Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352519

 

Wauv- så nåede Melinda også til Kolding. Har længe haft kikket på hende. Hun er som naboens datter. Smilende, lys og en flot krop. Fik let en aftale på sms. Blev modtaget med et stort smil og kys.

Efter et bad gik det løs. Lækkert blow og en god 69'er. Hun har en dejlig kusse som smager rigtig godt. Hendes røv kaldte på mig. Så sex bagfra, hold da op. Kunne ikke holde ret længe med udsigten til den røv.

Gentagelse ja helt sikkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 6.12.2022 at 23:41:

https://annoncelight.dk/showad/352519

 

Wauv- så nåede Melinda også til Kolding. Har længe haft kikket på hende. Hun er som naboens datter. Smilende, lys og en flot krop. Fik let en aftale på sms. Blev modtaget med et stort smil og kys.

Efter et bad gik det løs. Lækkert blow og en god 69'er. Hun har en dejlig kusse som smager rigtig godt. Hendes røv kaldte på mig. Så sex bagfra, hold da op. Kunne ikke holde ret længe med udsigten til den røv.

Gentagelse ja helt sikkert. 

Gir dig 100 procent ret i I det du siger .. hold da fest hun er en virkelig fræk pige.. min pik havde virkelig en dejlig fornøjelse i hendes røv... 5min så var jeg kommet hahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur. Der er skrevet meget om Melinda og kan ikke tilføje så meget nyt. Jeg var blevet sulten efter de gode anmeldelser, stedet er diskret og det var nemt at finde parkering. Melinda var bestemt en fornøjelse. I min optik yder hendes billeder hende ikke retfærdighed. Hun er bare lækker og brysterne sidder perfekt. Hun har en fantastik krop. Jeg oplevede hende både nærværende og serviceminded hele vejen igennem. Hun udviste en bekymring flere gange undervejs om det var godt nok. Jeg havde bestilt en time med superfransk. Tiden blev udnyttet til det sidste og hun giver et fantastik blow. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en rettelse til ovennævnte, da jeg ikke kan rette teksten. Der var med megafransk og det klarede Melinda rigtig fint begge gange. Hun hav sig god tid til at afslutte stille og roligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 7 timer siden:

Det koster vel ekstra!? Hvor meget taler vi om der?

Det koster naturligvis ekstra, men en overkommelig pris i min optik.

hun bestemmer tillægs priser og ikke jeg, så tag direkte kontakt, hun svarer når hun er ledig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er bestemt rimelige priser Melinda har for sex uden gummi....Melindas fisse og røv og virkelig fantastisk at kneppe uden gummi.....meget lækkert:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 20.3.2023 at 23:26:

Det koster vel ekstra!? Hvor meget taler vi om der?

Jeg mener  det er en høj pris at betale, for at risikere få en dårlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin4me skrev, for 3 timer siden:

Ser at hun kommer igjen i Kolding....vurderer et besøk. Var hun i et hotell, eller (diskret) leilighet/sted? 

Forholdsvis diskret lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret diskret ofte med parkering lige udenfor og hurtigt ind gennem en ulåst dør og op af trappen. 
Hvis du kommer for tidligt skal du ikke gøre som mig og sidde i bilen lige udenfor og vente. 
Jeg blev ihverfald spottet af en nabo :shock::D

Fremover holder jeg ved SuperBrugsen 2 min væk og kører frem til tiden:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er lejligheden i Kolding, jeg har næsten lige besøgt hende i Horsens, og skal nok også besøge hende i Kolding, men lejligheden i Horsens er måske lidt kedelig.

Men et dejligt besøg, første gang jeg har besøgt så nærværende en pige:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, for 1 minut siden:

Hvordan er lejligheden i Kolding

Jeg synes lejligheden er rigtig fin og diskret....også fint bad at sexe i;).......dog kunne sengen godt være bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Melinda da hun tidligere på året var i Kolding. Hun er en virkelig sød pige. Jeg havde en god time med hende.:)

Jeg vidste dog ikke, at hun tilbød uden. Så derfor kommer jeg ikke til at besøge hende igen. Det var ellers min plan.

Redigeret af Professor_S

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, for 1 time siden:

En der ved om hun laver aftaler på mere end en time? Evt 1½ time

Det er jeg sikker på hun gør. Jeg mindes at have læst en anmeldelse hvor gæsten havde booket 2 timer:)

Det bedste er nok at skrive til hende og høre når hun er tilbage fra ferie:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...