LystTilSM 111 Skrevet 10. Juli, 2023 Liv skrev, for 17 timer siden: Til gengæld er det næppe aldersbetinget… Liv, jeg er enig med dig i den første del af dit indlæg, men vil mene/tro at når homoner og andet ændre sig så ændre smagen af fissen også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14452 Skrevet 10. Juli, 2023 LystTilSM skrev, for 5 timer siden: Liv, jeg er enig med dig i den første del af dit indlæg, men vil mene/tro at når homoner og andet ændre sig så ændre smagen af fissen også? Muligvis, jeg har personligt ikke oplevet ændring (hverken selv eller fra partner), men alle er jo ikke ens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 11. Juli, 2023 Jeg mødte engang en, der smagte af karry, da jeg slikkede hende dybt. Men det var fordi, jeg havde vendt hende forkert og hun havde spist boller i karry aftenen før… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesp 35 Skrevet 30. Juli, 2023 De smager fantastisk, de kvinder jeg har været sammen med var desværre lidt flove første gang, de havde dog intet problem med at sutte mig, Jeg elsker at please dem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 117 Skrevet 24. August, 2023 Signor Cuoco skrev, den 17.12.2022 at 19:37: Champagne. Det smager de af, de søde piger, som jeg besøger. Hmmm. Et par gange har jeg haft en nøgen kvinde og en flaske champagne på den samme sofa eller på et håndklæde udenfor. Begge gange var det første gang, jeg havde sex med den respektive kvinde - og begyndte civiliseret. Et glas hver og nogle jordbær. Så gik det efterhånden over i at drikke direkte fra flasken og hælde lidt ud over brysterne. Slik det op. Så en stor tår i navlen, som du slikker og drikker. Og så gradvist resten over kusse. Det bliver en rigtig fin smag og begge disse gange er pigen blevet rigtig liderlig og vi har kneppet rigtig godt mens man mærker hvordan rusen fra champagnen stiger. Kan anbefale både mine damer og herrer at prøve engang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. August, 2023 rockett skrev, for 9 timer siden: Hmmm. Et par gange har jeg haft en nøgen kvinde og en flaske champagne på den samme sofa eller på et håndklæde udenfor. Begge gange var det første gang, jeg havde sex med den respektive kvinde - og begyndte civiliseret. Et glas hver og nogle jordbær. Så gik det efterhånden over i at drikke direkte fra flasken og hælde lidt ud over brysterne. Slik det op. Så en stor tår i navlen, som du slikker og drikker. Og så gradvist resten over kusse. Det bliver en rigtig fin smag og begge disse gange er pigen blevet rigtig liderlig og vi har kneppet rigtig godt mens man mærker hvordan rusen fra champagnen stiger. Kan anbefale både mine damer og herrer at prøve engang. jojo, men hvis du skal kunne mærke rusen fra champagnen stige, og samtidig hælde noget ud over pigen, er vi vist ovre i en magnum og ikke bare en flaske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 169 Skrevet 25. August, 2023 Guest Gabbana skrev, den 16.12.2022 at 14:07: Det bliver hurtige minutter jeg holder kun 15 minutter, og når først jeg har skudt af inde i hende så skal jeg altså ikke derned efter næh du, så vil jeg heller slikke hende inden… og der må det gerne smage af bacon og stimorol….. Jeg kan altså godt finde på at gå ned på en sød pige efter at jeg har skudt ladningen af i hendes fisse, lige som jeg gerne vil have at hun sutter pikken ren bagefter, nyder hun også at blive slikket ren bagefter. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 26. August, 2023 Fisken16 skrev, den 25.8.2023 at 11:03: Jeg kan altså godt finde på at gå ned på en sød pige efter at jeg har skudt ladningen af i hendes fisse, lige som jeg gerne vil have at hun sutter pikken ren bagefter, nyder hun også at blive slikket ren bagefter. Og at råkysse en pige som jeg god kemi med, lige efter hun har modtaget min egen sperm i munden, er noget af det mest intense og intime. Det er himmelsk! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 169 Skrevet 27. August, 2023 Kunne vi måske få nogle af pigerne med her, da det jo ville være dejligt at vide om vores antagelser er rigtige, om at i også godt kan lide, og synes at det er lidt frækt når vi mænd ikke er bange for at smage vores egen spærm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 27. August, 2023 Fisken16 skrev, for 55 minutter siden: Kunne vi måske få nogle af pigerne med her, da det jo ville være dejligt at vide om vores antagelser er rigtige, om at i også godt kan lide, og synes at det er lidt frækt når vi mænd ikke er bange for at smage vores egen spærm. Der melder jeg fra.. Nogen piger gør sikkert men for mig gør det intet godt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 169 Skrevet 28. August, 2023 Det tyder på at vi mænd ikke skal hverken slikke fisse eller køsse pigerne når de har taget vores ladning, hvis ikke det er for vores egen skyld. Hverken i fissen eller i munden. Så må vi nøjes med den fornøjelse vi selv har, da en portion sperm altså giver lidt ekstra krydderi på fissesmagen, og så synes jeg altså at det er MEGAFRÆGT med lidt deling af spermen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 1. September, 2023 Jeg tilslutter mig, og jeg har altså flere gange fået en meget god reaktion fra kvinden på lidt slikkeri efter at have kneppet hende uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg