Hop til indhold

Liderlig og våd ung tøs med kæmpe G-Skål i Aalborg

Featured Replies

Skrevet
StivP skrev, for 6 timer siden:

Som jeg skrev før, så har jeg kendt hende siden 2018.

Jeg siger ikke at man skal forudbetale noget? Skrev sågar i min anden kommentar, at selv jeg har sagt til hende, at jeg ikke forudbetaler? 
Jeg ved de ting jeg skriver, fordi hun har rakt ud og spurgt mig om, hvad hun skal gøre, fordi hun får trusler fra flere personer.

Jeg er selv kun i midt 30’erne og jeg kan da også gå i byen? Efter hun var single igen har vi haft kontakt flere gange.

Jeg fortæller bare det jeg ved

Og du oprettede dig herinde tilfældigvis i lørdags? Lige præcis samme dag jeg gjorde “hende” opmærksom på hvad der bliver skrevet om “hende” i dette forum! Som jeg forstod på “hende” så kendte hun ikke dette forum inden da. Og det er så et tilfælde at du oprettede dig lige præcis i lørdags??  Hahaha ja okay. Og julemanden bor på Grønland ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Halløjsa, jeg er i kontakt med pigebarnet og vi er ved at planlægge et møde, så må vi se hvordan det ender hvis det bliver til noget 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.