Hop til indhold
Møffe

Ny åben Passorn Thaimassage på Fyn i Middelfart.

Recommended Posts

Var forbi her forleden -Havde booket online -1 times massage + ½ time massage med fokus på nak, skulder og ryg. Jeg ankommer, og vi taler lige om, hvordan, og hvad mit problem er -det er hun helt med på -og  går i gang -jeg kan mærke hun er meget blid og forsigtig -og jeg beder hende tag fat, så jeg kan mærke det... -det lykkes ikke særlig godt -så jeg spørg om vi kan sige 1 time i sted for 1½ time -det er hun med på... Hun er flink med olie -og efterfølgende får jeg et varmt tæppe henover -i mens hun går vider -olien tørres af med tæppet efterfølgende -en meget behaglig måde. Jeg er ok tilfreds med det jeg fik til de 400kr. (jeg havde bare problemer, jeg ikke kunne få løst af hende) De er 2 piger der arbejder der -der er 2 rum -med tynde gardiner i mellem...

Samtidig med jeg fik massage -var der en "oldtimer" i rummet ved siden af der allerede var i gang, inden jeg kom med sin massage... Man kan jo høre alt -han sang "skønsang" med superlativer for den lille dame der masserede ham -og prøvede til mange, mange gange for at få lidt ekstra... -hun grinte beklemt og sagde og gentog "det kan jeg ikke"/"det gør jeg ikke" -selv om han var vedholdende insisterende fik han ikke noget! Jeg bryder mig ikke om tiggeri -og lå og krummede tær -og var lige ved at sige noget -men gjorde det ikke!

Så drenge konklusionen må være "De tilbyder ikke ekstra!" Og det er meget indiskret -både på Brovejen og indenfor. De er meget venlige og service er i top. Massagen er wellness -så hvis man er til det en dag -Er det bestemt et besøg værd;-) Man kan dog undres lidt, hvorfor de annoncere på: https://annoncelight.dk/showad/358485

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

 

Så drenge konklusionen må være "De tilbyder ikke ekstra!" Og det er meget indiskret -både på Brovejen og indenfor. De er meget venlige og service er i top. Massagen er wellness -så hvis man er til det en dag -Er det bestemt et besøg værd;-) Man kan dog undres lidt, hvorfor de annoncere på: https://annoncelight.dk/showad/358485

Ja det undrer også mig. De kommer afgjort til at tiltrække en del af de "forkerte" kunder med deres valg af annoncering. Men det er deres beslutning, og så må de forholde sig til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JANST2305

undskyld 

Redigeret af JANST2305
barnebarn legede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg, og det var meget blide trykkende "massage" var faktisk skuffet. Og kommer derfor ikke igen. det er ellers præcis massage delen jeg går efter. Ekstra er fint nok ind imellem. Men det kan jo fås alle steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic18 skrev, for 4 minutter siden:

Ved du hvad de tager for håndtrold?

nope det skrev hun ikke... men jeg synes de ser fristende ud... -så medmindre du når at overhale mig inden længe med at besøg dem kan jeg snart fortælle dig det...ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 19 timer siden:

nope det skrev hun ikke... men jeg synes de ser fristende ud... -så medmindre du når at overhale mig inden længe med at besøg dem kan jeg snart fortælle dig det...ggg

Ja, de er pæne og ser tiltrækkende ud.

Men er det kun er forhæng mellem de to massagebrikse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic18 skrev, for 50 minutter siden:

Ja, de er pæne og ser tiltrækkende ud.

Men er det kun er forhæng mellem de to massagebrikse?

De har også en briks i et rum bagved;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg forbi igen! Det var så en hel anden der skulle give mig massage -men hun var da også ret pæn i det. Og hende nr1+2+3 billede fra al. var der slet ikke. Nuvel jeg blev henvist til en briks i mellemgangen/tekøkken -og jeg kunne se igennem gardinet at briksen var tom. Jeg havde bestilt 1 times massage. Hun var grundig med små halvhårde bevægelser -fint nok -hun gik helt op i mellem benene og masserede bag på nosserne -og blev da vældig begejstret -fik hende dog ikke til at følge op -før end jeg blev vendt om på ryggen -startede med at massere 1 ben af gangen og igen helt op og massere nosserne -strejfede pikhoved -da begge ben havde fået en omgang rullede hun håndklædet op og trak min halvfede opad maven så rod og nosser hang forneden. så gik hun op i mellem mine ben -og massere begge og strøj mine nosser et par gange -min pik faldt under ud af håndklædet og hun masserede over roden og rundt om. Så sagde hun om jeg ville have hj -400kr.  mere sagde hun, og strøj med hænderne omkring min pik, og kikkede som om hun havde lyst til, at stoppe den i munden. Helt ærligt var jeg fristet, men jeg ville have sex -og ikke nøjes med hendes hj. Så jeg sagde -at jeg bare nøjes med massagen... -Det tog lige lidt inden det gik op for hende, hvad jeg havde sagt -og hun begyndte at vise mig 4 finger og 4 mere -jeg gentog så "Nejtak! jeg nøjes med massagen" -hun blev noget slukøret at se på, da hun hurtig færdiggjorde massagen. 

Det var en ok massage -så længe hun holdte fokus. Mit mål var at tjekke de nye piger ud -og det fik jeg gjort;-) Jeg tog et andet sted hen og fik fp...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...