Hop til indhold

Hvad “tænder” dig som du alligevel ikke tør !

Featured Replies

Skrevet
puttgarden skrev, den 18.12.2022 at 07:28:

Jeg har efterhånden levet alle mine drømme ud.

Det jeg tænder mest på er at slikke og kneppe konen efter hun har været hos sin elsker og han er kommet i hende. Den følelse af at glide ind i hende er helt speciel.

Derudover ser jeg et par andre kvinder som også har fået lov til at lege uden for ægtesengen. Det er også en vidunderlig følelse at glide ind i en anden mands kvinde.

Husk: Når du ligger på dit dødsleje, så fortryder du kun de ting du ikke gjorde.

Leder din kone efter en ny elsker?  B)

Skrevet
puttgarden skrev, den 18.12.2022 at 07:28:

Jeg har efterhånden levet alle mine drømme ud.

Det jeg tænder mest på er at slikke og kneppe konen efter hun har været hos sin elsker og han er kommet i hende. Den følelse af at glide ind i hende er helt speciel.

Derudover ser jeg et par andre kvinder som også har fået lov til at lege uden for ægtesengen. Det er også en vidunderlig følelse at glide ind i en anden mands kvinde.

Husk: Når du ligger på dit dødsleje, så fortryder du kun de ting du ikke gjorde.

-Den moderne Hanrej... hmm... det bliver et nejtak herfra;-)

Skrevet
Kanye skrev, den 31.12.2022 at 07:00:

Leder din kone efter en ny elsker?  B)

Hun har rigeligt, både i antal og i størrelse. :P

Skrevet
Møffe skrev, den 31.12.2022 at 07:05:

-Den moderne Hanrej... hmm... det bliver et nejtak herfra;-)

Alle har vi vores egen måde at leve på.

Min kone og jeg har det godt med at vi begge har sex med andre og deler oplevelserne med hinanden bagefter. Vi ser ingen grund til at lægge bånd på hinandens gode oplevelser.

• 2 weeks later...
Skrevet
SiaUngQ skrev, for 23 timer siden:

BDSM :ph34r:

Aktiv eller passiv? :oops:

Skrevet
Hr. Skovfugl skrev, for 1 minut siden:

Aktiv eller passiv? :oops:

Jeg er den submissive ;) Det ligger alt for langt fra min natur at dominere, men er en pleaser type sådan helt grundlæggende og ikke kun i seksuelle sammenhænge :) 

Skrevet

Griber  og  udlever  de  muligheder  der  dukker  op.  Noget  er  og  bliver  en  engangs forestilling,  andet  skal  prøves  igen. 

Og  så  er  der  oplevelser  som  gerne  måtte  gentages  i det  uendelige. 

Kan  ikke  komme  i  tanke  om  fantasier,  hvor  jeg  er  for  stor  kylling til  ikke  at  gribe  chancen  når  den  byder sig. 

Så  er  der  de  fantasier,  som  endnu  ikke  har  været  mulige  at  udleve. 

Skrevet

Det som tænder mig er urin - varmen og smagen, det ka noget :D

Skrevet

Min kammerat talte om en trekant med sin kone. Det er på en gang frækt , men også voldsomt underligt. 

Han har så ikke lige vendt den med hende, men jeg er sgu i tvivl om jeg ville turde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.