AarhusC 9 Skrevet 17. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/357621 Jeg gav migselv en tidlig julegave. Så fik ringet og book en tid. Bliderne er retvisende, og alderen på er nok rigtigt. Vil selv gæt på mellem midt20 til sidst30. Stedet er en klinik på Silkeborgvej i Aarhus. En time efter gik jeg derfra med en cola. Der var også vand, men jeg tog cola Der blev badet før og efter massagen. Første del så ligger man på maven, og fik en god massage der endte i B2B. Derefter på ligger man på ryggen. B2B forsat lidt indtil anden del. Mona er super sød og dejlig. Det var fantastisk at være sammen med hende. God jul, AarhusC 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 19. December, 2022 Billederne i annoncen er taget inde i massageshoppen Amita, der ligger på Silkeborgvej. Hende på billederne ligner ejeren selv; Amita - kan du bekræfte det er hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusC 9 Skrevet 19. December, 2022 (edited) Hej Nej, det er ikke ejeren selv. Det er jeg sikker på. Er det overhovedet muligt at være sammen med ejeren? AarhusC Redigeret 19. December, 2022 af AarhusC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 19. December, 2022 AarhusC skrev, for 3 timer siden: Hej Nej, det er ikke ejeren selv. Det er jeg sikker på. Er det overhovedet muligt at være sammen med ejeren? AarhusC Amita der er indehaver såvidt jeg ved kan man godt være sammen med hun er dog i Thailand de næste 2 mdr ca! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 20. December, 2022 (edited) Med.Lem skrev, for 23 timer siden: Billederne i annoncen er taget inde i massageshoppen Amita, der ligger på Silkeborgvej. Hende på billederne ligner ejeren selv; Amita - kan du bekræfte det er hende? Hej alle Besøgte stedet for 14 dage siden. Havde aftalt tid med Nalee, og hun fortalte på dårligt dansk at hun havde overtaget stedet, hvilket undrede mig. Blev Iøvrigt også overrasket over at hun holdt til på dette sted… Redigeret 20. December, 2022 af Livsnyder69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 20. December, 2022 AarhusC skrev, den 17.12.2022 at 13:02: https://annoncelight.dk/showad/357621 Jeg gav migselv en tidlig julegave. Så fik ringet og book en tid. Bliderne er retvisende, og alderen på er nok rigtigt. Vil selv gæt på mellem midt20 til sidst30. Stedet er en klinik på Silkeborgvej i Aarhus. En time efter gik jeg derfra med en cola. Der var også vand, men jeg tog cola Der blev badet før og efter massagen. Første del så ligger man på maven, og fik en god massage der endte i B2B. Derefter på ligger man på ryggen. B2B forsat lidt indtil anden del. Mona er super sød og dejlig. Det var fantastisk at være sammen med hende. God jul, AarhusC Hvorfor valgte du cola i stedet for vand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnP 22 Skrevet 20. December, 2022 AarhusC skrev, den 17.12.2022 at 13:02: https://annoncelight.dk/showad/357621 Jeg gav migselv en tidlig julegave. Så fik ringet og book en tid. Bliderne er retvisende, og alderen på er nok rigtigt. Vil selv gæt på mellem midt20 til sidst30. Stedet er en klinik på Silkeborgvej i Aarhus. En time efter gik jeg derfra med en cola. Der var også vand, men jeg tog cola Der blev badet før og efter massagen. Første del så ligger man på maven, og fik en god massage der endte i B2B. Derefter på ligger man på ryggen. B2B forsat lidt indtil anden del. Mona er super sød og dejlig. Det var fantastisk at være sammen med hende. God jul, AarhusC Hvad gav du for sådan en tur? Hvor lang tid fik du? Lyder som en dejlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusC 9 Skrevet 20. December, 2022 weber skrev, for 5 timer siden: Hvorfor valgte du cola i stedet for vand? Cola smage bedre end vand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusC 9 Skrevet 20. December, 2022 JohnP skrev, for 2 timer siden: Hvad gav du for sådan en tur? Hvor lang tid fik du? Lyder som en dejlig oplevelse Jeg gav 1300, og var der en time. Jo, det var dejligt. AarhusC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus89 1 Skrevet 20. December, 2022 Stedet hvor det ligger er bare nederen . Slet ikke diskret . (; 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungsurfer 6 Skrevet 23. December, 2022 hey, fik lige besøgt hende i dag! det var helt fantastisk! så mange tak ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 25. December, 2022 Er nalee og mona narak samme kvinde?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 25. December, 2022 dickens skrev, for 55 minutter siden: Er nalee og mona narak samme kvinde?? Det kunne det godt være …. Har ikke brokket Mona. Alternativt befinder de 2 kvinder sig samme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. December, 2022 dickens skrev, 1 time siden: Er nalee og mona narak samme kvinde?? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 25. December, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, for 51 minutter siden: Nej De ser meget ens ud:) Har du besøgt begge pigerne? Redigeret 25. December, 2022 af dickens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. December, 2022 dickens skrev, for 32 minutter siden: De ser meget ens ud:) Har du besøgt begge pigerne? de ser langtfra ens ud. Ja det har jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 3. Januar, 2023 Før jul besøgte jeg Mona. Der holder til ved Silkeborgvej i klinikken, Amita. Det var en noget ujævn korrespondance; det tog ca 2 timer at få en aftale i stand. Jeg mødte op til aftalt tid og blev mødt at Mona, der har et nydeligt ansigt. Vi aftale jeg skulle have massage og sjov bagefter. Massagen har meget stille og rolig... Det var det sjove også. Hele oplevelsen var ret tam, uden passion eller indlevelse. Ikke en massør, jeg vil besøge igen - der er bedre og sjovere i Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg