Bananas 17609 Skrevet 15. December, 2022 1. Putin og hans galskab 2. Sveriges nye regering og Tidöavtalet 3. FIFA og VM i Qatar 4. Inflationen og alt større afstand mellem fattige og rige 5. At pigerne heller ikke i år anerkendes som dygtige erhvervsdrivende 6. At Danmark to gange fik Eurojackpotten - og jeg ikke en eneste gang. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1870 Skrevet 15. December, 2022 Bananas skrev, for 42 minutter siden: 1. Putin og hans galskab 2. Sveriges nye regering og Tidöavtalet 3. FIFA og VM i Qatar 4. Inflationen og alt større afstand mellem fattige og rige 5. At pigerne heller ikke i år anerkendes som dygtige erhvervsdrivende 6. At Danmark to gange fik Eurojackpotten - og jeg ikke en eneste gang. And “ Implementation “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 15. December, 2022 Aseksuelle kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 16. December, 2022 Bananas skrev, for 15 timer siden: At Danmark to gange fik Eurojackpotten - og jeg ikke en eneste gang. Jeg vandt faktisk !!!!!!! En 50’er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. December, 2022 1. Løbe tør for sprinklervæske og køre bag en lastvogn uden mulighed for at overhale. 2. Skovle sne i én uendelighed så fortovet er fri, for så at se at alle alligevel går i sneen ude på gaden. 3. Se Eurojackpot gå til Danmark, og alligevel ikke få del i den. 4. [Slettet af censuren] 5. [Også slettet af censuren] 6. Se punkt 4 og 5. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg