Hop til indhold

Recommended Posts

I forlængelse af en anmeldelse i søndags omkring kørsel ind ad Helsingørmotorvejen, og at ingen brokkede sig, prøver jeg at lægge en ny tur op. Denne gang kan du forestille dig, at du kører ad motorvejen eks sydfra og rammer Buddinge afkørsel. Lige inden faktisk på vej på ad rampen, kan du bagved støjmuren få en usædvanlig oplevelse. På vejen bagved kan du finde Latisia. Hun er ++ 50, jeg kender hendes rigtige alder, det har ingen betydning, om det er noget mere eller. Fordi hun er en rendyrker sex milf med en fræk tankegang og er samtidig en god person. Huset er et slidt parcelhus udefra, du kan holde lige inden eller foran på vejen. Tænk ikke på det ydre, bank på døren. Hun åbner altid skjult bag døren, fordi hun vil vise dig hvad hun har dresset sig op til for dig. Hun er ca 162og  mere på høje hæle, skarpt formet krop i corsage, strømper, læderleggins eller overknees. Pænt ansigt, ikke latino agtigt, men hun taler spansk. Der er lavet lidt men hun ser helt milf agtig ud. Indenfor, bred gang, to rum. Et lille som jeg har haft dejlige oplevelser i, og et stort soveværelse med endnu flere. Seneste besøg. Kys, lidt snak, hen foran et spejl ved siden ad sengen. Åbne bukser, stille og roligt blow, drejer mig lidt, og så hun ser sig selv i spejlet, og jeg vælger det samme eller kigger ned på hende stående. To indtryk under blowjobbet. Deepthroath mange gange, stop, snak og videre. Jeg siger så hver gang til hende, tag bare telefonen hvis den ringer. Og det skete så igen denne gang, hvor jeg står bagfra hvor hun ligger på knæ på sengen. Og det er så er a sport vi er kommet til. Den ringer, hun tager sine briller på og svarer. Jeg sætter tempoet helt ned, og hører at en kunde spørger om urinsex, og hun fortæller stille og roligt prisen 1000. Vi fortsætter og jeg tror at jeg  fik sjov et par minutter mere i denne situation. Så fræk tanke med påklædning, venlig, fantasifuld, kreativ og superservice. Jeg har tidligere prøvet blow med heiniken, og blow, hvor en veninde ringede og jeg kunne høre på engelsk at hun spurgte hvad hun spiste og svaret var mmm en is. Jeg kan nå det hele på 30 min, og prisen er kun lidt over en tusse. Jeg er mest i thaiverden med besøg, men stort set ingen kan det her. Bortset fra et par stykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har vist været væk et stykke tid? Jeg genkender beskrivelsen af den nedslidte villa. Jeg har dog ikke set hende i corsage. Det skyldes, at jeg havde reserveret første morgen tid men da jeg kom frem og bankede på blev der ikke åbnet. Jeg var skuffet og skulle til at gå da hun kom ind ad indkørslen. Hun havde faktisk glemt mit besøg. Nå vi kom ind og i det lille rum og da vi havde fået tøjet af lagde hun an til at tage det frække tøj på. Det syntes jeg var for fjollet, da det jo straks skulle af igen. Det var et godt besøg. Hun er hyggelig at snarke med og hun reagerer meget lydligt på en varm tunge imellem benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 45 minutter siden:

Jo det er hende. Anoncen underdriver alderen. Hun er faktisk 63 men virkeligt et besøg værd.

Var det virkelig nødvendigt at nævne den alder du mener at kende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aaahh ja, hende kan jeg godt huske.

Besøgte hende for et par år siden hvor hun var i Aarhus.

Husker det som en god og fræk oplevelse. Det foregik ved 22-tiden om aftenen så vidt jeg husker, og jeg tror hun havde kigget lidt dybt i vinflasken den aften. Hun var lidt småsnaldret da jeg ankom, men stadigvæk klar nok i hovedet til at jeg fik en fræk oplevelse.

jeg tror jeg var sidste gæst den aften, og efter vores gymnastik på lagnerne fik vi også et glas vin hver imens vi småsludrede lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Uanset om hun er den ene eller anden alder, er hun en dejlig og velholdt kvinde. Og lækker. Og fræk. Og så ved hun lige præcis hvilke knapper der skal trykkes på for at tænde mænd. Det ved hun, naturligvis, og jeg tror hun tænder på det. Helt klart anbefalelsesværdig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med dig tvr, jeg har selv besøgt hende adskillige gange, og med fantastisk resultat. Jeg tror bare at nævne alderen som jensen jr. gør kan skræmme potentielle kunder. Og det synes jeg er synd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalorius skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er helt enig med dig tvr, jeg har selv besøgt hende adskillige gange, og med fantastisk resultat. Jeg tror bare at nævne alderen som jensen jr. gør kan skræmme potentielle kunder. Og det synes jeg er synd. 

Det tror jeg ikke. Hun har kun gode anmeldelser og hver alder har sin charme og hun kan sagtens være sin alder bekendt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun nikke ja til alle de fine ord som bliver sagt om hende, hun kan leverer varen , hendes alder kan IKKE mærkes.

Har selv besøgt hende flere gange, og gået derfra med stort smil på læberne og godt tømt !

Pas på hende, drenge,  hun er en gudinde for mange  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000

@charlieCarlo tak for din beskrivelse. Jeg er helt enig. 

Jeg har hørt samme alder som @pacerfra hende. 

Lad os bare sige, at jeg har en alder, hvor jeg kunne være hendes søn. Og da vi var sammen, og vi hyggede og nød det, så satte hun Africa af Toto på for at føle sig ung igen. En sang fra 1982, længe før min tid, dengang hun for alvor måtte have vendt hoveder allesteds..

Det øjeblik, blikket i hendes øjne, den stemningsfulde musik, min alder jf hendes.. Det var nok ét af de varmeste og sødeste øjeblikke, jeg har haft i dem her verden af lyster og penge blandet sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...