Hop til indhold
SiaUngQ

Sætte en alarm?

Recommended Posts

SiaUngQ skrev, den 8.12.2022 at 00:43:

God pointe - vil du tænke over pigen kigger på uret? Selvfølgelig ikke konstant..

Nej, det kan jo gøres rimelig diskret :)  og så har man også som gæst mulighed for, at følge med i tiden. Hader selv at skulle afslutte under stress, fordi der er banket på døren, eller en alarm der bipper.

Kender en pige der har et 15 min - 30 min og 60 min playliste, hun ved så ud fra musikken hvor lang tid der er gået. Har spurgt hende om det ikke er lidt ensformig at kneppe til den samme musik. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

Nej, det kan jo gøres rimelig diskret :)  og så har man også som gæst mulighed for, at følge med i tiden. Hader selv at skulle afslutte under stress, fordi der er banket på døren, eller en alarm der bipper.

Kender en pige der har et 15 min - 30 min og 60 min playliste, hun ved så ud fra musikken hvor lang tid der er gået. Har spurgt hende om det ikke er lidt ensformig at kneppe til den samme musik. ;)

 

Jeg tror jeg ville føle alting var lidt "out of place" hvis jeg ikke hørte min playliste imens jeg arbejdede:ph34r:.. Har prøvet et par steder hvor de selv havde anlæg med musik kørende og det er virkelig bare slet ikke det samme.. I saunaen brugte de radioer så hvert 5 minut var der lige en reklame pause det var altså forstyrrende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg tror jeg ville føle alting var lidt "out of place" hvis jeg ikke hørte min playliste imens jeg arbejdede:ph34r:.. Har prøvet et par steder hvor de selv havde anlæg med musik kørende og det er virkelig bare slet ikke det samme.. I saunaen brugte de radioer så hvert 5 minut var der lige en reklame pause det var altså forstyrrende..

 

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror jeg ville føle alting var lidt "out of place" hvis jeg ikke hørte min playliste imens jeg arbejdede:ph34r:.. Har prøvet et par steder hvor de selv havde anlæg med musik kørende og det er virkelig bare slet ikke det samme.. I saunaen brugte de radioer så hvert 5 minut var der lige en reklame pause det var altså forstyrrende..

Har fået utallige Thaimassager med lyd fra reklamer fra radio, mega turn off.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror jeg ville føle alting var lidt "out of place" hvis jeg ikke hørte min playliste imens jeg arbejdede:ph34r:.. Har prøvet et par steder hvor de selv havde anlæg med musik kørende og det er virkelig bare slet ikke det samme.. I saunaen brugte de radioer så hvert 5 minut var der lige en reklame pause det var altså forstyrrende..

Gider heller lokal radioen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 8.12.2022 at 00:18:

Hvad er holdningen til at sætte en alarm? Tænker måske til 5 min over tid. Indtil nu har jeg ikke gjort det, men kunne godt tænke mig at høre holdningerne - både fra mænd og Gp. Jeg oplever nemlig ofte, at komme til at give en time men aftalen var 30 min så det er jo det de betaler for… 

En lille bip lyd på din mobile okay for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...