Hop til indhold
Pallemand

P Club Flensborg

Recommended Posts

 

For nogle år siden fik jeg min bil gjort klar til syn i Süderlügum. Jeg fik en lånebil gratis, bortset fra benzin, det præcise tidspunkt for hvornår den var klar, grundig gennemgang af regningen, bilen var vasket, prisen under det halve af den danske, arbejdet var perfekt - og de havde selv kørt den til Tønder og fået den synet, så de straks og direkte fik besked, hvis noget skulle laves om.

Har hørt mange, der har oplevet det samme og ingen der var utilfredse. Men Opel i Flensborg holder jeg mig væk fra. Her fik jeg en gang et meget dyrt tilbud - på noget, som slet ikke var nødvendigt.

Jeg skal have lavet Dinitrol hos ham herunder til nogenlunde den pris du nævner. Her er lånebil også gratis, og Christian Gawlich taler flydende dansk.

Der hvor der er rigtig mange penge at hente er de opgaver hvor arbejdslønnen udgør en stor del, fordi lønnen dernede er meget lavere end i DK.

 
Reifen Technik Nord GmbH

Am Oxer 23

24955 Harrislee

Tel.  +49 461 70048-37

Fax   +49 461 70048-21

Mail: [email protected]

 

Nissan i Flensborg ville reparere det elektriske lygtejustering, bilen havde ikke elektrisk justering; jeg fik  en undervognsbehandling og et år efter blev jeg opfordret til at få undervognen behandlet da jeg var til syn.

De fleste værksteder er i orden i Flensborg, jeg kører dog bikke til nissan igen. ( kører nu i et andet mærke) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var flere Danskere der den aften, bl.a mig selv, men ham i indslaget så jeg ikke, der virkelig mange mennesker den aften, en lidt speciel stemning, nogen af pigerne der ikke var "kendte" var lidt træt af postyret.

 

Nu er dokumentaren vist et par år gammel, men jeg bemærkede at bordelejeren med skægstubbene mente, der skulle investeres mere i FKK bordeller lige syd for grænsen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hejsa ja så skulle det første besøg på p club i flensborg da prøves her en fredag eftermiddag, man har hørt meget godt og positivt om stedet, så hjemmefra havde jeg kigget på pigerne og havde lavet en to do liste for de er jo smukke alle sammen.. kom der ned ved 14.30 tiden kun en gæst ud over mig, ringede på og døren blev hurtig

åbnet af en smuk kvinde uden ret meget tøj men høj er hun sku på sine høje hæle.. jeg kom ind og fik et bad og badekåben på og penge i lommen, gik ind i baren og der fik jeg et kort til drinks og øl i baren jeg kunne bruge for 20 € så startede med en flensburger pils, og så ellers kigge mig lidt omkring i de smukke lokaler, og pigerne ja der var 6-7stykker i rummet og cindy cash var i fuld gang med at fylde baren op... der satte sig et par piger op til mig i baren og fik snakket og pjattet lidt med dem på mit gebrokken tysk, men jessi aus kuba hende sad jeg ved siden af og vi snakkede engelsk sammen, hun er bare sød er ellers ikke vild med kvinder med store bryster men hun tændte mig med sit søde smil og frække blik, så da øllet var drukket forsvandt vi oven på,og vi aftalte 30 min. til 80€ og 25€ for at kysse og det er hun god til. ialt 105€ = ca 800kr er ikke billigt men hvad fanden pigen tændte mig hun var sød og vi hyggede os med sex i flere stillinger og tungekys og kram. ned og en hurtig skyller og ind til pigerne igen, fik tanket en øl og sad og pustede lidt ud jessi kom og satte sig ved siden af igen efter hendes bad, men nu havde jeg jo planlagt mindst to piger så jeg kiggede mig lidt omkring og jessi begyndte at snakke spansk med en smuk og petit pige der kommer fra venzuela nikita hedder hun... hende skulle det sku være selv om jessi sad ved siden af og blinkede til mig :-P fik drukket min øl og benyttede lejligheden til at spørge nikita da hun gik om bag baren og det var ja.. vi smuttede op oven på og aftalte en quickie, 50€ gav jeg for det og vi hyggede os hun er god til natur fransk og så ordnede jeg hende i en missionær, lækker kvinde :-P  så var batterierne også flade, og jeg smuttede i tøjet og hjem mod danmark efter mit første besøg på sådan en club..

en spændende oplevelse ja og vil sikkert komme der igen, men føler sku det er lidt svært at kneppe med en og bagefter sidder hun ved siden af og flirter og man så skal finde den næste pige, brugte 150€ på oplevelsen og føler de var godt givet ud på to smukke kvinder og to flensburger pils.. :-P

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

er det ikke quickie til 40 euro længere?

  Det står det på deres hjemmeside ja men,  på deres menukort stod der 50€ og det gav jeg for det :-P tror man kan få det til 40€ hvis man siger det til dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med Jessi flere gange, og jeg synes hun er alletiders, hun er meget flirtede og varm, hvilket lige er min stil, hun sætter sig gerne ved en igen, men så spørger man hende bare hvem hun kan anbefale, og så for hun sat det i stand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men føler sku det er lidt svært at kneppe med en og bagefter sidder hun ved siden af og flirter og man så skal finde den næste pige

 

Det er nok en af de største begrænsninger ved at klubben er så lille og så få gæster, at man ofte er ene hane i kurven, at det kan være svært ligesom at komme til at flirte og komme ovenpå med en ny pige, uden man har dårlig samvittig, når man går forbi den første med den nye og man føler sig enorm utro  :roll:

 

På de større klubber er det nemmere ligesom at gå lidt rundt fra lokale til lokale, sætte sig det ene og så det andet sted, få lidt at spise, se fjernsyn, snakke lidt med de andre gæster, kikke og flirte lidt med de andre piger eller slappe af på anden vis og så når man vil ovenpå med en ny pige, håbe den første har gang i en ny fyr eller man ikke behøver gå lige forbi.

 

På P-club har jeg løst det på den måde at jeg kun flirter med Lolita og kun tager hende med ovenpå. Jeg har forsøgt en enkelt gang at spørge om vi skulle tage en næsten ligeså sød og flot pige, som hun talte en del med op ovenpå til en trekant, men jeg skulle give normalpris for dem begge og jeg synes ligesom ikke jeg får dobbelt op på opleveren, fordi jeg har 2 piger - tværtimod får jeg ekstra svært ved at fordele sol og vind lige og har oplevet, at jeg egentlig helst bare ville have været med kun den ene af pigerne, fordi den anden bare har villet lave et hurtigt nummer eller har snakket hele tiden  :evil:

 

Men har man haft fornøjelsen med en sød, smuk og spændende pige, der virkelig tænder en og leverer en virkelig god og behagelig service + evt. har givet lidt ekstra tid, så er det bare med at holde sig til og tage nogle flere runder med hende - det kan absolut godt give bonus, hvis man gerne vil have en lidt mere GFE oplevelse, fremfor maskinsex  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja det har du ret i jernsvinet man føler sig sku utro :-P nå men nu er det prøvet og de store klubber i hamborg er ikke vildt lang væk, så det skal da prøves

men tror da p club i flensborg bliver besøgt igen, :-P

 

M.V.H. Knaldehunden

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der da netop flere af pigerne der gør: Kuss, Kuscheln, Küssen  :-P

Kuscheln skal oversættes med at kæle, ikke at kysse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal på en indkøbstur til Flensburg på tirsdag d. 18. febr.  med besøg i bl.a. Bauhaus, ikke ret langt fra P-club. Regner med at køre afsted rimelig tidligt og nå at handle ind inden P-clubben åbner kr. 1300. Afgang fra P-clubben igen ved 18 tiden. Jeg kan samle lidt op fra midtjylland/rute 13 og længere dernedad langs E 45 mod lidt bidrag til benzin, men send en PB, hvis nogen er int.  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal på en indkøbstur til Flensburg på tirsdag d. 18. febr.  med besøg i bl.a. Bauhaus, ikke ret langt fra P-club. Regner med at køre afsted rimelig tidligt og nå at handle ind inden P-clubben åbner kr. 1300. Afgang fra P-clubben igen ved 18 tiden. Jeg kan samle lidt op fra midtjylland/rute 13 og længere dernedad langs E 45 mod lidt bidrag til benzin, men send en PB, hvis nogen er int.  :wink:

 

Jeg skal i Bauhaus og bl.a. købe en sådan en her: http://v2.media.bahag.com/assets/catalogues/11126HSV96LK/index.html#/539/zoomed - så blir konen glad  :P

 

Det må blive det nye sorte rundt omkring på bordellerne, når de endelig får installeret en termostatbruser  :mrgreen:

 

Evt. med motiv på låget:http://v2.media.bahag.com/assets/catalogues/11126HSV96LK/index.html#/541/zoomed :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal i Bauhaus og bl.a. købe en sådan en her: http://v2.media.bahag.com/assets/catalogues/11126HSV96LK/index.html#/539/zoomed - så blir konen glad  :P

 

Det må blive det nye sorte rundt omkring på bordellerne, når de endelig får installeret en termostatbruser  :mrgreen:

 

Evt. med motiv på låget:http://v2.media.bahag.com/assets/catalogues/11126HSV96LK/index.html#/541/zoomed :idea:

Det kan man da kalde en strålende nyhed.  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa ja så skulle det første besøg på p club i flensborg da prøves her en fredag eftermiddag, man har hørt meget godt og positivt om stedet, så hjemmefra havde jeg kigget på pigerne og havde lavet en to do liste for de er jo smukke alle sammen.. kom der ned ved 14.30 tiden kun en gæst ud over mig, ringede på og døren blev hurtig

åbnet af en smuk kvinde uden ret meget tøj men høj er hun sku på sine høje hæle.. jeg kom ind og fik et bad og badekåben på og penge i lommen, gik ind i baren og der fik jeg et kort til drinks og øl i baren jeg kunne bruge for 20 € så startede med en flensburger pils, og så ellers kigge mig lidt omkring i de smukke lokaler, og pigerne ja der var 6-7stykker i rummet og cindy cash var i fuld gang med at fylde baren op... der satte sig et par piger op til mig i baren og fik snakket og pjattet lidt med dem på mit gebrokken tysk, men jessi aus kuba hende sad jeg ved siden af og vi snakkede engelsk sammen, hun er bare sød er ellers ikke vild med kvinder med store bryster men hun tændte mig med sit søde smil og frække blik, så da øllet var drukket forsvandt vi oven på,og vi aftalte 30 min. til 80€ og 25€ for at kysse og det er hun god til. ialt 105€ = ca 800kr er ikke billigt men hvad fanden pigen tændte mig hun var sød og vi hyggede os med sex i flere stillinger og tungekys og kram. ned og en hurtig skyller og ind til pigerne igen, fik tanket en øl og sad og pustede lidt ud jessi kom og satte sig ved siden af igen efter hendes bad, men nu havde jeg jo planlagt mindst to piger så jeg kiggede mig lidt omkring og jessi begyndte at snakke spansk med en smuk og petit pige der kommer fra venzuela nikita hedder hun... hende skulle det sku være selv om jessi sad ved siden af og blinkede til mig :-P fik drukket min øl og benyttede lejligheden til at spørge nikita da hun gik om bag baren og det var ja.. vi smuttede op oven på og aftalte en quickie, 50€ gav jeg for det og vi hyggede os hun er god til natur fransk og så ordnede jeg hende i en missionær, lækker kvinde :-P  så var batterierne også flade, og jeg smuttede i tøjet og hjem mod danmark efter mit første besøg på sådan en club..

en spændende oplevelse ja og vil sikkert komme der igen, men føler sku det er lidt svært at kneppe med en og bagefter sidder hun ved siden af og flirter og man så skal finde den næste pige, brugte 150€ på oplevelsen og føler de var godt givet ud på to smukke kvinder og to flensburger pils.. :-P

 

M.V.H Knaldehunden

Så vidt jeg kan regne ud, har du brugt 20+105+50 = 175 EUR...?

 

Jeg må indrømme at jeg stadig synes 80 EUR for en halv time er ret meget (efter tyske forhold), når hun oven i købet vil have 25 EUR oven i for kys. Det afholder godt nok mig fra at prøve P-Club, da jeg synes man kan få det samme noget billigere andre steder i Flensburg. Til gengæld lyder de 50 EUR inkl. naturfransk ikke dyrt. Var der så stor forskel på, hvad du aftalte med de to?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal i Bauhaus og bl.a. købe en sådan en her: http://v2.media.bahag.com/assets/catalogues/11126HSV96LK/index.html#/539/zoomed - så blir konen glad  :P

 

Det må blive det nye sorte rundt omkring på bordellerne, når de endelig får installeret en termostatbruser  :mrgreen:

 

Evt. med motiv på låget:http://v2.media.bahag.com/assets/catalogues/11126HSV96LK/index.html#/541/zoomed :idea:

 Er der også musik i det toiletsæde? Det kunne jo være inspirerende med en rumba.  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Er der også musik i det toiletsæde? Det kunne jo være inspirerende med en rumba.  :-P  :-P  :-P

 

I Japan har de nogle, hvor de kan få det til at lyde som om toilettet skyller - det er fordi i japan har de ofte tynde papirvægge - og når de så skal slå en ... så prøver de at overdøve det ved at skylle ud samtidigt, hvilket giver et alt for stort vandforbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går besøgte jeg P-cub. 

Der er tilbud mellem 13.00 og 19.00  40€ for 20 min.

 Pigerne prøver sat sælge lidt ekstra tid og ydelser.

Der er ingen entre; men man skal bruge for mindst 20€ i baren hvis man vælger at blive i klubben.

Det ene rum ved siden af baren er ikkerygerrum, der var dog ingen der benyttede det.

Da jeg forlod stedet blev jeg opmærksom på en kreditkortautomat ved døren, så man kan veksle til € på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Så vidt jeg kan regne ud, har du brugt 20+105+50 = 175 EUR...?

 

Jeg må indrømme at jeg stadig synes 80 EUR for en halv time er ret meget (efter tyske forhold), når hun oven i købet vil have 25 EUR oven i for kys. Det afholder godt nok mig fra at prøve P-Club, da jeg synes man kan få det samme noget billigere andre steder i Flensburg. Til gengæld lyder de 50 EUR inkl. naturfransk ikke dyrt. Var der så stor forskel på, hvad du aftalte med de to?

Hej DenRødeBaron ja med baren blev det 175€ måske jeg også kunne have fået det billiger også på p club men du ved smukke kvinder der vimser rundt om en ja så var det ikke lige penge jeg tænkte på, kan få en billigere oplevelse på feks. finkenstrasse eller hos agnes i hendes mobilhome, ja helt sikker men her fik jeg en kanon oplevelse. og det skal helt sikkert prøves igen.

 

M.V.H. Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går besøgte jeg P-cub. 

Der er tilbud mellem 13.00 og 19.00  40€ for 20 min.

 Pigerne prøver sat sælge lidt ekstra tid og ydelser.

Der er ingen entre; men man skal bruge for mindst 20€ i baren hvis man vælger at blive i klubben.

Det ene rum ved siden af baren er ikkerygerrum, der var dog ingen der benyttede det.

Da jeg forlod stedet blev jeg opmærksom på en kreditkortautomat ved døren, så man kan veksle til € på stedet.

 

Hvilke piger var der, og hvad indbefatter de 20 minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DenRødeBaron ja med baren blev det 175€ måske jeg også kunne have fået det billiger også på p club men du ved smukke kvinder der vimser rundt om en ja så var det ikke lige penge jeg tænkte på, kan få en billigere oplevelse på feks. finkenstrasse eller hos agnes i hendes mobilhome, ja helt sikker men her fik jeg en kanon oplevelse. og det skal helt sikkert prøves igen.

 

M.V.H. Knaldehunden

 

Jeg har ikke de store problemer med at betale disse priser, men jeg vil ikke, sålænge resten af byen piger tilbyder den samme service og er lige så pæne - men tager ned til det halve.

Dels vil jeg hellere støtte de andre piger i byen og dels ser jeg det ikke som min opgave at bidrage til at lobbe priserne op og dermed gøre livet vanskeligere for mine mindre bemidlede "kolleger".

Og endelig er det vist ikke vanskeligt at regne ud, hvor den ekstra betaling havner. Det er næppe hos pigerne.

JMHO

 

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Jeg har ikke de store problemer med at betale disse priser, men jeg vil ikke, sålænge resten af byen piger tilbyder den samme service og er lige så pæne - men tager ned til det halve.

Dels vil jeg hellere støtte de andre piger i byen og dels ser jeg det ikke som min opgave at bidrage til at lobbe priserne op og dermed gøre livet vanskeligere for mine mindre bemidlede "kolleger".

Og endelig er det vist ikke vanskeligt at regne ud, hvor den ekstra betaling havner. Det er næppe hos pigerne.

JMHO

 

Det jeg mener Vagn er at du kan ikke sammenligne at tage en tur i finkenstrasse eller et andet sted i byen, og så P Club i clubben får man en helt anden oplevelse end kun sex, og hvis det var lidt dyrt er det vel også fordi man betaler for den infastruktur der er på stedet, men måske du ved mere om dette, jeg har som skrevet kun været der en gang og ikke den sidste.

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne nu ikke drømme om at tage i Finkenstrasse. Der har jeg været 2 gange og det var nok.

Men det andet spørgsmål handler nok om, hvad vi går efter. Du og andre er villige til at betale for atmosfæren, og det er ok. Jeg kommer for at få sex og ikke andet, og når jeg vil have hygge så besøger jeg Vivian i Engelsburg, som er både sød og hyggelig, holder af god sex, har god humor og god tid. Og i Engelburg er der ingen bagmænd, som jeg skal betale ekstra til, i stedet bruger jeg lidt ekstra på "drikkepenge" til Engelsburg-pigerne.

Men vi er forskellige med forskellige prioriteter, og det er jo ok.

Jeg overvejer at besøge Jasmin, som ser ud til lige at være en type for mig, men det bliver uden "atmosfære" - så vidt jeg har forstået, så kan man bare vælge en pige og "gå op med hende". Men foregår det mon også ved at pigerne "defilerer" forbi, så man kan vælge?

Og er der nogen, der har været sammen med Jasmin?

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg mener Vagn er at du kan ikke sammenligne at tage en tur i finkenstrasse eller et andet sted i byen, og så P Club i clubben får man en helt anden oplevelse end kun sex, og hvis det var lidt dyrt er det vel også fordi man betaler for den infastruktur der er på stedet, men måske du ved mere om dette, jeg har som skrevet kun været der en gang og ikke den sidste.

 

M.V.H Knaldehunden

 

Finkenstrasse er altså ikke repræsentativ for, hvad der er muligt i Flensburg. Men vi har jo alle vore præferancer, og man vælger heldigvis selv, hvor og hvordan man vil lægge sine penge.

 

Vagn: Du vil ikke være med til at presse priserne op, men lægger ekstra penge ved en af byens dyreste piger (Vivian)...? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finkenstrasse er altså ikke repræsentativ for, hvad der er muligt i Flensburg. Men vi har jo alle vore præferancer, og man vælger heldigvis selv, hvor og hvordan man vil lægge sine penge.

 

Vagn: Du vil ikke være med til at presse priserne op, men lægger ekstra penge ved en af byens dyreste piger (Vivian)...? ;)

 

Vivian tager 30 euro for 15 og 50 for 30 minutter. Det har jeg ikke set billigere i Flensborg. Har du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...