Hop til indhold

Mange af de bedste er i byen

Featured Replies

Skrevet

* Altså at der typisk meget vel kan blive bragt langt ældre tråde op :)

• Svar 129
  • Visninger 111.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja, det er gode tider lige nu. Der skal nok lidt ekstra på kontoen op til jul. Tak for en fin liste. Enig i det meste. Men det er, så vidt jeg kan se, en blanding af newcomers og rene legend

• Det gode ved sådan en liste, som Padelguden og nu også du, skriver, det er selvfølgelig, at man får ny inspiration til kommende besøg, men også bliver mindet om nogle af de "klassiske" navne. Ligesom

• Jeg slår også gerne lige et slag for et par piger her:  Dolly. Jeg har aldrig haft sex med en krop flottere end hendes. Hands down! Hun kommer med jævne mellemrum, og er lige smuttet hjem for at

Skrevet

Er denne tråd ikke ved at være værdi løs. Skrevet for lang tid siden og supjektiv.  Nu ser jeg mere ønsker og efterlysnings , samt piger den klaser bliver nævnt i flæng med de bedste piger. Så denne tråd ef blevet så misvisende fra overskrift til indhold.

kom med nogle ordentlige reviews vi kan bruge til noget

Skrevet
Manwithmanners skrev, for 1 time siden:

Er denne tråd ikke ved at være værdi løs. Skrevet for lang tid siden og supjektiv.  Nu ser jeg mere ønsker og efterlysnings , samt piger den klaser bliver nævnt i flæng med de bedste piger. Så denne tråd ef blevet så misvisende fra overskrift til indhold.

Pga. EG’s retningslinjer kan jeg ikke svare her, men anbefaler f.eks. generel debat til yderligere diskussioner om trådens indhold. F.eks. om den kunne ligge i en anden kategori. Jeg henviser til tidligere svar og opfordrer til, at folk da smider en anbefaling eller to. Og at folk selvfølgelig meget gerne også giver flere anmeldelser.

Jeg glemte selv helt i skyndingen at nævne den skønne Leia, som jeg ikke selv ved, hvornår dukker op igen, da hun lige har været her :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Manwithmanners skrev, for 3 timer siden:

Jeg er snart tilbage i DK efter tre ugers ferie…så sker der noget under reviews igen ;);) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.