AalborgFyr9200 8 Skrevet 17. December, 2022 Hej Er der nogen her, der haft held med at få kontakt til denne unge kvinde? https://annoncelight.dk/showad/359325 Jeg har forsøgt, men ingen held. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 17. December, 2022 Kasserne fejler ikke noget;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 18. December, 2022 AalborgFyr9200 skrev, for 5 timer siden: Hej Er der nogen her, der haft held med at få kontakt til denne unge kvinde? https://annoncelight.dk/showad/359325 Jeg har forsøgt, men ingen held. Har også forsøgt uden held. Mon ikke profilen er falsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 18. December, 2022 Møffe skrev, for 4 timer siden: Kasserne fejler ikke noget;-) Har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 18. December, 2022 SlikkeFrands skrev, for 12 minutter siden: Har også forsøgt uden held. Mon ikke profilen er falsk. Hej SlikkeFrands Tja det er en mulighed, men synes nu profilen virker seriøs. Der er priser i annoncen og den bliver opdateret dagligt. Senest kl. 00:13 i dag. Det jeg ikke forstår er at hun ikke svarer på henvendelser og at hun vil have man skal sende billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalb 5 Skrevet 18. December, 2022 Jeg er desværre blevet snydt af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 18. December, 2022 Aalb skrev, for 19 minutter siden: Jeg er desværre blevet snydt af hende. Hvordan det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wersy 3 Skrevet 11. Januar, 2023 Er der stadigvæk ingen som har haft held med at få fat i hende? Hendes annonce har været oppe i et stykke tid nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 12. Januar, 2023 Måske er hun selektiv med de kunder hun vælger at tage imod. Hun ser fx gerne, at man vedhæfter et billede af sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 20. Januar, 2023 Der kommer mails om vip på snap og forudbetaling på 400!! Så ved ALLE forhåbentligt at det er svindel? jeg spillede dum og kørte den langt. Det er 100 procent svindel. Et gratis tip. Hver gang de skriver “søde” i hver eneste besked så er det 99 procent sikkert svindel! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 21. Januar, 2023 HMA skrev, for 14 timer siden: Der kommer mails om vip på snap og forudbetaling på 400!! Så ved ALLE forhåbentligt at det er svindel? jeg spillede dum og kørte den langt. Det er 100 procent svindel. Et gratis tip. Hver gang de skriver “søde” i hver eneste besked så er det 99 procent sikkert svindel! Jeg har aldrig forudbetalt nogen noget og kommer aldrig til det. Hvis de Beder om forudbetaling fra min side så er det farvel og tak. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StivP 7 Skrevet 21. Januar, 2023 Jeg har kendt hende i nogle år efterhånden. Hun er en kræsen dame, men når man først har hende så kan det blive ret vildt. Jeg så hende 5-6 gange, men vi stoppede fordi hun vist havde fundet en fyr 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 21. Januar, 2023 Alle tror på den nye dreng i klassen, helt sikkert. Første indlæg. Positiv anmeldelse af en pige alle andre med flere års erfaring her tvivler på. Det lugter af en scammer der forsøger at lokke flere i sin fælder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsenJesper 13 Skrevet 21. Januar, 2023 Jeg havde en aftale med hende før jul og var faktisk på vej op til hendes lejlighed da jeg fik moralske tømmermænd og vente om og der skulle jeg ikke forudbetale. Men havde os skrevet med hende tidligere hvor hun ville have forudbetaling..... så det kommer nok an på hvad hun er i humør til på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 21. Januar, 2023 SlikkeFrands skrev, den 18.12.2022 at 04:37: Har du besøgt hende? -JA i mine drømme mange gange... Men kører til Aalborg til en som ikke er troværdig -NEJtak;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 21. Januar, 2023 Aalb skrev, den 18.12.2022 at 22:06: Jeg er desværre blevet snydt af hende. Hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 21. Januar, 2023 StivP skrev, for 5 timer siden: Jeg har kendt hende i nogle år efterhånden. Hun er en kræsen dame, men når man først har hende så kan det blive ret vildt. Jeg så hende 5-6 gange, men vi stoppede fordi hun vist havde fundet en fyr Jeg tror ikke på dig. Men flot profilnavn du har fundet dig! Ingen andre har mødt hende og hun besvarer aldrig mails til mænd som sikkert har sendt hende hundredvis af billeder. Hvad mon hun bruger dem til? Og pludselig ud af det blå flere uger måneder efter man har skrevet til hende, sender hun mails ud om, at man kan få VIP på hendes SNAP hvis man betaler 400 kr. Og så får man sørme en KÆMPE rabat på besøg hos hende! MEN ingen har så fået lov at besøge “hende”! Gad vide hvor mange gange 400 kr “hun” har fået tilsendt på den måde? Og jeg gætter på at “hun” kan være dig.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StivP 7 Skrevet 23. Januar, 2023 Jeg er nu ikke en “hende”. men jeg besøgte hende i 18, da hun var bosat længere nord på. Og lige da hun først flyttede til Aalborg. Hun har givet mig samme mail med tilbud, men hun ved også godt, at det ikke er noget jeg gør mig i. Da jeg snakkede med hende om, hvorfor hun gør som hun gør, fik jeg at vide, at hun gerne vil ses med nogen fast og ikke føle sig tvunget til at møde en masse nye. Har advaret hende og sagt at det ikke er vejen frem, når det er direkte prostitution. Skal man sælge sig selv skal man kunne stå til ansvar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 23. Januar, 2023 (edited) StivP skrev, 1 time siden: Jeg er nu ikke en “hende”. men jeg besøgte hende i 18, da hun var bosat længere nord på. Og lige da hun først flyttede til Aalborg. Hun har givet mig samme mail med tilbud, men hun ved også godt, at det ikke er noget jeg gør mig i. Da jeg snakkede med hende om, hvorfor hun gør som hun gør, fik jeg at vide, at hun gerne vil ses med nogen fast og ikke føle sig tvunget til at møde en masse nye. Har advaret hende og sagt at det ikke er vejen frem, når det er direkte prostitution. Skal man sælge sig selv skal man kunne stå til ansvar Okay, tak for det. Lad os sige det er sandt. Men det selvmodsigende i det hun angiveligt har sagt til dig er, at hun jo netop ikke “møder en masse nye”! Hun svarer jo aldrig nogen og ingen udover dig har tilsyneladende mødt hende. Det giver ikke meget mening. Det er muligt hun engang har villet mødes men ideen om vip på snap og 400 kr minder jo om alle de andre SNAP SVINDLERE! Og derfor modtog man pludselig mail fra hende. Sjældent har jeg set noget så gennemskueligt fup Redigeret 23. Januar, 2023 af HMA 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 23. Januar, 2023 Og for at vende tilbage til trådstarters spørgsmål! Hvis du har besøgt hende flere gange kunne du svare ham så vi ved om det overhovedet er noget værd. Hvis hun altså eksisterer. Er hun en god oplevelse eller….? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StivP 7 Skrevet 23. Januar, 2023 Jeg kan godt se din pointe. Jeg ved at hun har et par stykker som hun ses med for tiden, men ved ikke mere end, at det er mænd i start 30’erne og at de har gjort brug af hendes Snapchat tilbud. Hun har fortalt at nogen har snakket dårligt om hende og at hun har modtaget nogle trusler og derfor ses hun heller ikke på sin egen adresse for tiden. Jeg tror det også har resulteret i, at hun måske skriver mere end hun ses. For at svare på spørgsmålet, så synes jeg hun var dejlig at ses med. Hun giver et lækkert vådt blowjob og tager den vaginalt. Hun var dengang afvisende overfor anal, efter en dårlig oplevelse, men ved ikke om det har ændret sig. Da jeg sås med hende ønskede hun, at jeg havde kontrollen. Men sås også med hende en enkelt gang efter en bytur og jeg kan love for, at når hun har alkohol i blodet, så forsvinder hendes hæmninger. Men man skal ikke fornærme hende for så bliver hun pigesur fandt jeg ud af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 23. Januar, 2023 (edited) StivP skrev, for 10 timer siden: Jeg kan godt se din pointe. Jeg ved at hun har et par stykker som hun ses med for tiden, men ved ikke mere end, at det er mænd i start 30’erne og at de har gjort brug af hendes Snapchat tilbud. Hun har fortalt at nogen har snakket dårligt om hende og at hun har modtaget nogle trusler og derfor ses hun heller ikke på sin egen adresse for tiden. Jeg tror det også har resulteret i, at hun måske skriver mere end hun ses. For at svare på spørgsmålet, så synes jeg hun var dejlig at ses med. Hun giver et lækkert vådt blowjob og tager den vaginalt. Hun var dengang afvisende overfor anal, efter en dårlig oplevelse, men ved ikke om det har ændret sig. Da jeg sås med hende ønskede hun, at jeg havde kontrollen. Men sås også med hende en enkelt gang efter en bytur og jeg kan love for, at når hun har alkohol i blodet, så forsvinder hendes hæmninger. Men man skal ikke fornærme hende for så bliver hun pigesur fandt jeg ud af Du har da utroligt meget insiderviden? Jeg får den tanke at du er hende. Ellers må du forklare hvordan du ved så meget og ligefrem har mødt hende i bylivet? Du får også indskudt at hun ligefrem ses med nogen der har betalt de famøse 400 kr som hun gav “tilbud” på, på mail!? Det skurrer lidt i mine ører og får mig til at tænke, at det er et forsøg på at legitimere hende og få os andre til at hoppe på og betale de 400 kr. forudbetaling! Det kommer ikke til at ske for mit vedkommende. Så skal der først være mange af de velkendte brugere i dette forum der beretter hun eksisterer og anbefaler hende. Hvor har du dog al din info fra? Hvor længe har du været medlem her? Redigeret 23. Januar, 2023 af HMA 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StivP 7 Skrevet 23. Januar, 2023 Som jeg skrev før, så har jeg kendt hende siden 2018. Jeg siger ikke at man skal forudbetale noget? Skrev sågar i min anden kommentar, at selv jeg har sagt til hende, at jeg ikke forudbetaler? Jeg ved de ting jeg skriver, fordi hun har rakt ud og spurgt mig om, hvad hun skal gøre, fordi hun får trusler fra flere personer. Jeg er selv kun i midt 30’erne og jeg kan da også gå i byen? Efter hun var single igen har vi haft kontakt flere gange. Jeg fortæller bare det jeg ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 23. Januar, 2023 HMA skrev, for 6 timer siden: Hvor længe har du været medlem her? Han oprettede sin bruger i lørdags 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 23. Januar, 2023 Ja det tænkte jeg nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg