Hop til indhold

Nina Viborgvej Løgstør

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der nogen, som vil dele lidt erfaringer med Nina?

Ser ud til hun er mellem Randers og Viborg for tiden.

Redigeret af fila

Skrevet
fila skrev, for 23 minutter siden:

Ser ud til hun er mellem Randers og Viborg for tiden

Hmm. Overskriften siger nu Løgstør.

Skrevet
Silverback skrev, for 18 minutter siden:

:) ja. Hun gør hvad hun kan for at forvirre. Men mon ikke en sms til damen kan afklare det?

Det mest logiske er nok alligevel , at teksten i overskriften er gældende og at man har glemt at ændre resten af teksten <_<

Skrevet
Vendelboen skrev, for 14 minutter siden:

Det mest logiske er nok alligevel , at teksten i overskriften er gældende og at man har glemt at ændre resten af teksten 

Det ville jeg også tro, men tænker alligevel jeg ville opklare det med hende inden jeg evt. lavede en aftale. :huh:

Skrevet

Jeg spørger ikke om, hvor hun er, for det ved jeg godt. Det kan hun jo nemlig selv fortælle, men erfaringer er det nok bedre at spørge andre om, så:

Er der nogen, som vil dele lidt erfaringer med Nina?

Skrevet

Hun er i Trend, hun er et besøg værd, hvis man tænker på service hun er super til det hele, men ikke en ung model, 

Skrevet
fila skrev, den 6.1.2023 at 15:00:

Jeg spørger ikke om, hvor hun er, for det ved jeg godt. Det kan hun jo nemlig selv fortælle, men erfaringer er det nok bedre at spørge andre om, så:

Er der nogen, som vil dele lidt erfaringer med Nina?

Hej, hun er også med på sin søsters (Lucky) annonce:

https://annoncelight.dk/profile/Flowet

Fila, du kan roligt besøge dem i Løgstør, begge leverer varen, søde piger - har besøgt dem for Ca 2 år siden da de var i Århus.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.