Hop til indhold

Tinder forsøg fejlet?

Featured Replies

Skrevet

En helt kort uprofessionel analyse: Hun er psykisk uligevægtig, det er den milde version, psykisk syg er nok den version jeg ville tendere til at benytte med de få og ensidige oplysninger du har givet :D

Hold dig laaaaangt væk, jeg havde ikke holdt til en sms konversation i 3 timer ! Havde afbrudt og blokeret.

Brug pengene fra restaurationsbesøget på fremkommelige købedamer. :P

Eller hvad med at vi sammen spiste en middag i byen ? :D Med ordentlig mandekonversation, jeg hører ofte Bravo om lørdagen :)

• Svar 61
  • Visninger 7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• -Tjaah kvinder er lunefulde og ikke helt til, at blive kloge på for os mænd til nogen tider... Men hun har nok fået nok af dig -på en eller anden måde -man kan ikke tvinge et "forhold" til at fungere.

• Jeg er utrolig enig. Enten er hun bare blevet træt af dig eller vil noget helt andet med dig end du vil. Eller også svinger hun meget humørmæssigt hvilket ikke lyder som noget du skal spilde din tid p

• Anders The Man
    Anders The Man

Hold dig til købesex, der er pigerne forelsket i dig, hver gang du kikker forbi.

Skrevet

Det er bare ikke særligt sjovt at en person man vil gøre alt for og passer på smider dit hjerte i en blender fra den ene dag til den anden :cry:

Skrevet
moden libertiner skrev, for 34 minutter siden:

-Hun er bare en kvinde, som de kan være, hvis de får lov... det er ikke noget usædvanligt over det...

Skrevet
  • Author
moden libertiner skrev, for 44 minutter siden:

Brug pengene fra restaurationsbesøget på fremkommelige købedamer. :P

Det tror jeg også jeg holder mig til lige fremover. 

moden libertiner skrev, for 45 minutter siden:

Hold dig laaaaangt væk, jeg havde ikke holdt til en sms konversation i 3 timer ! Havde afbrudt og blokeret.

Jeg havde vores lille samtale under middag med en af mine bedste venner. Vennen blev ved med ryste på hovedet. Han sagde også jeg skulle blokere hende, da det ødelagde vores hyggeaften.

moden libertiner skrev, for 48 minutter siden:

Eller hvad med at vi sammen spiste en middag i byen ? :D Med ordentlig mandekonversation, jeg hører ofte Bravo om lørdagen :)

Du sender bare en pm hvis det er. Jeg vil bare lige advare at jeg er rent faktisk en travl mand, til modsætning hvad min lille affære ville påstå.  

Skrevet
Naboen skrev, for 23 timer siden:

Gisp ....  Så er der jo slet ikke tid til os andre snart .. HA H A

Er man så respektfuld, som man går og tror — så er der næsten altid tid og plads :wub:heldigvis er du også.

Skrevet
  • Author

Der er flere faktorer der spiller ind. 

Jeg sætter alderen fra 25 til 35, da jeg ikke kan lide kvinder yngre end mig selv. 

Har du en god kort beskrivelse med humor, samt mange gode diverse billeder, er dine chancer væsentlig højere. 

Alt i alt i min "tinderkarrier" har jeg måske swipet 85-100 kvinder. 25-30 matchede jeg med.

Cirka 10 stykker holdte en samtale længere end 48 timer.

6 stykker ville gerne mødes over en kop kaffe. 

4 ville gerne til opera sammen med mig. 

1 holdte længere end én måned med jævnligt operabesøg. 

Så alt i alt er det nemt at skabe kontakt med kvinder, en del svære at holde kontakten. Derfra er det meget nemt at møde den kvinde/kvinder du har charmeret i et stykke tid. 

Der er også visse afvigelser. 1 og ud af de 4, skrev efter 2 timer dialog, "kom over til mig nu" og sendte mig adressen. I mit tilfælde er det ikke reglen, men undtagelsen. 

Hver persons tinder oplevelse er unikt. Svært at dømme hvordan og hvorledes, da mange fysiske og mentale parameter spiller ind. 

Skrevet

Altså Operaelsker hvis jeg havde været til den middag med dig var jeg enten gået min vej mens du sms'ede eller jeg havde bedt dig lægge telefonen laaaangt væk under middagen og efterfølgende mens vi var sammen. 

Når jeg er sammen med andre er telefonen laangt væk eller på lydløs så jeg og dem jeg er sammen med ikke forstyrres, og jeg forventer det samme af dem jeg er sammen med.

Hvis de ikke KAN holde nallerne væk så forventer jeg de kort siger at de er optaget og ringer tilbage senere.

Men jeg er også frygtelig gammeldags.

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
  • Author

"ødelagde" var måske et stærkt ord. Det skiftede bare fokusen på vores middag, end noget andet. 

Vi har et meget åbent og gammelt venskab, hvor (stort set) intet er hemmeligt. Intet emne er et afgrænset område. 

Jeg bad ham til råds for et par uger siden, så han var mere end velvidende omkring mit dilemma. Jeg synes bare det var humoristisk, at hun valgte det nøjagtige tidspunkt, hvor jeg var sammen med min "tinder træner". 

Plejer ellers ikke at sidde med min telefon, da jeg har den opfattelse at sociale medier er med til at skabe splid i vores samfund. 

Måske er det dobbeltmoralsk af mig at gøre brug af visse medier, men man er også nød til at holde sig med tiden, for sin egen overlevelse. 

Skrevet
Operaelskeren skrev, for 10 timer siden:

Der er flere faktorer der spiller ind. 

Jeg sætter alderen fra 25 til 35, da jeg ikke kan lide kvinder yngre end mig selv. 

Har du en god kort beskrivelse med humor, samt mange gode diverse billeder, er dine chancer væsentlig højere. 

Alt i alt i min "tinderkarrier" har jeg måske swipet 85-100 kvinder. 25-30 matchede jeg med.

Cirka 10 stykker holdte en samtale længere end 48 timer.

6 stykker ville gerne mødes over en kop kaffe. 

4 ville gerne til opera sammen med mig. 

1 holdte længere end én måned med jævnligt operabesøg. 

Så alt i alt er det nemt at skabe kontakt med kvinder, en del svære at holde kontakten. Derfra er det meget nemt at møde den kvinde/kvinder du har charmeret i et stykke tid. 

Der er også visse afvigelser. 1 og ud af de 4, skrev efter 2 timer dialog, "kom over til mig nu" og sendte mig adressen. I mit tilfælde er det ikke reglen, men undtagelsen. 

Hver persons tinder oplevelse er unikt. Svært at dømme hvordan og hvorledes, da mange fysiske og mentale parameter spiller ind. 

Koster det penge i tinder? Betaler noget hver måneder? 

• 1 month later...
Skrevet
Gbcr skrev, den 15.12.2022 at 18:20:

Har selv prøvet det for nylig alt var rosen rødt behandlede hende som en dronning var sød og rar vi var sammen hele tiden så pludselig stilhed i en uge undvigene svar eller ingen svar spurgte om jeg havde gjort noget galt blev kaldt hen til hende og det første der skete var jeg fik et møgfald og jeg ikke var der også vider vi var sammen i to måneder og det var det vil ikke skændes og vil ikke have rykket hovedet af ud af det blå hvis så jeg havde gjort noget meget forkert men nej 

Har lige prøvet lidt af det samme

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.