passe på ikke, at tag det hele alt for tungt... Og måske vi skulle lave en gruppe for "glade onanister" -vejen til at en mand kan gøre sig lykkelig, uden en kvinde;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.