Hop til indhold

Nina Siambabe med nyt tilbud

Featured Replies

Skrevet

Så blev der mulighed for et dejligt genbesøg hos Nina. Jeg havde set, at hun havde fornyet sin annonce på EG med tilbud omkring lidt fetich behandling og påklædning, og så tænkte jeg at besøge hende igen. Sidst husker jeg et besøg for den bedste badeseance jeg har prøvet. Body to body under dejlig brus med vask over det hele. Og gensidigt. Og et varieret program med alt hvad man kunne ønske sig og til rimelig pris. Gen besøget var nemt at booke, jeg ringede bare og aftalen var klar. En time med det nye "nylon tilbud" som gælder kort tid endnu. Nina er en lille utroligt og velskabt thaidame med humor og er empatisk i sin tilgang. Prøv at lade dine hænder vandre på hendes ryg, nakke og skuldre, det kunne jeg gøre i lang tid. Så hun er også berøringsvenlig og fantasifuld. Kønt ansigt, flotte b skåls bryster, flad mave og pæne velformede ben. Hendes hænder er små og kan det de skal. Stedet er på en befærdet gade, tre trin ned og navngivet efter en by i det nordøstlige Thailand. Parkering i kvarteret. Vi startede med lidt kæleri, kys på munden , stille og roligt. Så blev det tid tøjskift for hende. Langsomt tog hun sit hverdags tøj af, og tog nu et par nylon strømpebukser på. (dem kan man nemt krænge ned senere). Pludselig dukkede der et par lange sorte læder støvler op, som hun langsomt trak på sine ben. Nu blev lyset tændt og hun gik lidt frem og tilbage foran et stort spejl for at se hvordan det hele så ud. Jeg havde en time til rådighed, og hvad jeg ikke rigtigt har prøvet før var, at der hele tiden og imellem små kysse pauser, kørte et håndjob hele tiden. Uafbrudt stort set. På et tidspunkt kom hun op i en 69 position, men med hævet og lidt afstand til hendes underliv. Berørings venlig og lidt finger leg var nu muligt. Og det  blev nu meget visuelt det hele. Kig på hendes numse, berøring af alt inkl. hendes nylon og læder beklædte ben, og så frit udsyn under hende til hendes flotte bryster, hendes ansigt og mund. 15 min med det her, og jeg tænkte det er unikt. I denne fantasifulde og planlagte 69 position. Resten af tiden fik vi klaret på anden vis. Så jeg kan varmt anbefale Nina som en gfe thaidame med et stort drive og interesse for service og samvær med sin kunde.

Redigeret af charlieCarlo
stavefejl

Skrevet
  • Author
poppel skrev, for 3 minutter siden:

Link ?

Så er det juletid igen - og i år bliver det EN JUL I NYLON HOS SIAMBABES.

Skrevet
charlieCarlo skrev, 1 time siden:

Så er det juletid igen - og i år bliver det EN JUL I NYLON HOS SIAMBABES.

Lækkert.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.