Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Pigers undertøj

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Som ofte er det meget spændende designet. Og meget af det er gennemsigtig så man både kan se mis og bryster :-)

Meeeennnnnn........ altså, hvad signaler sender det??

Jeg ser i ny og næ en veninde eller bekendt kun iført undertøj. Og ofte i det før omtalte spændende design. Det kan være en pige der er inde og prøve tøj og lige vil have man kigger ind, for at se hvordan det sidder. En pige der lige hurtig skal klæde om etc

Men hun står jo faktisk mere eller mindre nøgen foran en. Er det noget i tænker over? (piger) hvis i ved i kommer til at være sammen med en mand den pågældende dag kun i undertøj, var det jo muligt at tage noget mere dæmpet på :-) og skal man bare lade som ingenting? (mig) eller er det ikke ok at lure lidt? ja man må jo nok ikke direkte stirre (selvom det er det man har mest lyst til)

Jeg synes det er vældig fint i har det interessante undertøj på, jeg tager med glæde imod alle livets positive oplevelser ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som ofte er det meget spændende designet. Og meget af det er gennemsigtig så man både kan se mis og bryster :-)

Meeeennnnnn........ altså, hvad signaler sender det??

Jeg ser i ny og næ en veninde eller bekendt kun iført undertøj. Og ofte i det før omtalte spændende design. Det kan være en pige der er inde og prøve tøj og lige vil have man kigger ind, for at se hvordan det sidder. En pige der lige hurtig skal klæde om etc

Men hun står jo faktisk mere eller mindre nøgen foran en. Er det noget i tænker over? (piger) hvis i ved i kommer til at være sammen med en mand den pågældende dag kun i undertøj, var det jo muligt at tage noget mere dæmpet på :-) og skal man bare lade som ingenting? (mig) eller er det ikke ok at lure lidt? ja man må jo nok ikke direkte stirre (selvom det er det man har mest lyst til)

Jeg synes det er vældig fint i har det interessante undertøj på, jeg tager med glæde imod alle livets positive oplevelser ;-)

Hey L. Jeg tager det på jeg føler mig godt tilpas i og det gælder både på job og privat. Jeg har et par gode kammerater og vil de være en del af mit liv lige som omvendt, så må de kunne tåle jeg ind i mellem vimser rundt i undertøj, hvis jeg ikke lige er helt klar når de ankommer... Hvilket er sjældent( smiler). Jeg tager oftes veninder med på tøj køb, skulle en ven med, ja så måtte han kigge lige så meget han ville, jeg kan godt skelne mellem venner og elsker og forventer det samme omvendt... Jeg har en god ven i Randers, som jo når han lige kigger forbi tit ser mig i div outfit el nøgen og vi kan sagtens snakke om alt mellem himmel og jord samtidig... Men ja nyd da synet og smid gerne en pæn omsorgsfuld bemærkning om hun er smuk, for det kan de fleste kvinder godt lide også fra en ven. Jeg synes jo også mine venner er smukke... Knus kram Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

må man spørge om en g-streng så er behagelig eller er det noget man vender sig til at gå i?

har nogen gange det indtryk at flere af mine veninder nærmest ikke ejer andet end sådanne trusser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

må man spørge om en g-streng så er behagelig eller er det noget man vender sig til at gå i?

har nogen gange det indtryk at flere af mine veninder nærmest ikke ejer andet end sådanne trusser

jeg går aldrig med andet, de fås jo i bløde stoffer og ja det er en vane sag... Smiler. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg går aldrig med andet, de fås jo i bløde stoffer og ja det er en vane sag... Smiler. Knus Line

Og så er det vel svært at lave bremsespor i den?  :lol:  :lol:  :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og så er det vel svært at lave bremsespor i den? :lol::lol::lol:

det kun mænd der kan det gris hihi, jeg er vådserviet stor forbruger haha...

Del dette indlæg

Link til indlæg

På den tynde sytråd, der går ned om røven? Er det ikke lidt svært?? :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D  det er vel også nødvendigt...der kan ske større "skade" i en lille g-streng

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter større toiletbesøg skal jeg helst have gang i en bruser med koncentrerede stråler - det er så trælst at gå i seng med en røv, der klør og vågne op med en finger der l.... :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

men du går altså kun i det du føler dig godt tilpas i. alligevel er g-streng dog noget man skal vende sig til?

spørger udelukkende fordi jeg selv syntes blonde hipsters og lign er mere sexede og tænkte at det også var mere behageligt?????

og at moden eller hvad det nu kaldes har dikteret g-strengen???? seriøst nogen af dem er altså MEGET små!!!!

sorry hvis jeg er off topic, men overskriften hedder jo pigers undertøj, så tænkte her kunne findes svar på min undren over netop dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Efter større toiletbesøg skal jeg helst have gang i en bruser med koncentrerede stråler - det er så trælst at gå i seng med en røv, der klør og vågne op med en finger der l.... :sad:

aaaghhhhh det var bare lige lidt for meget info at få jernet. *loool*

Jeg går helst med måsen bar. Og g-streng går jeg kun med hvis en gæst ytrer ønske om det. Jeg syntes de er modbydelige at have på i det daglige og syntes min mås ser ud af h til i dem.

til gengæld elsker jeg hofteholdere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

men du går altså kun i det du føler dig godt tilpas i. alligevel er g-streng dog noget man skal vende sig til?

spørger udelukkende fordi jeg selv syntes blonde hipsters og lign er mere sexede og tænkte at det også var mere behageligt?????

og at moden eller hvad det nu kaldes har dikteret g-strengen???? seriøst nogen af dem er altså MEGET små!!!!

sorry hvis jeg er off topic, men overskriften hedder jo pigers undertøj, så tænkte her kunne findes svar på min undren over netop dette.

jeg er ikke til trusser der laver en ekstra røvballe, så derfor de små g- streng smiler... Føles som om jeg intet har på og det er det bedste... Mht vanesag, var det kun de første dage i 15 års alderen jeg synes det var lidt specielt, men vidste også, at de sad bedst, så som med så meget andet, så var det bare på med dem... Ang vådservietter, så mente jeg, at kun bruger dem ved wc besøg hver gang, så er den personlige del slut for denne gang hihi...Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

aaaghhhhh det var bare lige lidt for meget info at få jernet. *loool*

Jeg går helst med måsen bar. Og g-streng går jeg kun med hvis en gæst ytrer ønske om det. Jeg syntes de er modbydelige at have på i det daglige og syntes min mås ser ud af h til i dem.

til gengæld elsker jeg hofteholdere.

hihi sisse, jeg synes nu den mås ser godt ud i den g- streng her på billedet... Smiler. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hun står jo faktisk mere eller mindre nøgen foran en.

Hehe, du bevæger dig ud i kunsten for en mand at se på en nøgen eller delvis nøgen kvinde. En kunstart der ALTID har været dybt problematisk for mænd :wink:

Problemet er nok, at de fleste mænd bliver direkte liderlige af at se en nøgen kvinde. Så hvis du ikke skal have sex med den pågældende nøgne kvinde, så bør du begrænse dit blik, således at du ikke selv bliver ophidset, samt at du ikke sætter den pågældende kvinde i forlegenhed.

Alle kvinder(og mænd) ret til at være nøgne, eller være let-påklædet, have gennemsigtigt tøj på osv. præcis som de lyster. Og det er mændenes (og kvindernes for dens sags skyld) tunge lod at styre deres lyster.

Eneste problem er bare, at mænd - gennemsnitligt set - bliver mere liderlige af at se en nøgen kvinde, end en kvinde der ser en nøgen mand. Manden føler derfor ofte, at det er snyd, og at han i princippet derved bliver pålagt en større byrde end kvinderne. Men hvis man fremfører dette synspunkt i kønsdebatten, så bliver man straks overfuset med, at kvinder har mange andre(og flere, og større) byrder end manden har. Og så tager man sig til hovedet... og tænker.... manden vil jo bare gerne vil have lidt sex... :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

cool nok hvis man synes det ser bedst ud og er mest behageligt. personligt syntes jeg blot det er ærgerligt for der bliver lavet så meget super lækkert og sexet undertøj til kvinder, og jeg har fornemmelsen af at mange vender sig til det blot fordi det er det alle går i?????

jovist kan det se lækkert ud hvis man har den rigtige mås til det (tjek profilbillede på Sisse) men har indtryk af at rigtig mange kvinder vlle gøre sig bedre i noget andet.

min personlige holdning er dog at alle kvinder gør sig bedst i noget andet, hvis man udelukkende skal se på om det ser frækt og lækkert ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hehe, du bevæger dig ud i kunsten for en mand at se på en nøgen eller delvis nøgen kvinde. En kunstart der ALTID har været dybt problematisk for mænd :wink:

Problemet er nok, at de fleste mænd bliver direkte liderlige af at se en nøgen kvinde. Så hvis du ikke skal have sex med den pågældende nøgne kvinde, så bør du begrænse dit blik, således at du ikke selv bliver ophidset, samt at du ikke sætter den pågældende kvinde i forlegenhed.

Alle kvinder(og mænd) ret til at være nøgne, eller være let-påklædet, have gennemsigtigt tøj på osv. præcis som de lyster. Og det er mændenes (og kvindernes for dens sags skyld) tunge lod at styre deres lyster.

Eneste problem er bare, at mænd - gennemsnitligt set - bliver mere liderlige af at se en nøgen kvinde, end en kvinde der ser en nøgen mand. Manden føler derfor ofte, at det er snyd, og at han i princippet derved bliver pålagt en større byrde end kvinderne. Men hvis man fremfører dette synspunkt i kønsdebatten, så bliver man straks overfuset med, at kvinder har mange andre(og flere, og større) byrder end manden har. Og så tager man sig til hovedet... og tænker.... manden vil jo bare gerne vil have lidt sex... :grin:

Jeg er ganske enig i langt det meste  :-P

Dog får jeg så meget, så jeg sagtens bare kan nyde synet af hende, uden der på nogen måde behøver være mere i det. 

Som Line er inde på, er der nogen kvinder der ikke skal knaldes. Veninder med stort V og bedre halvdels veninder er no goes.  Sidst nævnte kan der "hygges" lidt med. Ved alkoholens indflydelse kan det gå med lidt hemmelige kys og tage på brysterne, men så er grænsen også nået (hvis man skal lort i den, er det et dårligt sted)...... Men selv disse kvinder, er det da dejligt at lure lidt på  :oops:

Sisse...... bar røv og hofteholder er absolut godkendt  :-P  Hvis du på FKK weekenden ikke bryder dig om at være nøgen når du skal være badepige, så er det en ganske fin beklædning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Old school strømpebukser gør det for mig, ok hofteholdere er ikke at kimse af, men at se en kvinde indrammet i strømper er klasse. Så er det jo også ultra lækkert at rive dem i stykker. og jo misforstå mig ikke, jeg nyder også en nøgen kvindekrop, men at flå trusserne af en pige er dog en del af legen og hvem sætter ikke pris på at den gave man modtager er pakket ind, faktisk er det jo nedtur om afsenderen ikke har tænkt på det. Det bedste er dog når kvinden, og jeg ved vi betaler og sådan dikterer udstyret, føler sig sexet i det undertøj hun har på. Det hjælper på alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker det klassiske "luderdress" strømper, hofteholder, bh, trusser.

Evt. til "udendørs" brug suppleret med et miniskørt, en top/kort kjole, støvler og som prikken over i´et et bredt vulgært bælte og gerne en "for meget" kikset vulgær make up  :P

Fx. som dem her 

http://www.imagefap.com/pictures/3642050/Garter-belt-girls-suspender-strapse-lingerie

namme-nam  B)

De må gerne beholde det på "in action". :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker når en pige er klassisk, lækkert og sexet påklædt udvendigt, uden at være vulgært. Det er mega frækt når man kan se antydningerne af en kvindes krop uden at få det kastet i ansigtet.

Og det gør det ekstra frækt at man kan pakke hende ud og opdage lækkert og frækt undertøj når man når til den del af aftenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Old school strømpebukser gør det for mig, ok hofteholdere er ikke at kimse af, men at se en kvinde indrammet i strømper er klasse. Så er det jo også ultra lækkert at rive dem i stykker. og jo misforstå mig ikke, jeg nyder også en nøgen kvindekrop, men at flå trusserne af en pige er dog en del af legen og hvem sætter ikke pris på at den gave man modtager er pakket ind, faktisk er det jo nedtur om afsenderen ikke har tænkt på det. Det bedste er dog når kvinden, og jeg ved vi betaler og sådan dikterer udstyret, føler sig sexet i det undertøj hun har på. Det hjælper på alt.

For mig er strømpebukser erotikkens antabus.

Alm strømper er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...