Hop til indhold

Thai fantasi, - eller kunne det være virkelighed.?

Featured Replies

Skrevet

Du kender priserne, enten fra annoncen eller et skilt på væggen, - men skal først betale efterfølgende.

Bestiller en times ren massage,
- og så går hun ellers i gang med undervejs at få mest muligt mersalg, - uden at nævne det med et ord ..

Findes det sted..??

Skrevet
Milner skrev, for 1 time siden:

Du kender priserne, enten fra annoncen eller et skilt på væggen, - men skal først betale efterfølgende.

- og så går hun ellers i gang med undervejs at få mest muligt mersalg, - uden at nævne det med et ord ..

Findes det sted..??

Mersalg nok ikke med mindre de kender dig i forvejen. 

Skrevet

Hvis du er heldig en dag...Thaier er uforudsigelige -så hvorfor ikke...  -Dream on;-)

Skrevet

Det har jeg ikke oplevet - De gange jeg har besøgt en klinik, har de altid været upfront med hensyn til ydelser og betaling. Så det der med at hun uanmeldt kommer til at skubbe banditten indendørs mens hun massere, har jeg stadig til gode :-)

Skrevet
Milner skrev, for 7 timer siden:

Findes det sted..??

Lige som så mange andre, så gider thaipigerne ikke blive snydt. Derfor vil du som udgangspunkt oftest betale for det, du bestiller, inden massagen går i gang. Bestiller du ren massage, så betaler du for det. Bliver I undervejs enige om at udvide paletten, så kan man af og til godt opleve, at pigen nævner prisen for ekstraydelsen, men ikke skal have pengene først og i stedet stoler på, at du betaler efterfølgende.

Det der med, at en pige af sig selv lader massagen gå over i noget ekstra lyder umiddelbart fantastisk, men husk lige på, at nogle beretninger herinde går på, at pigen så efterfølgende mener at have krav på en betaling, som du overraskes over beløbet på, og måske ikke synes er fair prissat. Eller måske endda i din optik burde være gratis, nu hvor hun ikke nævnte en pris for dig. Så har vi balladen.

Jeg har flere steder været ude for, at jeg fik både massage og ekstra, og alligevel først skulle betale for begge dele bagefter. Vil dog ikke nævne stederne, dels fordi det kan have ændret sig, dels fordi det ikke er givet, at alle får samme tillid, og dels fordi nogle slyngler måske så vil føle trang til at forsøge at snyde pigerne.

Skrevet

De fleste forlanger nu penge først, det ville jo være ærgerligt at give servicen og så har du kun 150 på lommen.

De eneste steder jeg oplever de venter med betaling er hvor jeg er stamkunde og de kender mig. 

Skrevet

hmm, har oplevet flere steder hvor betaling sker bagefter.. men helt klart ikke normen.. og som regel ikke første gang du er der..

Skrevet

Jeg er begyndt st komme et “grønt” sted.   Har været der 4 gange.  Og lige fra første gang gik hun videre med handjob uden At spørge. 

Skrevet

Har prøvet det, men en årrække tilbage. Forstår godt overraskelsen, og savner det også stadig, der er gået for meget pikspilleri i den, inden man overhovedet har fået skoene af. 
Tror efterhånden det er de færreste steder, har ikke været på et for nyligt i hvert fald. 

Skrevet

Det har jeg prøvet flere gange i år.

Bestilte massage en time og det endte med b2b og sex.

Betalingen fik hun efterfølgende standard 1500.- 

Har været udsat for det 2 gange i år. Den ene gang var første besøg hos den pige og den klinik.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.