Hop til indhold
Irwin

Cami.

Recommended Posts

Hej

Jeg har været anonym herinde I en del år og lånt af jeres erfaringer, tak for det. Da det giver os alle en bedre oplevelse.

 Men nu må det været min tur til at give igen.

Besøgte Camila (Cami) I Odense C, i en halv time til 800 kr +  100 kr for blowjob uden.

https://annoncelight.dk/showad/348633

Billederne matcher, sød flot ung kvinde, meget berørings venlig og gør det godt i sengen.

Havde en lækker halv time med hende, kan bestemt anbefales og os en man godt kunne have lyst til at besøge mere end en gang. Så pas godt på hende, så hun kommer igen. 

Stedet er ok diskret og der er det man skal bruge. 

Eneste minus var at hendes telefon ikke var på lydløs og den ringede midt I afslutningen - hvilket ikke var så heldigt... 

- Irwin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Cami og er så ikke helt enig i trådstarters anmeldelse af hende. Man kan ganske vist se på billederne at hun ikke er nogen sylfide, men jeg mener alligevel at der må være kommet en del kg til siden billederne blev taget. Og jeg synes desværre ikke hendes indlevelse var god nok til at jeg kunne abstrahere fra dette. Kommunikationen med hende for at få lavet en aftale var heller ikke så nem. Så jeg kommer helt sikkert ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...