Hop til indhold

Petite feminin passiv trans ?

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre, kunne I pege mig i retningen af en (yngre) petite og feminin ts, der er bedst til og nyder mest at være passiv? Jeg er ikke ‘voksen’ nok til selv at være passiv, men nyder at være aktiv med en smuk ts, der har det som sit speciale. Noget med den ultimative græske oplevelse hos én, der ikke har andre huller ;-)

Pft

Skrevet

Emily kunne være et ret godt bud. hun er smukkere in the flesh, er udelukkende passiv og tigger nærmest om at få din pik ;)

Skrevet
Masterfelix000 skrev, for 13 timer siden:

den ultimative græske oplevelse hos én, der ikke har andre huller ;-)

bortset fra sin mund som man jo også kan sperme i... :P

Skrevet
Young Punter skrev, for 15 timer siden:

Emily kunne være et ret godt bud. hun er smukkere in the flesh, er udelukkende passiv og tigger nærmest om at få din pik ;)

Har været forbi Emily. Egentlig sød pige og aktiv er hun i hvert fald ikke. ;-) Men tag et stykke tyggegummi med til hende, hun har en forfærdelig dårlig ånde. 

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 32 minutter siden:

Har været forbi Emily. Egentlig sød pige og aktiv er hun i hvert fald ikke. ;-) Men tag et stykke tyggegummi med til hende, hun har en forfærdelig dårlig ånde. 

Det oplevede jeg nu ikke:huh:

Skrevet
Young Punter skrev, for 5 minutter siden:

Det oplevede jeg nu ikke:huh:

Måske jeg bare har været uheldig.

Skrevet

Har været forbi hende flere gange og kysset hende hver gang, der har ikke været dårlig ånde.

Skrevet
Jensens skrev, for 28 minutter siden:

Har været forbi hende flere gange og kysset hende hver gang, der har ikke været dårlig ånde.

Jeg har været uheldig så. 

Skrevet

Emily skriver ikke, at hun kun er passiv. Er der nogen, der har oplevet hende som aktiv?

Skrevet
JohnnyBeGood skrev, for 20 timer siden:

Emily skriver ikke, at hun kun er passiv. Er der nogen, der har oplevet hende som aktiv?

Jeg prøvede, men hun kunne ikke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.