Hop til indhold

Laura hos PG er tilbage

Featured Replies

Skrevet

Laura is back at PG and I visited her today after finding time in her tight schedule.

As others describe, she is a beautiful petite 25 year old slim girl with cute face however, I don't think the service lived up to expectations like it used to be before.

she has stopped kissing in the included price and now ask for an extra DKK 100 for kissing. The act also was just average with not much energy. Sometimes, feel rushed.

Don't know what happened to her but her service didn't use to be like this from what I heard before.

don't think I will come back for her again. 

Redigeret af Max_p

Skrevet

Hej gutter 

Enig med Max_P

var selv forbi her søndag den 11.12.2022 - ville give mig selv en dejlig adventsgave og havde booket tid hos Laura som jeg selv har anmeldt i rosende ord!

Men dagens besøg fortjener ingen rosende ord, nok nærmere det modsatte for Lauras nye niveau fortjener ikke særlig positiv omtale - hun var uengageret, og nærmest ikke tilstede og kikkede ofte på uret, tiden skulle bare gå.

De vanlige tungekys var helt forduftet, ingen øjenkontakt - alt kørte på automatpilot.

https://70210026.dk/laura

kedelig og ligegyldig oplevelse - men kommer jeg igen bliver det for at besøge Minna som jeg tidligere har haft fornøjelsen af både som pige på PG og førstegang jeg mødte hende gennem SD ...

https://70210026.dk/minna

/M

Skrevet

But Lucky Luke..

Wanted to see her today as I booked time yesterday night

Called the number to confirm my time as I was to leave home ,but it was busy in 10 minuts  and when I called afterworths the lady at PG's booking office, had give away my time, because I did not confirm my booking at the right time. 2 hours before..

The third time I misses her...(!!):mellow:

Can only hope Laura will have regular shifts at PG, because some of us really want to meet her..

Maybe I just show up at the door next time....

Are you gonna have back-to-back shifts at PG, Laura or any way to contact you ?

Edit: Ked at at høre at det var sådan i dag, men håber da Laura lige giver det en chance til alle os der har ringet, skevet og kørt forgæves, sidste gang..

Troede ellers at de piger som har meget "få" vagter, ville opspare noget energi til når de endelig kommer på vagtplanen...Men måske har hun blot haft en mindre heldig dag med for meget travlhed (som man måske kan forvente på en weekendvagt ?)

(For meget) Positiv omtale kan også være så skadeligt at pigen får så travlt, at (sorry to say) hjernen kun tænker fremad på de andre som venter i venteværelset og på gangen..Eller til hun har fri ?

Håber det ikke går så vidt og Laura bliver en fast del af holdet, på andre tidspunkter (gerne hverdagsaftener. Har aldrig forstået hvorfor pigerne ikke kan have flere 2 eller 4 times vagter om ugen i  stedet for 7-8 timers vagter som måske kan være drænene) hvor der måske ikke er ligeså meget tryk på, som en formiddag på en helligdag.

Forhåbentlig holder Laura hovedet højt og giver det et par  chancer mere men servicen/ en smule indlevelse  skal selvfølgelig også være der..

I den forbindelse håber jeg, at når PG's piger står på vagtplanen 3 uger frem, så er de samme gerne at finde på vagtplanen når dagen oprinder.

Redigeret af ppd

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, for 43 minutter siden:

Hej gutter 

Enig med Max_P

var selv forbi her søndag den 11.12.2022 - ville give mig selv en dejlig adventsgave og havde booket tid hos Laura som jeg selv har anmeldt i rosende ord!

Men dagens besøg fortjener ingen rosende ord, nok nærmere det modsatte for Lauras nye niveau fortjener ikke særlig positiv omtale - hun var uengageret, og nærmest ikke tilstede og kikkede ofte på uret, tiden skulle bare gå.

De vanlige tungekys var helt forduftet, ingen øjenkontakt - alt kørte på automatpilot.

kedelig og ligegyldig oplevelse - men kommer jeg igen bliver det for at besøge Minna som jeg tidligere har haft fornøjelsen af både som pige på PG og førstegang jeg mødte hende gennem SD ...

https://70210026.dk/minna

/M

Enig her. Minna……ohhh la la. Høj kaliber glædespige, hun har altid fået mig helt op og ringe.

Skrevet
Spoonman skrev, for 9 minutter siden:

Enig her. Minna……ohhh la la. Høj kaliber glædespige, hun har altid fået mig helt op og ringe.

Yes,, hun er fantastisk Minna..

virkelig ægte gymnasie teenager - lige fræk og sød hvergang ;-)

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, for 11 timer siden:

Yes,, hun er fantastisk Minna..

virkelig ægte gymnasie teenager - lige fræk og sød hvergang ;-)

Er hun etnisk dansk? Der står nemlig 100% dansktalende, så tænker hun måske er herboende dansktalende europæer?

Kysser hun?

Skrevet

Ja, hun er helt dansk.... Deraf det blonde hår.

Du må spørge selv om kyssene, jeg har endnu ikke besøgt hende på pg, så det kan jo have ændret sig.

• 3 weeks later...
Skrevet

Taler i her om livlige Laura som har været væk i nogle år? Er hun tilbage?

Skrevet

Nej der er tale om...Laura jeg tidligere har haft rost til højt niveau, men kort efter blev til langt under middelmådig.

aner ikke hvad der skete men gassen gik af ballonen - naturlige kys blev til ekstra betaling og hendes tilstedeværelse udeblev.

min ærlige vurdering - ikke pengene værd.

ville klart anbefale Nicole B fra samme hyggehus ;-)

Skrevet
søren35n skrev, for 4 timer siden:

Sjældent har man været sammen med så dejlig en pige som L.L.! Håber hun er et godt sted i livet.

Bliver helt nostalgisk, her på årets sidste dag *Suk!*

Skrevet
søren35n skrev, for 6 timer siden:

Hvis du kender en smule til hendes livshistorie, så håber jeg ikke at du kunne finde på at besøge hende, hvis hun kom tilbage.

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 35 minutter siden:

Hvis du kender en smule til hendes livshistorie, så håber jeg ikke at du kunne finde på at besøge hende, hvis hun kom tilbage.

Kan kun håbe på at hun er et godt sted i livet nu..Kender ikke til hendes historie men hun var lang tid i branchen, smuk, venlig og rolig de få gange jeg have fornøjelsen. 

En krop og især et ansigt som er så svær at finde. Laura'er er ofte bare så dejlige.

Redigeret af ppd

Skrevet

Godt Nytår, Laura, må du få kontinuerlige vagter i det omfang du selv bestemmer..

Redigeret af ppd

Skrevet

Besøgte Laura den 01/01/23 men var ærligtalt spild af penge.

Hun manglede glød, de før livlige tungekys var nu afskaffet og erstattet af merpris lige som andre dele af Meny’en.. Mer vil have mer, og Laura gør det tydeligt at alt er til salg når først hun er tilbage efter du har bestilt ydelse.

Trist udvikling - at man skal have “tilkøbs” kontanter med i lommen!

Var afgjort mit sidste besøg hos Laura.

Skrevet
Mikkel_Lin skrev, for 23 minutter siden:

Besøgte Laura den 01/01/23 men var ærligtalt spild af penge.

Hun manglede glød, de før livlige tungekys var nu afskaffet og erstattet af merpris lige som andre dele af Meny’en.. Mer vil have mer, og Laura gør det tydeligt at alt er til salg når først hun er tilbage efter du har bestilt ydelse.

Trist udvikling - at man skal have “tilkøbs” kontanter med i lommen!

Var afgjort mit sidste besøg hos Laura.

Hmm..Har andre også samme oplevelse ?

Priserne på etablerede lysthuse bør vel være "nogenlunde" ens...

Sådan var det før i tiden så hvorfor ændre det? Ja, ved godt at " pigerne er selvstændige osv" men der er vel en grænse?

Ellers bør pigerne blive "selvstændige" med eget sted, så kan de tage hvad de selv syntes... 

Indlevelse burde man i det mindste forvente..

Redigeret af ppd

Skrevet

Hej Gutter. Trods lidt negative anmeldelser af Laura fra PG, besøgte jeg denne unge pige en gang, og en gang igen. Hun kysser liderligt, dybt og længe. Hun er nærværende og jeg nyder hver eneste minut med hende. Hun er 20år, ung, og uskyldig med de flotteste bløde og naturlige bryster. Hun er til det bløde, blid sex. Så kan man lide unge pigers sex så er Laura den pige som fortjener den bedste anbefaling herfra. 

Skrevet
D269522 skrev, for 2 timer siden:

Hun er til det bløde, blid sex. Så kan man lide unge pigers sex så er Laura den pige som fortjener den bedste anbefaling herfra. 

Og tungekys var ekstra sammen med andet, eller ?

Skrevet

Hej 

Laura har bedt mig skrive en besked til jer. Her kommer den.

Der er pt en forveksling mellem 2, måske 3 forskelige piger ved navn Laura.

Den Laura der er på PG’s hjemmeside har ikke tidligere været hos os eller andre på andre klinikker mm. derfor vil vi tilføje hendes navn et Frk. Laura så i ikke er i tvivl om at hun er debuterende og ikke tidligere mødt andet sted.

Kram PG <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.