TheLion 725 Skrevet 11. Juli, 2023 * Altså at der typisk meget vel kan blive bragt langt ældre tråde op Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 372 Skrevet 11. Juli, 2023 Er denne tråd ikke ved at være værdi løs. Skrevet for lang tid siden og supjektiv. Nu ser jeg mere ønsker og efterlysnings , samt piger den klaser bliver nævnt i flæng med de bedste piger. Så denne tråd ef blevet så misvisende fra overskrift til indhold. kom med nogle ordentlige reviews vi kan bruge til noget 1 Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 11. Juli, 2023 (edited) Manwithmanners skrev, for 1 time siden: Er denne tråd ikke ved at være værdi løs. Skrevet for lang tid siden og supjektiv. Nu ser jeg mere ønsker og efterlysnings , samt piger den klaser bliver nævnt i flæng med de bedste piger. Så denne tråd ef blevet så misvisende fra overskrift til indhold. kom med nogle ordentlige reviews vi kan bruge til noget Pga. EG’s retningslinjer kan jeg ikke svare her, men anbefaler f.eks. generel debat til yderligere diskussioner om trådens indhold. F.eks. om den kunne ligge i en anden kategori. Jeg henviser til tidligere svar og opfordrer til, at folk da smider en anbefaling eller to. Og at folk selvfølgelig meget gerne også giver flere anmeldelser. Jeg glemte selv helt i skyndingen at nævne den skønne Leia, som jeg ikke selv ved, hvornår dukker op igen, da hun lige har været her Redigeret 11. Juli, 2023 af TheLion Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2456 Skrevet 11. Juli, 2023 Manwithmanners skrev, for 3 timer siden: kom med nogle ordentlige reviews vi kan bruge til noget Jeg er snart tilbage i DK efter tre ugers ferie…så sker der noget under reviews igen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 12. Juli, 2023 Tråden har udviklet sig til en debat og hyggesnak. 3 Del dette indlæg Link til indlæg